Fleet Business #2

τητας είναι υψηλό», δήλωσε ο Shaun Sadlier , επικεφαλής του Παρατηρη- τηρίου Κινητικότητας της Arval στο Ηνωμένο Βασίλειο. «Ωστόσο, το εταιρικό αυτοκίνητο φαίνεται πως θα παραμείνει η βασι- κή μέθοδος μεταφοράς στο εγγύς μέλλον». Οι λόγοι, σύμφωνα με τον ίδιο, είναι απλοί: οι εργαζόμενοι εκτιμούν τα οφέλη ενός εταιρικού αυτοκινήτου και για μια τυπική διαδρομή πολλαπλών στάσεων, τα αυτοκίνητα παραμένουν η μόνη πρακτική επιλογή. ΜΙΚΤΈΣ ΠΑΡΟΧΈΣ «Πιστεύουμε πως το πιο πιθανό μο- ντέλο που θα αναπτυχθεί στην πλει- ονότητα των επιχειρήσεων θα είναι μια μικτή παροχή, όπου μια σειρά από λύσεις κινητικότητας θα χρησιμοποι- ούνται παράλληλα με το εταιρικό αυ- τοκίνητο, με τους εργαζόμενους να χρησιμοποιούν τον καταλληλότερο τρόπο μεταφοράς για κάθε μετακί- νηση». Σύμφωνα με το Παρατηρητήριο Κινη- τικότητας της Arval, καθώς όλο και περισσότεροι fleet managers θα με- τατρέπονται σε mobility managers τα αμέσως επόμενα χρόνια, μια από τις πιο ενδιαφέρουσες εξελίξεις θα είναι το πώς οι επιχειρήσεις θα μάθουν να χρησιμοποιούν τις επιλογές κινητι- κότητας με τον πιο αποτελεσματικό τρόπο. Τα αμέσως επόμενα χρόνια, μια από τις πιο ενδιαφέρουσες εξελίξεις θα είναι το πώς οι επιχειρήσεις θα μάθουν να χρησιμοποιούν τις επιλογές κινητικότητας με τον πιο αποτελεσματικό τρόπο 39 ΙΟΥΛΙΟΣ 2019

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=