Fleet Business #1

Κύριε Μαγγιώρο, ως πρόεδρος του ΣΤΕΕΑΕ, πώς κρίνετε την πορεία της συγκεκριμένης αγοράς στην Ελλάδα -αλλά και γενικότερα- τη χρονιά που πέρασε και πώς προβλέπετε να κινη- θεί αυτή η αγορά το 2019; Σίγουρα ήταν μια καλή χρονιά, συνέ- χεια μιας καλής τριετίας. Τα τελευταία τέσσερα χρόνια, η Ελλάδα καταγρά- φει ρεκόρ αφίξεων, τόσο στις αερο- πορικές, όσο και στις αφίξεις με άλλα μέσα, π.χ., κρουαζιέρα και αυτοκίνητο. Ποιος υπολογίζετε ότι είναι ο όγκος της αγοράς αυτής σε ετήσια βάση, τόσο για τις βραχυπρόθεσμες ενοι- κιάσεις αυτοκινήτων, όσο και για τις συμβάσεις leasing και ποια είναι η εξέλιξή του τα τελευταία χρόνια; Εκτίμησή μας είναι ότι η αγορά των βραχυχρόνιων μισθώσεων απασχολεί στην υψηλή περίοδο 90.000- 100.000 αυτοκίνητα. Περίπου 90.000 είναι τα αυτοκίνητα μακροχρόνιας ενοικίασης. Η αγορά της βραχυχρόνιας είναι αρ- κετά κατακερματισμένη, με 2.000 εταιρείες Rent-a-Car σε αντίθεση με την αγορά των μακροχρόνιων, όπου δραστηριοποιούνται περίπου 10 εται- ρείες. Ο εκτιμώμενος τζίρος στις βρα- χυχρόνιες είναι 350-400 εκατομμύρια ευρώ, ενώ λίγο πιο χαμηλά βρίσκεται αυτός των μακροχρόνιων. Σε τι ποσοστά θεωρείτε ότι κυμαίνε- ται ο δείκτης απασχόλησης του στό- λου των εταιρειών μίσθωσης στην ελληνική αγορά και πόσο ικανοποιη- Αν και στο εξωτερικό προγράμματα Peer-to-Peer ή Car Sharing για μακροχρόνια ή βραχυχρόνια χρήση είναι σε φάση ανάπτυξης, εδώ ακόμα είμαστε σε φάση «διστακτικής διερεύνησης» 31 ΜΑΡΤΙΟΣ 2019

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=