FLEETNEWS #99

01.03.21 #99 12 Η MOTIONAL ΘΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ BLACKBERRY Η BlackBerry Limited ανακοίνωσε πως η τεχνολογία της QNX Black Channel Communications θα χρη- σιμοποιηθεί στα αυτόνομα οχήμα- τα επόμενης γενιάς της Motional . Η Motional είναι η κοινοπραξία αυτόνομης οδήγησης των Hyundai Motor Group και APTIV. Μ ε έδρα στη Βοστώνη, ηMotional δραστη- ριοποιείται στο Πίτσμπουργκ, στο Λας Βέγκας, στη Σάντα Μόνικα, στη Σιγκαπούρη και στη Σεούλ. Η Motional θα είναι ο πρώτος πελάτης της BlackBerry π ου θα χρησιμοποιεί QNX Black Channel Communications σε αυτόνομα συ- στήματα. Η τεχνολογία επιτρέπει στηMotional να παρέχει ασφαλείς ανταλλαγές δεδομένων επικοινω- νίας στο πλαίσιο των συστημάτων ασφαλείας των οχημάτων. Λεπτομέρειες στο fleetnews.gr ΕΛΑΣΤΙΚΑ YOKOHAMA ΜΕ ΣΥΣΤΗΜΑ AI Η Yokohama Rubber Co. Ltd. ανακοίνωσε ότι τον Δεκέμβριο του 2020 κατάφερε να αναπτύξει ένα ιδιόκτητο σύστημα που χρη- σιμοποιεί Τεχνητή Νοημοσύνη (AI) για να προβλέψει τις φυσικές ιδιότητες των συστατικών του ελαστικού. Το σύστημα χρησιμο- ποιείται ήδη για το σχεδιασμό των ελαστικών της μάρκας. Η βιομηχα- νία ελαστικών Yokohama αναμένει ότι η ικανότητα του συστήματος να διεξάγει μεγάλο αριθμό εικο- νικών πειραμάτων, θα της επιτρέ- ψει να επιταχύνει την ανάπτυξη σύνθετων προϊόντων, να μειώσει το κόστος ανάπτυξης και να ανα- πτύξει προϊόντα με καλύτερη από- δοση. Το σύστημα θα διευκολύνει επίσης τους λιγότερο έμπειρους μηχανικούς της να δημιουργούν νέα συστατικά. Το σύστημα αναπτύχθηκε πά- νω στο νέο πρωτότυπο εργαστή- ριο HAICoLab (Humans and AI ColLaborate) της Υοκohama, που τέθηκε σε εφαρμογή τον Οκτώ- βριο του 2020. Το HAICoLab είναι μια νέα ιδέα που στοχεύει στην προώθηση ψηφιακών καινοτομι- ών, διευκολύνοντας συνεργατικές προσπάθειες που συνδυάζουν την ανθρώπινη έμπνευση και δη- μιουργικότητα με την τεράστια ικανότητα επεξεργασίας δεδομέ- νων της AI. Το AKKA Group ανακοίνωσε την επίτευξη ενός σημαντικού ορό- σημου στο έργο Flexmove , την υπηρεσία πολυτροπικής κινητικό- τητας, που ξεκίνησε τον Ιανουάριο του 2020. Το έργο στηρίζεται σε ένα ηλεκτρικό όχημα που κινείται ως κανονικό αυτοκίνητο στο δρό- μο, αλλά μπορεί επίσης να κινηθεί και σε σιδηροτροχιές, χάρη σε μια ειδική τεχνολογία ελαστικών. Ένας σημαντικός αριθμός κορυφαίων εμπειρογνωμόνων αυτοκίνησης και σιδηροδρόμων της AKKA εργάζο- νται στο έργο Flexmove και έχουν πιστοποιήσει την τεχνική δυνατό- τητα του οδικού-σιδηροδρομικού συστήματος, για το οποίο έχουν κατατεθεί διπλώματα ευρεσιτε- χνίας, ιδίως για το επαναστατικό σύστημα πλοήγησης πολλαπλής στήριξης, που προσαρμόζεται σε όλους τους τύπους επιβατικών οχη- μάτων ή βαν. Η δυνατότητα αυτού του έργου στην αντιμετώπιση κοι- νωνικών και περιβαλλοντικών θε- μάτων, καθώς και η αποδοτικότητα του οικονομικού του μοντέλου, έχουν προσελκύσει το ενδιαφέ- ρον αρχικών επενδυτών του ομα- δοποιημένου σχήματος Société d’Ingénierie, de Construction et d’Exploitation de la Ferromobile (SICEF). Η SICEF ιδρύθηκε από μια ομάδα οπαδών της κινητικό- τητας, από κοινού με την AKKA Technologies , απολύτως πεπει- σμένων για τις δυνατότητες του συστήματος Flexmove. Με το μνη- μόνιο συμφωνίας δημιουργίας της SICEF, τα μέρη συγκατένευσαν να μεταφέρει η AKKA το έργο και την τεχνολογία αξίας αρκετών δεκάδων εκατομμυρίων ευρώ στη SICEF. ΤΟAKKAGROUP ΙΔΡΥΕΙ ΤΗ SICEF ΓΙΑ ΑΝAΠΤΥΞΗ ΤΗΣ FLEXMOVE Ηλεκτρικό όχημα για ράγες και δρόμο

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=