Fleet Business #2

12 ΙΟΥΛΙΟΣ 2019 u ΤΆΣΗ 4η: Μετασχηματισμός πόλεων σε όλο τον κόσμο Μέχρι τα μέσα του αιώνα, οι πόλεις σε όλο τον κόσμο θα γίνουν μαζικά συν- δεδεμένα οικοσυστήματα. Διάφορα στοιχεία τέτοιων «έξυπνων πόλεων» θα λειτουργούν αρμονικά μεταξύ τους για την επίτευξη υψηλότερου βιοτι- κού επιπέδου για τους κατοίκους, βο- ηθώντας στην αντιμετώπιση θεμάτων όπως η κυκλοφοριακή συμφόρηση, η ρύπανση, η δημόσια ασφάλεια και η πρόσβαση στις υπηρεσίες της πό- λης. Αυτά τα συνδεδεμένα και έξυ- πνα αστικά οικοσυστήματα θα είναι εξοπλισμένα με μια μεγάλη ποικιλία εφαρμογών, καθεμία από τις οποίες θα είναι μοναδική και με διαφορε- τικούς σκοπούς. Ως αποτέλεσμα, οι πολίτες θα μπορούσαν να επιδείξουν αξιοσημείωτη βελτίωση στο βιοτικό τους επίπεδο, στο περιβάλλον και στην ασφάλεια (με την έννοια του safety και του security), μεταξύ άλλων, των κοινοτήτων, των χώρων εργασίας και των αερολιμένων. Οι συνδυασμένες απρόσκοπτες μετα- κινήσεις σε ένα συνδεδεμένο αστικό οικοσύστημα θα χρειαστεί πιθανώς να βασιστούν σε μια ισχυρή υποκείμενη υποδομή, τόσο φυσική όσο και ψη- φιακή. Τα συστήματα διαχείρισης της κυκλοφορίας, τα συνδεδεμένα σπίτια και οι συσκευές, οι οδικοί αισθητήρες, οι δρόμοι και οι γέφυρες, η υποδο- μή στον κυβερνοχώρο και ένα ολο- κληρωμένο τηλεπικοινωνιακό δίκτυο, φαίνονται απαραίτητα για την εμφά- νιση αυτού του νέου οικοσυστήματος κινητικότητας. Η σύνδεση και η μετά- δοση της κατάστασης των κρίσιμων στοιχείων, όπως οι σταθμοί φόρτισης, η κυκλοφορία, η δυναμική τιμολόγη- ση της χρήσης της υποδομής και η στάθμευση, θα είναι επίσης καθορι- στικής σημασίας. Και σχεδόν όλες οι διακριτές ευκαιρίες που αναφέρθη- καν παραπάνω, εξαρτώνται από την αδιάλειπτη και ευρέως διαδεδομένη παρουσία, υψηλής ταχύτητας, αξιόπι- στης συνδεσιμότητας. Οι υπεύθυνοι αστικού σχεδιασμού και οι διαχειριστές των αστικών συ- γκοινωνιών θα μπορούν επίσης να αποτυπώνουν τεράστιες ποσότητες δεδομένων των ανθρώπων που χρη- σιμοποιούν αυτοκίνητα, τρένα και άλ- λες λύσεις κινητικότητας. Η ανάγκη να εξασφαλιστούν αυτά τα τεράστια δίκτυα δεδομένων από τους hackers και να προστατευθεί η ιδιωτική ζωή των χρηστών, θα επεκταθεί εκθετικά. Ταυτόχρονα, οι ευκαιρίες για ανάλυ- ση και οπτικοποίηση δεδομένων για πληροφορίες που βελτιώνουν τη λή- ψη αποφάσεων σχετικά με τις μετα- φορές θα αυξηθούν σημαντικά. Για παράδειγμα, τα δεδομένα που σχε- τίζονται με την κυκλοφοριακή ροή, τις τοποθεσίες των οχημάτων, την κυκλοφορία των ανθρώπων και την πυκνότητα του πλήθους, μπορούν να συνδυαστούν και να εναρμονιστούν, έτσι ώστε να είναι δυνατή η διαχείριση των ενοποιημένων συστημάτων μετα- φορών σε όλη την έκταση μιας πόλης. Χρησιμοποιώντας αυτά τα δεδομένα και με μια εξαιρετικά δικτυωμένη και ενοποιημένη υποδομή μεταφορών, οι διαχειριστές αστικών συγκοινωνιών θα μπορούν να προσαρμόσουν το χρονοδιάγραμμα της κυκλοφορίας για να διευκολύνουν τη συμφόρηση, να προσθέσουν ή να αφαιρέσουν τρένα ανάλογα με τη ζήτηση και να ελευθε- ρώσουν τις γραμμές μεταφοράς για τις πρώτες βοήθειες σε περίπτωση κρίσης. u ΤΆΣΗ 5η: Πετώντας σε μια τρίτη διάσταση ταξιδιού Μεταξύ του 2050 και του 2080, θα δούμε πιθανώς σημαντική αύξηση σε μια νέα διάσταση κινητικότητας. Οι προηγμένες τεχνολογίες μέσα και γύρω από τα οχήματα που συζητήθη- καν παραπάνω, θα χρησιμεύσουν ως τα δομικά στοιχεία ενός μέλλοντος όπου στόλοι από επιβατικά drones και ιπτάμενα οχήματα θα σκιάζουν τον ουρανό. Αν και οι ημέρες αυτές απέχουν δε- καετίες, τα πρωτότυπα και οι δοκιμές των αεροσκαφών επιβατών και των ιπτάμενων αυτοκινήτων χρονολογού- νται από περισσότερα από 30 χρόνια. Επιπλέον, ορισμένοι κατασκευαστές Μέχρι τα μέσα του αιώνα, οι πόλεις σε όλο τον κόσμο θα γίνουν μαζικά συνδεδεμένα οικοσυστήματα Η βελτιστοποίηση της κινητικότητας χρησιμοποιεί δεδομένα για να κάνει πράγματα όπως μείωση της κυκλοφοριακής συμφόρησης και πλοήγηση αυτόνομων αυτοκινήτων

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=