Fleet Business #1

Το 2018, οι ταξινομήσεις νέων LCV ξεπέρασαν το όριο των δύο εκατομμυρίων οχημάτων για πρώτη φορά στην ΕΕ από το 2007, σημειώνοντας αύξηση 3,1% σε σύγκριση με το 2017 Άμεσες εκπομπές CO 2 από οδικές μεταφορές στην ΕΕ Σενάριο 2 βαθμών Κελσίου 0 300 400 100 200 500 600 700 800 900 1.000 2050 2045 2040 2035 2030 2025 2020 2015 2010 2005 CO 2 (εκατ. τόνοι) Οδικές μεταφορές CO 2 (2005-2030) Νέα οχήματα CO 2 Αυτοκίνητα & van -39% -36% -33% -29% -25% -20% -70% -60% -50% -40% -30% -20% -50% -50% -50% -40% -30% -20% * Σε σύγκριση με τη βάση του 2019 για φορτηγά και νταλίκες, του 2020 για βαν και του 2021 για αυτοκίνητα. Προσπάθεια επιμερισμού κανονισμού H ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΗ ΜΕΣΗ ΜΕΙΩΣΗ ΕΚΠΟΜΠΩΝ CO 2 ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΣΤΟΛΟΥΣ ΒΑΣΕΙ ΤΩΝ ΚΑΝΟΝΙΣΜΩΝ ΤΗΣ ΕΕ ΚΑΙ ΤΩΝ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΥΜΦΩΝΙΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΟΥ ΚΛΙΜΑΤΟΣ Πηγή:EuropeanVehicleMarketStatistics2018/19- InternationalCouncilonCleanTransportationEurope 2030* Φορτηγά Προτάσεις EC, LDV & HDV Πέρα από το σενάριο των 2 βαθμών Κελσίου (Σύμφωνα με τη συμφωνία των Παρισίων) ΕΛΑΦΡΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ ΟΧΗΜΑΤΑ: ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΕΙΣ ΑΝΑ ΜΑΡΚΑ 0 0.2 0.4 0.6 0.8 1.2 1.0 1.4 2.0 1.8 1.6 Μερίδιο αγοράς ΕΕ-28 το 2017 (%) 0 10 20 30 40 50 60 70 80 90 100 Ταξινομήσεις (εκατ.) Others Nissan Toyota Opel Mercedes- Benz VW Ford Peugeot Fiat Citroën Renault 2009 2010 2011 2012 2017 2016 2015 2014 2013 Πηγή:EuropeanVehicleMarketStatistics2018/19- InternationalCouncilonCleanTransportationEurope ΤΑ ΚΟΡΥΦΑΙΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΕΛΑΦΡΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ ΟΧΗΜΑΤΩΝ ΣΤΗΝ ΕΕ-28 (2017) Ford Transit Renault Trafic Peugeot Partner Renault Master Fiat Ducato VW Caddy VW Transporter Citroën Berlingo Renault Kangoo Mercedes Sprinter 265,099 / 13,3% 99,937 / 5,0% 89,439 / 4,5% 87,046 / 4,4% 86,065/ 4,3% 85,315 / 4,3% 84,797 / 4,3% 78,303 / 3,9% 77,355 / 3,9% 70,894 / 3,6% Πηγή:EuropeanVehicleMarketStatistics2018/19 - InternationalCouncilonCleanTransportationEurope 37 ΜΑΡΤΙΟΣ 2019

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=