Fleet Business #2

αρκετά πιο οικονομικό. Οι πωλήσεις των σουηδικών μοντέλων μειώθη- καν κατά 39%, αντιπροσωπεύοντας το ήμισυ της συνολικής μείωσης της κατηγορίας μέχρι σήμερα και τώρα παρατηρείται μια σημαντική διαφορά στα τρία κορυφαία. Η ολοκαίνουργια τρίτη γενιά της Mercedes-Benz CLS αυξάνει τις πω- λήσεις της κατά 157%, καθώς η έκδο- ση τριπλασιάζει το μερίδιό της στην κατηγορία και προηγείται πολύ του αντιπάλου της Audi A7 , παρά το γε- γονός ότι και αυτό βελτιώνεται επίσης κατά 16%. Η Jaguar XF αυξάνει κατά 3% τις περυσινές της πωλήσεις, αλλά παραμένει περιθωριακή με ποσοστό κάτω του 3% στην κατηγορία. Η BMW 6-series, που τώρα περιορίζεται σε ένα μόνο μοντέλο, έχει πέσει σχεδόν στο μισό, καθώς οι άλλες εκδόσεις έχουν πλέον αντικατασταθεί από τη σειρά 8. Ο μεγάλος χαμένος της κα- τηγορίας είναι το Tesla Model S , κάτω κατά 61% και από την 5η θέση στην 9η, καθώς το λανσάρισμα του Model 3 έχει υποκαταστήσει το μεγαλύτερο sedan της μάρκας. Στη 10η θέση υπάρχει ένα νέο αυτοκί- νητο, το Lexus ES , που αντικαθιστά το ανεπιτυχές GS. Το ES βασίζεται στην πλατφόρμα εμπρόσθιας κίνησης του Toyota Camry , που επέστρεψε στην Ευρώπη μετά από δεκαετή απουσία. Θα είναι ενδιαφέρον να δούμε αν το ES θα μπορέσει να ξεφύγει από το κάτω τμήμα της κατηγορίας. Αργότερα φέτος, η Audi θα επεκτείνει τις προσφορές του νέου A6 με τις εκ- δόσεις S6, RS6 και Allroad. Η E-Class θα αναβαθμιστεί, για να παραμεί- νει ανανεωμένη δίπλα στα νεότερα 5-Series και A6. Και θα υποδεχθούμε μερικά πλήρως ηλεκτρικά μοντέλα όταν έλθουν η Porsche Taycan και το Audi E-Tron Sportback . ΤΑ ΜΕΣΑΊΑ Οι πωλήσεις πολυτελών αυτοκινήτων μεσαίας κατηγορίας στην Ευρώπη συ- νέχισαν την καθοδική τους πορεία κα- τά το πρώτο τρίμηνο του 2019, με τις παραδόσεις να μειώνονται κατά 3% σε μόλις πάνω από 160.000 μονάδες. Αν δεν υπήρχε η θορυβώδης άφιξη του Tesla Model 3 , η κατηγορία θα είχε συρρικνωθεί κατά 14%. Μόνο τον Μάρτιο, η Tesla παρέδωσε περισ- σότερα Model 3 από οποιονδήποτε τύπο μεσαίας κατηγορίας, εκτός από την C-Class της Mercedes-Benz . Αυ- τό περιλαμβάνει και όλα τα τρέχοντα μοντέλα μεσαίου μεγέθους. Ωστόσο, δεν αντικατοπτρίζει τη μακροπρόθε- σμη δυναμική του Model 3, καθώς αυτά τα στοιχεία απεικονίζουν τις παραδόσεις αυτοκινήτων που παραγ- γέλθηκαν τα τελευταία χρόνια. Οι ταξινομήσεις του Tesla θα συνε- χίσουν να παρουσιάζουν μεγάλες διακυμάνσεις κατά τη διάρκεια του έτους, καθώς οι παραδόσεις στους πελάτες εξαρτώνται από την άφιξη των πλοίων που παραδίδουν τα αυτο- κίνητα στην Ευρώπη. Η αμερικανική μάρκα EV μπορεί να απασχολήσει κάποια πρωτοσέλιδα, καθώς μπορεί να φαίνεται πως ξεπερνά τους Ευρω- παίους ανταγωνιστές της και ο με- γάλος αριθμός προπαραγγελθέντων οχημάτων είναι χωρίς αμφιβολία ένα εντυπωσιακό επίτευγμα. Στο πρώτο τρίμηνο, η C-Class εξακολουθεί να εί- Volvo S60 Tesla Model 3 BMW 3-series Mercedes-Benz C-Class Οι πωλήσεις πολυτελών αυτοκινήτων μεσαίας κατηγορίας στην Ευρώπη συνέχισαν την καθοδική τους πορεία κατά το πρώτο τρίμηνο του 2019, με τις παραδόσεις να μειώνονται κατά 3% σε μόλις πάνω από 160.000 μονάδες Audi A4 21 ΙΟΥΛΙΟΣ 2019

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=