Fleet Business #2

ανανεώνουν πλήρως το στόλο τους κάθε τρία έως τέσσερα χρόνια. Επο- μένως, η έκθεσή τους στον τεχνολο- γικό κίνδυνο είναι πολύ περιορισμένη. u Ο πυρήνας της βάσης των οχη- μάτων δεν αναμένεται να αλλάξει σημαντικά τα επόμενα χρόνια. Τα σημεία επαφής των καταναλωτών είναι πιθανό να υποστούν σημαντι- κές αλλαγές, αλλά αυτό θα είναι όλο και περισσότερο θέμα ενημε- ρώσεων λογισμικού. Η τεχνολογία κινητήρων αναπτύσσεται γρήγορα, αλλά από πολύ μικρή βάση. u Οι εταιρείες Leasing and fleet management τυπικά διαθέτουν μόνο τα πιο πρόσφατα μοντέλα και ανανεώνουν το στόλο αυτοκινήτων τους κάθε τρία έως τέσσερα χρό- νια. Οι μέσοι αναπτυξιακοί κύκλοι εξακολουθούν να υπερβαίνουν τα τέσσερα χρόνια και επομένως δεν επιβαρύνουν τις FMC. u Οι κανονισμοί για τα οχήματα ντίζελ είναι επίσης λιγότερο επικίνδυνοι για τις εταιρείες leasing και fleet management απ› ό,τι για άλλες επι- χειρήσεις της αγοράς. Ενώ η πλειο- νότητα των σημερινών αυτοκινήτων ντίζελ 3-4 ετών πληροί τα πρότυ- πα Euro 6, μόνο λίγες (εξαιρετικά) χαμηλές ζώνες εκπομπών επηρεά- ζουν επί του παρόντος τα οχήματα αυτά και μόνο εννέα φαίνεται πως θα υπάρχουν στο μέλλον. ΑΓΟΡΆ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΈΝΩΝ ΟΧΗΜΆΤΩΝ Μύθος # 3 Οι εταιρείες Leasing και fleet management δραστηριοποιού- νται μόνο σε μία αγορά, συγκεκριμένα τη μίσθωση και τις υπηρεσίες για τα αυτοκίνητα. Η πώληση αυτοκινήτων στο τέλος των μισθώσεών τους για το ποσό της υπολειμματικής τους αξίας αποτελεί κίνδυνο και όχι πηγή πραγ- ματικού κέρδους. Πραγματικότητα # 3 Η πώληση με- ταχειρισμένων οχημάτων δεν αφορά πλέον μόνο τις υπολειμματικές αξί- ες στο επιχειρηματικό μοντέλο των εταιρειών χρηματοδοτικής μίσθω- σης και διαχείρισης στόλου: είναι μια τεράστια αναξιοποίητη ευκαιρία. Οι εταιρείες αυτές μπορούν να γίνουν ηγέτες στις αγορές μεταχειρισμένων οχημάτων, ενσωματώνοντας την ψη- φιοποίηση και την παγκοσμιοποίηση, ανατρέποντας τα παραδοσιακά κα- νάλια χονδρικής και δημοπρασιών. Η αγορά μεταχειρισμένων οχημάτων εί- ναι τόσο μεγάλη όσο είναι σήμερα η αγορά leasing και fleet management. u Τα παραδοσιακά εμπόδια στην αγο- ρά μεταχειρισμένων οχημάτων ανα- τρέπονται γρήγορα με την αύξηση της διαφάνειας από τις εξελίξεις στην ψηφιοποίηση και την παγκο- σμιοποίηση. u Οι εταιρείες Leasing και fleet management βρίσκονται σε αξιο- ζήλευτη θέση ώστε να επωφελη- θούν από αυτές τις εξελίξεις: είναι ήδη μεταξύ των μεγαλύτερων μετα- πωλητών στην Ευρώπη, έχουν την εμπιστοσύνη του πελάτη, την ικα- νότητα να πωλούν, να μισθώνουν ή να ενοικιάζουν μεταχειρισμένα οχήματα και εκτεταμένα δίκτυα επισκευών και συντήρησης για την εξυπηρέτησή τους. u Επιπλέον, η άρση των εμποδίων στην αγορά μεταχειρισμένων οχη- μάτων επιτρέπει στις διεθνείς εται- ρείες χρηματοδοτικής μίσθωσης και διαχείρισης στόλου να μεγιστοποι- ήσουν την αξία μεταπώλησης των οχημάτων τους πωλώντας τα σε διασυνοριακό επίπεδο. ΤΟΣΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΛΕΥΡΑ ΤΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΟΣΟ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΕΛΑΤΩΝ, Η ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΚΑΘΟΡΙΖΕΤΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΤΩΝ ΠΕΛΑΤΩΝ ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΚΤΥΟ ΔΙΑΝΟΜΗΣ Πηγή:Συνεντεύξειςμεσυμμετέχοντεςστηναγορά ΒΑΣΙΚΟΙ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ Οι μάρκες και τα μοντέλα αυτοκινήτων που προσφέρονται για μίσθωση Η φήμη του παρόχου χρηματοδοτικής μίσθωσης ως αξιόπιστου και διαφανούς συνεργάτη Ταχύτητα / ποιότητα / ευκολία στη στήριξη των fleet managers κατά την καθημερινή διαχείριση και τον ad hoc χειρισμό των προβλημάτων των οδηγών ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΛΕΥΡΑ ΤΟΥ ΠΕΛΑΤΗ Ανταγωνιστική τιμολόγηση σε τιμές μίσθωσης, τόσο για τα αυτοκίνητα όσο και για τις υπηρεσίες ΤΙΜΗ Πεδίο εφαρμογής των υπηρεσιών που προσφέρονται για την εξασφάλιση της λειτουργικότητας των αυτοκινήτων ΧΑΡΤΟΦΥΛΑΚΙΟ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΠΕΛΑΤΗ ΦΗΜΗ ΧΑΡΤΟΦΥΛΑΚΙΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΣΠΟΥΔΑΙΟΤΗΤΑ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΕΜΒΕΛΕΙΑ Παγκόσμιο δίκτυο σημείων πώλησης και εξυπηρέτησης καθώς και οργανισμοί υποστήριξης πελατών ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ/ ΔΙΚΤΥΟ ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΩΝ Πυκνότητα και ποιότητα των συνεργατών για service και επισκευές ΨΗΦΙΟΠΟΙΗΣΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ Ψηφιοποιημένες λειτουργίες για την υποστήριξη χρηστών και διαχειριστών στόλου, π.χ. εφαρμογές έκτακτης ανάγκης ή εργαλεία ανάλυσης για δεδομένα στόλου ΔΙΚΤΥΟ ΔΙΑΝΟΜΗΣ Πυκνότητα και προσβασιμότητα του δικτύου πωλήσεων/οργάνωση ΟΙΚΟΝΟΜΙΕΣ ΚΛΙΜΑΚΑΣ Η μόχλευση των συμβάσεων και οι λειτουργικές συνέργειες ως συνάρτηση του μεγέθους του στόλου ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΛΕΥΡΑ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ Μεγάλης σπουδαιότητας Μικρής σπουδαιότητας ΒΑΣΙΚΟΙ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ ΓΙΑ B2B PV CaaS ΒΑΣΙΚΟΙ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΣΠΟΥΔΑΙΟΤΗΤΑ 1 Συμπεριλαμβάνονται: Αυστρία, Βέλγιο, Γαλλία, Γερμανία Δανία, Ελβετία, Ελλάδα, Ηνωμένο Βασίλειο, Ισπανία, Ιταλία, Νορβηγία, Ολλανδία, Ουγγαρία, Πολωνία, Πορτογαλία, Σουηδία, Τσεχία και Φινλανδία. 2 Περιλαμβάνει Γαλλία, Γερμανία, Ισπανία, Ιταλία, Ηνωμένο Βασίλειο και Ολλανδία. Η Roland Berger είναι μια ανεξάρτητη παγκόσμια εταιρεία συμβούλων. 36 ΙΟΥΛΙΟΣ 2019

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=