Fleet Business #1
34 33 29 28 26 25 25 24 23 23 23 22 22 20 20 19 17 12 12 11 10 9 12 9 9 7 7 7 5 7 7 7 7 7 8 6 4 5 5 2 2 4 2 3 7 8 6 6 6 5 6 5 5 6 5 5 6 6 4 5 4 4 5 5 2 3 7 8 7 9 6 8 7 5 5 5 8 4 3 1 6 6 3 5 4 1 4 2 8 8 7 6 7 5 7 7 6 5 3 6 5 7 6 3 5 1 1 1 2 1 LeasePlan EV country readiness index 2019 Νορβηγία Ολλανδία Σουηδία Αυστρία Φινλανδία Γερμανία Ην. Bασίλειο Πορτογαλία Βέλγιο Λουξεμβούργο Ιρλανδία Γαλλία Ελβετία Δανία Ισπανία Ουγγαρία Ιταλία Ρουμανία Σλοβακία Τσεχία Ελλάδα Πολωνία Χώρα Συνολική βαθμολογία Ωριμότητα EV Ωριμότητα φόρτισης Κρατικά κίνητρα Ωριμότητα LeasePlan O Κωνσταντίνος Πετρούτσος , Διευθύνων Σύμ- βουλος της LeasePlan Hellas , δήλωσε σχετικά: «Στη LeasePlan πιστεύουμε ότι το μέλλον της αυτοκίνησης είναι τα ηλεκτρικά οχήματα και γι’ αυτό δεσμευόμαστε για ακόμα μεγαλύτερη χρήση ηλεκτρικών οχημάτων στους στόλους μας. Στην Ελλάδα η υιοθέτηση των ηλεκτρικών αυτοκινήτων βρίσκεται σε πρώιμο στάδιο, αλλά γίνονται σταθερά βήματα προς τη διάδοση της ηλεκτροκίνησης». Οι 22 χώρες που περιλαμβάνονται στο δείκτη LeasePlan EV Readiness Index 2019 είναι: Αυστρία, Βέλγιο, Τσεχία, Δανία, Φινλανδία, Γαλλία, Γερμανία, Ελλάδα, Ουγγαρία, Ιρλανδία, Ιταλία, Λουξεμβούργο, Ολλανδία, Σλοβακία, Ισπανία, Σουηδία, Ελβετία και Ηνωμέ- νο Βασίλειο. Η LeasePlan έχει δεσμευτεί να πετύ- χει μηδενικές εκπομπές από το σύνο- λο του στόλου της μέχρι το 2030. Η LeasePlan είναι επίσης ιδρυτικό μέ- λος της πρωτοβουλίας The Climate Group’s EV100, μια παγκόσμια επι- χειρηματική πρωτοβουλία, που σχε- διάστηκε για να επιταχύνει την υιο- θέτηση των ηλεκτρικών οχημάτων και της υποδομής μεταξύ των κορυφαίων εταιρειών παγκοσμίως. ΤΑ ΒΑΣΙΚΆ ΣΗΜΕΊΑ ΠΟΥ ΠΡΟΈΚΥΨΑΝ ΑΠΌ ΤΗΝ ΈΡΕΥΝΑ u Σε σύγκριση με πέρυσι, και οι 22 χώρες του LeasePlan EV Readiness Index 2019 παρουσίασαν βελτίωση στην ετοιμότητα για ηλεκτρικά οχή- ματα, κυρίως λόγω της μεγαλύτερης διαθεσιμότητας νέων ηλεκτρικών μοντέλων με μεγαλύτερο εύρος και βελτιωμένη υποδομή φόρτισης. u Η Φινλανδία (+7 θέσεις), η Γερμανία (+4) και η Πορτογαλία (+4) βελτίω- σαν σημαντικά την κατάταξή τους, ως αποτέλεσμα των καλύτερων υποδομών φόρτισης, του υψηλότε- ρου ποσοστού αδειών ηλεκτρικών οχημάτων και των πιο ελκυστικών κυβερνητικών κινήτρων. u Το μερίδιο αγοράς των ηλεκτρικών οχημάτων είναι 3,1% στην Πορτογα- λία, 5,1% στην Ολλανδία, 5,2% στη Φινλανδία και 7,6% στη Σουηδία, ενώ η Νορβηγία παραμένει ο αδι- αμφισβήτητος ηγέτης με ποσοστό 53% στα οχήματα που καταγράφη- καν πρόσφατα. u Η Ολλανδία διαθέτει τα περισσό- τερα διαθέσιμα δημόσια σημεία φόρτισης (83.196), με τη Γερμανία να ακολουθεί (37.405) καθώς και τη Γαλλία (34.558). Προσαρμόζοντας τα στοιχεία σε σχέση με το μέγε- θος του πληθυσμού, οι τρεις πρώτες χώρες είναι τώρα η Ολλανδία (4,8 βύσματα φόρτισης ανά 1.000 κα- τοίκους), η Νορβηγία (4,5) και το Λουξεμβούργο (1,9). u Η Αυστρία, η Ιρλανδία, η Γερμανία και η Ολλανδία σημείωσαν την υψη- λότερη βαθμολογία ως προς την κρατική υποστήριξη των ηλεκτρικών οχημάτων, συμπεριλαμβανομένων επιδοτήσεων αγοράς, φορολογικών οφελών, φόρων ιδιοκτησίας, φορο- λογικών πλεονεκτημάτων εταιρειών και παροχών ΦΠΑ. 61 ΜΑΡΤΙΟΣ 2019
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=