Fleet Business #1

u Το 49% των στελεχών και το 42% των καταναλωτών πιστεύουν ότι οι κατασκευαστές αυτοκινήτων θα είναι οι μεγάλοι νικητές στη μάχη για την άμεση σχέση με τον πελάτη. u Τόσο τα στελέχη όσο και οι κατα- ναλωτές συμφωνούν ότι τη μεγαλύ- τερη δυναμική για λειτουργίες κατά παραγγελία έχουν τα συστήματα πλοήγησης (27%), το προσαρμο- ζόμενο cruise control (22%) και η αναβάθμιση ισχύος (16%). Η ΑΞΊΑ ΤΟΥ ΟΙΚΟΣΥΣΤΉΜΑΤΟΣ Ενεργοποιήστε την αξία του οικοσυ- στήματος καθορίζοντας το ρόλο της εταιρείας σας και την ετοιμότητά της στην αντιμετώπιση «σιωπηλών» επα- ναστάσεων. Ο στόχος δεν είναι να γίνουν τα πά- ντα ταυτόχρονα, αλλά να καθο- ριστεί με σύνεση ποιος θέλετε να είστε και να επιλε- γεί πότε πρέπει να ανταγωνιστείτε ή να συνεργαστείτε με άλλες επιχειρή- σεις του οικοσυ- στήματος. Έτσι, ο κλάδος διαφο- ασφάλειας, αν δεν χωριστούν στο δρόμο. Η ΑΞΊΑ ΤΟΥ ΠΕΛΆΤΗ Ο επανασχεδιασμός, η επανεξέταση και ενδεχομένως ανακατασκευή και αναδιοργάνωση των υφιστάμενων δομών λιανικής πώλησης μπορεί να επιτύχει μόνο στον πυρήνα του πελάτη Η αξία του πελάτη θέτει στο επίκεντρο τον προσανατολισμό σε αυτόν, πράγ- μα που σημαίνει ότι η κατανόηση του ποιος είναι ο πελάτης πρέπει να απο- τελεί προτεραιότητα, οπότε η έμφαση θα δοθεί όλο και περισσότερο στη δι- αφοροποίηση των αρχέτυπων πελα- τών. Αυτά τα διαφορετικά αρχέτυπα έχουν ατομικές ανάγκες, προτιμήσεις και αιτήματα σε μεμονωμένα σημεία επαφής με βάση το περιβάλλον τους. Αυτό καθιστά αναγκαία τη διαχείριση εκ παραλλήλου πολλών ταξιδιών πε- λατών, κάθε ένα από τα οποία απαιτεί άκρως εξατομικευμένη προσοχή. u Σχεδόν τα μισά από τα στελέχη που ερωτήθηκαν (48%) είναι αρκετά βέβαιοι ότι ο αριθμός των φυσικών καταστημάτων λιανικής πώλησης, όπως τα γνωρίζουμε σήμερα, θα μειωθεί κατά 30%-50%. ροποιείται από 3 τύπους επιχειρήσε- ων: (1) εκείνες που προσανατολίζονται στο hardware και είναι ευέλικτες, οι- κονομικά αποδοτικές και λειτουργούν απλά, (2) αυτές που επιδιώκουν να δημιουργήσουν ένα προϊόν το οποίο λειτουργεί όσο το δυνατόν πιο απλά συνδυάζοντας hardware και software (όχι μόνο με έμφαση στα οχήματα) και τελικά (3) εκείνες που δημιουρ- γούν ένα ολοκληρωμένο προϊόν που μπορεί να ενσωματωθεί άψογα στην καθημερινή ζωή του πελάτη. Το 2018, η κεφαλαιοποίηση των 15 κο- ρυφαίων κινητών τεχνολογικών και δι- αδικτυακών ψηφιακών εταιρειών είναι σχεδόν 5 φορές υψηλότερη από αυ- τή των 50 κορυφαίων παραδοσιακών εταιρειών αυτοκινήτων (κατασκευα- στές και προμηθευτές). Ένα στα τρία στελέχη δηλώνουν ότι τα δεδομένα που βρίσκονται στο επί- κεντρο των προϊόντων ανήκουν στον κατασκευαστή - οι καταναλωτές εξα- κολουθούν να ελπίζουν ότι θα διατη- ρήσουν οι ίδιοι την κυριότητά τους. Το 81% των ερωτηθέντων θεωρούν ότι οι εταιρείες χρηματοπιστωτικών υπηρεσιών θα αποκτήσουν μεγαλύ- τερη σπουδαιότητα, καθώς τα επίπε- δα του χρέους αυξάνονται λόγω των προσφορών υπηρεσιών κινητικότητας και της διαχείρισης του στόλου αντί για απλές πωλήσεις μονάδων. 14 ΜΑΡΤΙΟΣ 2019

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=