Fleet Business #2

30 ΙΟΥΛΙΟΣ 2019 Η αλυσίδα «παραγωγή-εισαγωγή- διάθεση-παραγγελία- παράδοση» ενός νέου (ή μεταχειρισμένου) οχήματος θα αλλάξει δραματικά, όπως θα αλλάξει και το περιβάλλον του after sales λιξη των συστημάτων και της πληρο- φορίας γύρω από την αυτοκίνηση. Βλέπουμε, για παράδειγμα, επικοι- νωνία των αυτοκινήτων με έξυπνους σηματοδότες, ανταλλαγή δεδομένων μεταξύ αυτοκινήτων για ολισθηρό οδόστρωμα ή επικίνδυνες συνθήκες οδήγησης, ώστε να προληφθούν ατυ- χήματα κ.λπ . Η Ελλάδα, ωστόσο, εκτι- μώ ότι βρίσκεται σε πρώιμο στάδιο για την εδραίωση των συγκεκριμένων τάσεων στην αυτοκίνηση. Η αλλαγή απαιτεί επενδύσεις, υποδομές, κίνη- τρα και νομοθετικό πλαίσιο, πράγματα τα οποία δεν κινούνται με την απαι- τούμενη ταχύτητα. Ποιες είναι οι προβλέψεις σας για την ελληνική και την ευρωπαϊκή οικο- νομία και πώς πιστεύετε ότι θα εξε- λιχθεί αντίστοιχα η δική σας αγορά; Η οικονομία στην Ευρώπη χαρακτη- ρίζεται από σταθερότητα, ενώ οι τα- ξινομήσεις νέων αυτοκινήτων παρου- σιάζουν ελαφρά κάμψη. Αναμένουμε σταθεροποίηση της ελληνικής οικονο- μίας τα επόμενα χρόνια και ήπια αύξη- ση των νέων ταξινομήσεων. Η αγορά θα επηρεαστεί από την εφαρμογή της Παγκόσμιας Εναρμονισμένης Διαδι- κασίας Ελέγχου Ελαφρών Οχημάτων (WLTP) περισσότερο το 2020, ωστό- σο αναμένουμε διεύρυνση της αγο- ράς CaaS, κυρίως από τους μικρούς στόλους και ιδιώτες, οι οποίοι μετα- κινούνται διαρκώς από την ιδιοκτησία στη χρήση. Τέλος, η νέα αυστηρότερη νομοθεσία περί εισαγωγών παλαιών ρυπογόνων μεταχειρισμένων θα βο- ηθήσει όχι μόνο την αγορά αλλά και το περιβάλλον. Πώς φαντάζεστε την αγορά του Leasing το 2030; Στη LeasePlan πιστεύουμε ότι οι αλλα- γές στην αγορά μας τα επόμενα 3-5 χρόνια θα είναι μεγαλύτερες από αυ- τές της προηγούμενης εικοσαετίας. Τα χαρακτηριστικά του νέου τοπίου θα είναι οι συνεργασίες μεταξύ εταιρειών από το χώρο του αυτοκινήτου και των υπηρεσιών του αλλά και με παίκτες που έχουν ξεχωρίσει στο ψηφιακό στερέωμα. Η αλυσίδα «παραγωγή- εισαγωγή-διάθεση-παραγγελία-πα- ράδοση» ενός νέου (ή μεταχειρισμέ- νου) οχήματος θα αλλάξει δραματικά, όπως θα αλλάξει και το περιβάλλον του after sales, καθώς η τεχνολογία θα είναι διαφορετική και η ανάγκη για συντήρηση -λόγω των ηλεκτρικών οχημάτων- περιορισμένη. Οι υπηρεσί- ες Car-as-a-service και Mobility-as-a- service θα παίξουν πρωταγωνιστικό ρόλο σε ένα καταναλωτικό κοινό που σήμερα μεγαλώνει με τη χρήση και όχι με την ιδιοκτησία. Αυτοκίνητα όμως θα εξακολουθούν να υπάρχουν και κάποιος πρέπει να παρέχει τις υπη- ρεσίες που προανέφερα. Η LeasePlan είναι προσανατολισμένη σε ένα ρόλο «service integrator» επιλέγοντας για κάθε διάσταση τον κατάλληλο συνερ- γάτη και υπηρεσία, ώστε να παρέχει στον καταναλωτή μια ολοκληρωμέ- νη εμπειρία υψηλής προστιθέμενης αξίας.

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=