Fleet Business #1

u Το 67% των ανωτάτων στελεχών πιστεύουν ότι λιγότερο από το 5% των αυτοκινήτων θα παράγεται στη Δυτική Ευρώπη μέχρι το 2030. u 3 στα 4 ανώτατα στελέχη πιστεύουν ότι οι τοπικές πρώτες ύλες είναι ο σημαντικότερος παράγοντας για την τεχνολογία του κινητήρα που προτιμά κάθε χώρα. u Το 60% των στελεχών συμφωνούν ότι στο μέλλον δεν θα υπάρχει πλέ- ον διαφοροποίηση μεταξύ της μετα- φοράς ανθρώπων και αγαθών. Η ΑΞΊΑ ΤΟΥ ΠΡΟΪΌΝΤΟΣ Τα προϊόντα κινητικότητας του μέλ- λοντος θα συνδυαστούν με την προ- σφορά υπηρεσιών, παρέχοντας στους καταναλωτές μια χωρίς προβλήματα και απρόσκοπτη εμπειρία πελατών στο οικοσύστημα κινητικότητας Στο παρελθόν, η προσφορά προϊό- ντων καθορίστηκε κυρίως από την τεχνολογική ατζέντα των κατασκευ- αστών, αλλά στο μέλλον διαβλέπεται μια αλλαγή προοπτικής: η πρόσβαση σε πρώτες ύλες και οι πηγές παρα- γωγής ενέργειας επηρεάζουν τις βι- ομηχανικές πολιτικές και επομένως καθορίζουν το χαρτοφυλάκιο προϊό- ντων των κατασκευαστών αυτοκινή- των. Επιπλέον, οι αγορές θα πρέπει να επαναπροσδιοριστούν και να δι- αχωριστούν περισσότερο από παρά- γοντες δημογραφικούς, διαθέσιμων υποδομών και οικονομικούς, μαζί με τις ανάγκες των πελατών, ώστε να σχηματίσουν νήσους κινητικότητας. u Δεν θα υπάρξει μία μόνο τεχνολο- γία κίνησης: τα στελέχη σχεδιάζουν μια ισομερή κατανομή έως το 2040 για τα BEV (30%), τα FCEV (23%), τα ICE (23%) και τα υβριδικά (25%). u Για τους ερωτηθέντες καταναλω- τές, τα σημαντικότερα εμπόδια για την αγορά ηλεκτρικού αυτοκινήτου είναι η τιμή (35%), ακολουθούμενη από τη φόρτιση (24%) και την εμβέ- λεια απόστασης (18%). u Νήσοι αυτονομίας - το 71% των ανω- τάτων στελεχών εξακολουθούν να πιστεύουν ότι η συνύπαρξη αυτόνο- μων και μη αυτόνομων οχημάτων θα οδηγήσει σε σοβαρά προβλήματα 12 ΜΑΡΤΙΟΣ 2019

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=