Fleet Business #1
να κάνει απαγορευτική τη μίσθωση αυτού του είδους. Τελευταία, με απόφαση του υπουργού, μας είπαν να βάλουμε μπλε κορδέλες στα σχετικά αυτοκίνητα για... καλύτε- ρο έλεγχο. Θα έχουμε, λοιπόν, έναν VIP πελάτη, που θα πρέπει να τον πά- με με σοφέρ μέσα σε ένα Mercedes, το οποίο θα έχει μπλε κορδέλες στο εμπρός και πίσω παρμπρίζ. Σε λίγο θα του βάλουμε και κουδούνια! Φορολογικά μέτρα, επίσης, πάρθηκαν με τρόπο άδικα απότομο. Μέσα σε ένα πρωινό οι εργαζόμενοι στους οποίους οι εταιρικοί στόλοι διέθεταν αυτοκίνη- το, έπρεπε να πληρώσουν υψηλούς φόρους, οι οποίοι έφταναν και τις 5.000 ευρώ το χρόνο. Θα έπρεπε να υπήρχε μια πρόβλεψη για αυτούς που βρίσκονταν στη μέση μιας μακροχρό- νιας μίσθωσης, που να εξασφάλιζε την προοδευτικότητα μέχρι την πλήρη εφαρμογή του νόμου σε μελλοντική ανανέωση του στόλου. Γενικά, το αυτοκίνητο αποτελούσε -και αποτελεί διαχρονικά- ένα αγα- πημένο φορολογικό εργαλείο των κυβερνήσεων. Αυτό κάποτε θα πρέπει να σταματή- σει, καθώς στη μεγάλη πλειονότητα των χρηστών αποτελεί εργαλείο για να διεκπεραιώσουν την εργασία τους ή να μεγαλώσουν την οικογένειά τους. Ας έλθουμε στην επιχείρηση την οποία διευθύνετε. Το περασμένο έτος προχωρήσατε σε επενδύσεις, αυξάνοντας σημαντικά το στόλο των αυτοκινήτων σας σε ποσοστό αντί- στοιχο με την αύξηση των μισθώσε- ων της εταιρείας, τουλάχιστον σε σχέση με τα στοιχεία του 9μήνου. Παράλληλα, προχωρήσατε σε στρα- τηγική συνεργασία με την Alphabet, που σας άνοιξε την πόρτα των δι- εθνών πελατών. Πώς κρίνετε την απόδοση των κινήσεων αυτών μέχρι στιγμής και ποιες είναι οι προσδοκίες σας, τόσο για το τρέχον έτος, όσο και για την επόμενη τριετία; Το 2018 ήταν μια καλή χρονιά. Αγορά- σαμε περισσότερα από 10.000 αυτο- κίνητα στις οκτώ χώρες που δραστη- ριοποιούμαστε για την επέκταση και ανανέωση του στόλου μας. Η ισχυρή ζήτηση για βραχυχρόνιες και μακροχρόνιες μισθώσεις αύξησε σε νέο ρεκόρ τους αντίστοιχους τζί- ρους. Παράλληλα, η ζήτηση για καλό μεταχειρισμένο αυτοκίνητο βοήθησε να μεταπωληθούν τα παλαιοτέρα αυ- τοκίνητά μας σε οριακά καλύτερες τιμές. Μαζί με τη διατήρηση ανταγω- νιστικού κόστους στη διαχείριση του στόλου, επιτύχαμε ικανοποιητική κερ- δοφορία, όπως έδειξαν και τα δημοσι- ευμένα αποτελέσματα του 9μηνου. Για την Alphabet, έχω να πω ότι είναι μια στρατηγική συνεργασία για την οποία είναι πολύ νωρίς ακόμα ώστε να έχου- με αποτελέσματα. Σε βάθος χρόνου, ευελπιστούμε να κάνει τη διαφορά. Ποιο είναι το όραμά σας για την Autohellas την επόμενη δεκαετία; Η Autohellas έχει βαριά ιστορία πρω- τοκαθεδρίας στις εξελίξεις στο χώρο της μίσθωσης αυτοκινήτων. Θεωρώ ότι αυτή είναι και η σημαντικότερη ευθύνη μας απέναντι στους πελάτες, τους μετόχους και το προσωπικό μας. Πρώτον, η ικανότητά μας να είμαστε μπροστά τεχνολογικά, προσφέροντας διαφοροποιημένα και πρόσθετα προ- ϊόντα στους πελάτες μας. Δεύτερον, η ικανότητά μας να διαμορ- φώνουμε την πολιτική και τη στρατηγι- κή μας σε χρονιές οικονομικής κρίσης ή οικονομικής ανάπτυξης, εξασφαλί- ζοντας έτσι αποδεκτή κερδοφορία για τους μετόχους, αλλά και πόρους για την ανάπτυξη της εταιρείας. Τρίτον, η πεποίθησή μας ότι χωρίς τους ανθρώπους μας τίποτα από τα παραπάνω δεν θα μπορούσε να γίνει πραγματικότητα. Αυτά συνοψίζουν το τρίπτυχο της στρατηγικής μας. Προ- φανώς, η επόμενη δεκαετία θα είναι τέτοια, που πολλοί από εμάς δεν μπο- ρούν να την φαντασθούν, παρά μόνο σε ταινίες φαντασίας. Η μετάλλαξή μας, από ένα προϊόν «απλής ενοικίασης» σε ένα νέο κα- θεστώς τεχνολογίας αυτόνομης οδή- γησης, είναι θέμα λίγων ετών και η Autohellas θα πρέπει να είναι εκεί, διατηρώντας ανέπαφα τα τρία παρα- πάνω στοιχεία που ανέφερα. Το 2018 ήταν μια καλή χρονιά. Αγοράσαμε περισσότερα από 10.000 αυτοκίνητα στις οκτώ χώρες που δραστηριοποιούμαστε για την επέκταση και ανανέωση του στόλου μας 34 ΜΑΡΤΙΟΣ 2019
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=