Fleet Business #1

εφοδιαστική αυξάνονται: τα στελέχη συμφωνούν τώρα περισσότερο από ποτέ (60%) ότι στο μέλλον δεν θα διαφοροποιούμε πλέον τη μεταφορά ανθρώπων και αγαθών. Σύμφωνα με τον Dieter Becker, «ένα πράγμα είναι σαφές: κανένας παίκτης δεν θα μπο- ρέσει να το διαχειριστεί μόνος του. Υπάρχει ευαισθητοποίηση μεταξύ των στελεχών, με το 83% να συμφωνεί ότι με την εμφάνιση αυτών που καλούμε mobi-listics, οι επιχειρήσεις θα πρέπει να ξανασκεφτούν το επιχειρηματικό μοντέλο τους και επίσης να αναγνω- ρίσουν την ανάγκη συνεργασίας για τη δημιουργία ενός οικοσυστήματος κινητικότητας. Η εταιρεία που προ- σφέρει την καλύτερη εμπειρία πελάτη για ανθρώπους και αγαθά θα κατέχει πιθανώς την πλατφόρμα». Η ΤΈΛΕΙΑ ΚΑΤΑΙΓΊΔΑ Μέγα-τάσεις πέρα από τις προφανείς ως κυματοθραύστες για την αυτοκι- νητοβιομηχανία. Η αυτοκινητοβιο- μηχανία κατευθύνεται σε μια φάση αναδιάρθρωσης, κατά την οποία κα- θίσταται ολοένα και πιο σημαντική η αξιοποίηση των βασικών ικανοτήτων και της εμπειρογνωμοσύνης που ανα- πτύχθηκαν τις τελευταίες δεκαετίες, ενώ ταυτόχρονα καθορίζεται ο ρόλος του νέου οικοσυστήματος για την εξα- σφάλιση της μελλοντικής ροής εσό- δων. u Το 59% των ερωτηθέντων κατα- τάσσουν τη συνδεσιμότητα και την ψηφιοποίηση ως τη σημαντικότερη τάση για την αυτοκινητοβιομηχανία έως το 2030. ΒΑΣΙΚΕΣ ΤΑΣΕΙΣ ΜΕΧΡΙ ΤΟ 2030 #1 #2 #3 #4 #5 #6 #7 #8 #9 #10 #11 #12 2014 2015 2016 2017 2018 2019 59% 56% 56% 52% 50% 47% 45% 44% 43% 40% 35% 31% Συνδεσιμότητα και Ψηφιοποίηση Ηλεκτρική κινητικότητα μπαταρίας Ηλεκτρική κινητικότητα κυψελών καυσίμου Υβριδική ηλεκτρική κινητικότητα Ανάπτυξη της αγοράς στις αναδυόμενες αγορές Κατανόηση του οικοσυστήματος κινητικότητας Δημιουργία αξίας από τα δεδομένα Αυτόνομα και αυτό-οδηγούμενα οχήματα Κινητικότητα ως υπηρεσία Στρατηγικές πλατφόρμας και μονάδες τυποποίησης Μείωση των κινητήρων εσωτερικής καύσης Εξορθολογισμός της παραγωγής στη Δυτική Ευρώπη Εταιρείες leasing θεγατρικές αυτοκινητοβιομηχανιών Καινοτομικές ιδέες αστικών οχημάτων ΠΗΓΗ: KPMG Ένα στα τρία στελέχη δηλώνουν ότι τα δεδομένα που βρίσκονται στο επίκεντρο των προϊόντων ανήκουν στον κατασκευαστή - οι καταναλωτές εξακολουθούν να ελπίζουν ότι θα διατηρήσουν οι ίδιοι την κυριότητά τους 11 ΜΑΡΤΙΟΣ 2019

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=