Fleet Business #2

ναι επικεφαλής, παρά την πτώση των πωλήσεων κατά 6%, καθώς ο πλησι- έστερος ανταγωνιστής της, το Audi A4 , απώλεσε σχεδόν το ένα τέταρτο του όγκου του και 4,6% του μεριδίου του, ενώ ορισμένα μοντέλα βενζίνης εξακολουθούν να μην είναι διαθέσι- μα, λόγω των προτύπων WLTP που εισήχθησαν τον περασμένο Σεπτέμ- βριο. Αυτό επιτρέπει στη BMW 3-series να καλύψει τη διαφορά στη 2η θέση, πα- ρά το γεγονός ότι οι πωλήσεις της μει- ώθηκαν κατά 8%, καθώς η νέα γενιά μόλις παρουσιάζεται σε εκθεσιακούς χώρους. Με τα προβλήματα διαθεσι- μότητας του Audi να έχουν μάλλον επιλυθεί, η αναμενόμενη ανανέωση του A4 και της νέας BMW 3-Series δείχνει πως η μάχη για το βάθρο θα είναι έντονη το υπόλοιπο έτος, ειδικά με το Model 3 που, ως μπαλαντέρ, θα μπορούσε να επιφέρει μεγάλες ανα- τροπές. Τα Volvo S60 / V60 βρίσκονται στην 5η θέση, με τις πωλήσεις να αυξά- νονται σχεδόν κατά ένα τέταρτο, χάρη στη νέα γενιά του V60 station wagon, ενώ το αναβαθμισμένο sedan S60 ακολουθεί σύντομα, βοηθώντας τη σουηδική μάρκα να συνεχίσει την ισχυρή της πορεία σε αυτήν την κατη- γορία. Το Audi A5 και η BMW4-series σημειώνουν αμφότερα μεγάλη πτώ- ση, το πρώτο λόγω μειωμένης διαθε- σιμότητας λόγω του προτύπου WLTP και η δεύτερη εν αναμονή επανασχε- διασμού, σε συνέχεια της 3-Series. Το Volkswagen Arteon έχει υποστεί ακόμα πιο σκληρό κτύπημα με απώ- λειες 35%, παρά το γεγονός ότι εξα- κολουθεί να είναι σχετικά ανανεωμέ- νο. Όμως, ο μεγαλύτερος χαμένος μεταξύ των κορυφαίων-10 είναι η Alfa Romeo Giulia , με πτώση κατά σχεδόν 50%, καθώς και αυτή επίσης αντιμε- τώπισε θέματα με τον νέο κύκλο δο- κιμών απόδοσης καυσίμου. Αυτό επέ- τρεψε στην Jaguar XE να πλησιάσει την Alfa, αλλά η XE επωφελήθηκε από τον ισχυρό όγκο του Μαρτίου χάρη στην εξάρτησή της από την αγορά του Ηνωμένου Βασιλείου. Το Kia Stinger αυξήθηκε κατά 31%, αλλά παραμένει περιθωριακός παίκτης, παρόλο που καταφέρνει να ξεπεράσει το Lexus IS. Εξετάζοντας τις πωλήσεις μάρκας για να εξισορροπήσουμε το γεγονός ότι η Mercedes-Benz πωλεί ένα coupe και ένα convertible με την ίδια επωνυμία C-Class, ενώ η Audi και η BMW χρη- σιμοποιούν διαφορετικά ονόματα γι’ αυτούς τους τύπους αμαξώματος, πα- ρατηρούμε πως η Audi εξακολουθεί να πωλεί τα περισσότερα μεσαία πο- λυτελή αυτοκίνητα, σε ένα συνδυασμό A4 και A5 με λίγο πάνω από 39.200 μονάδες, αλλά χάνει στη μεγάλη κα- τηγορία με -25%. Αυτό επιτρέπει στη Mercedes-Benz να καλύψει τη διαφο- ρά σε μόλις 600 αντίτυπα, με 38.600 συνδυασμένες πωλήσεις της C-Class. Αυτό σημαίνει ότι η BMW έχει ξεπε- ραστεί και πέφτει στην 3η θέση, με 37.600 συνδυασμένες πωλήσεις της 3-Series και 4-Series, με μείωση 13%. Το 2019 θα υποδεχθούμε το νέο sedan S60 καθώς και την έκδοση station wagon της νέας 3-Series. Με την ολοκλήρωση της αναβάθμισης του μοντέλου, η BMW θα συνεχίσει με μια ανανεωμένη 4-Series, ενώ θα σταματήσει το 3-Series GT. Αναμένου- με ανανέωση για τα Audi A4, Jaguar XE και Lexus RC, συν μερικές τεχνικές αναβαθμίσεις για τη Giulia. ΤΑ COMPACT Οι πωλήσεις compact πολυτελών αυ- τοκινήτων στην Ευρώπη μειώθηκαν κατά 6% το πρώτο τρίμηνο του 2019 σε μόλις 200.000 μονάδες. Μόνο τρία μοντέλα καταφέρνουν να βελτι- ώσουν τις πωλήσεις τους σε αυτό το διάστημα, ενώ όλα τα άλλα σημείω- σαν διψήφια ποσοστά μείωσης. Μετά την επικράτηση στην κορυφή το 2018 για πρώτη φορά, η Mercedes-Benz A-Class μεγαλώνει τη διαφορά με τον ανταγωνισμό φέτος, με αύξηση των παραδόσεων κατά 34% και βελτίωση του μεριδίου κατά 7,4 ποσοστιαίες μονάδες, καλύπτοντας πλέον το ένα τέταρτο σχεδόν των πωλήσεων της κατηγορίας. Αυτό κατατάσσει τον πρώην ηγέτη της κατηγορίας, Audi A3 , στη 2η θέση, με απώλειες 3%, και την BMW 1-Series στην τρίτη θέση, με απώλειες 11%, καθώς μια νέα γενιά θα έλθει αργό- τερα φέτος. Αυτό θα είναι το τέλος της 1-Series ως του μοναδικού οπισθο- PREMIUM ΜΕΣΑΊΑ ΑΥΤΟΚΊΝΗΤΑ 2019 - Α’ ΤΡΊΜΗΝΟ 2018 - Α’ ΤΡΊΜΗΝΟ ΜΕΤΑΒΟΛΉ 1 Mercedes-Benz C-Class 38.629 41.121 -6% 2 Audi A4 / S4 / RS4 27.465 36.122 -24% 3 BMW 3-series 26.165 28.466 -8% 4 Tesla Model 3 18.204 0 New 5 Volvo S60/V60 15.465 12.470 24% 6 Audi A5 / S5 / RS5 11.763 16.257 -28% 7 BMW 4-series 11.466 14.980 -23% 8 Volkswagen Arteon 3.671 5.648 -35% 9 Alfa Romeo Giulia 2.911 5.294 -45% 10 Jaguar XE 2.664 2.815 -5% 11 Kia Stinger 1.125 856 31% 12 Lexus IS 1.008 1.476 -32% 13 Lexus RC 316 346 -9% 14 Infiniti Q50 178 348 -49% 15 DS5 124 993 -88% 16 Infiniti Q60 35 116 -70% 17 Volkswagen CC 0 11 -100% Σύνολο 161.030 166.199 -3% Πηγή: CarSalesBase Οι κατασκευαστές θα πρέπει να προσαρμοστούν και να προσφέρουν περισσότερες ηλεκτροκίνητες εκδόσεις, για να σταματήσει η μείωση των πωλήσεων 22 ΙΟΥΛΙΟΣ 2019

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=