FLEETNEWS #99

01.03.21 #99 10 ΙΔΡΥΘΗΚΕ ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΕΙΣΑΓΩΓΕΩΝ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΩΝ Ιδρύθηκε ο Σύνδεσμος Εισαγωγέ - ων Μοτοσυκλετών με τη μορφή Αστικής Μη Κερδοσκοπικής Εται- ρείας και σύμφωνα με το καταστα- τικό του, σκοπός του είναι, επί μη κερδοσκοπικής βάσης: „ η μελέτη, προστασία και προα- γωγή των ηθικών, οικονομικών και επαγγελματικών συμφερόντων των μελών της· „ η ισόρροπη, συνεπής και μακροπρόθεσμη διεύρυνση της αγοράς δικύκλων όλων των τύ- πων (L1e, L2e, L3e, L4e, L5e, L6e, L7e), προς όφελος των μελών, των αναβατών και γενικότε- ρα του κοινωνικού συνόλου· „ η με κάθε νόμιμο μέσο υποστή- ριξη των εννόμων συμφερόντων αυτής, ενώπιον οποιασδήποτε Αρ- χής και επαγγελματικών οργανώ- σεων, εσωτερικού και εξωτερικού· „ η ανάληψη δράσεων και οργάνω- ση εκδηλώσεων που αποσκοπούν στην προώθηση και προβολή προ- ϊόντων των μελών της· „ η συνεργασία και ανάπτυξη των σχέσεων με αντίστοιχους ελληνι- κούς και διεθνείς οργανισμούς. Πρόεδρος του Δ.Σ. ορίστηκε ο Σω - τήριος Χατζίκος της Μοτοδυναμι - κής ( Yamaha ), αντιπρόεδρος ο Σό - λων Κοντός της K-Motors South East Europe ( KTM , Husqvarna , Bajaj ) και γραμματέας ο Φώτιος Δράκος της Piaggio Hellas . Το καταστατικό υπογράφουν οι Ιω - άννης Δουλγερίδης και Andreas Josef Sieben - BMW Ελλάς , Ιωάν - νης Μυτιληνάκης - Kosmocar , Σόλων Κοντός - K-Motors South East Europe , Διογένης Χιωτάκης - Moto Trend , Φώτιος Δράκος - Piaggio Hellas , Ιάκωβος Αλμα - σίδης - TEOMOTO , Δημήτριος Κανατάς - Αδελφοί Σαρακάκη , Σωτήριος Χατζίκος και Ιωάννης Σώκιαλης - Μοτοδυναμική , Αθα - νάσιος Ηλιόπουλος - ΗΛΙΟΦΙΛ και Σταύρος Τάκη - Σφακιανάκης . Στις 25 Φεβρουαρίου 2021, η Peugeot αποκάλυψε το νέο της λογότυπο: ένα οικόσημο στολισμένο με ένα εντυπωσιακό κεφάλι λιονταριού, επανα- προσδιορίζοντας την προσωπικότητα και το χαρακτήρα της. Από το 1850, η Peugeot είχε δέκα επιτυχημένα λογότυπα και σε όλα απεικονιζόταν το εμβληματικό λιοντάρι. Το νέο ποιοτικό και κομψό σήμα δημιουργήθηκε από το Peugeot Design Lab , το παγκόσμιο εργαστήριο βιομηχανικού σχεδιασμού της μάρκας. Αφού ανανέωσε εντελώς τα οχήματά της τα τελευταία δέκα χρόνια, η μάρκα επανασχεδίασε και το λογότυπό της με τρόπο που να συνάδει με τα προϊόντα της, σηματοδοτώντας την επι- θυμία της για μετάβαση στην premium κατηγορία. Όπως επισημαίνεται στη σχετική ανακοίνωση, «η Peugeot σαν μάρ- κα είναι εναρμονισμένη με τα προτάγματα της εποχής. Όντας πάντα ένα βήμα μπροστά, λοιπόν, καινοτομεί, προβλέπει αλλαγές στη συμπε- ριφορά των καταναλωτών και ανοίγει το δρόμο για νέες λύσεις κινητικότη- τας. Η Peugeot έχει την εμπειρία όλων των επαναστάσεων: της βιομηχανικής, της τεχνολογικής, της πολιτικής, της κοινωνικής, της ψηφιακής και τώρα, της περιβαλλοντικής, με την ενεργειακή μετάβαση και την κινητικότητα μηδενικών ρύπων να βρίσκεται στην καρδιά της στρατηγικής της για ένα βιώσιμο μέλλον. Όλα αυτά συνιστούν το DNA της Peugeot». Λεπτομέρειες στο fleetnews.gr ΝΕΑ ΕΤΑΙΡΙΚΗ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ PEUGEOT Το Vivaro είναι προϊόν μιας κοινο- πραξίας μεταξύ Opel και Renault . Τον Δεκέμβριο του 1996, οι εταιρεί- ες συμφώνησαν να προσφέρουν στους πελάτες τα πλεονεκτήματα της προηγμένης μηχανολογίας τους και τα υψηλά πρότυπα ποι- ότητας στον τομέα των ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων (LCV). Μέσω της κοινοπραξίας, η Opel κατάφερε γρήγορα να διακρίνει ευκαι- ρίες για LCV βάρους έως 3,5 Τ (GVW). Το Opel Arena -ο άμε- σος πρόγονος του Vivaro- ήρθε στην αγορά μόλις 12 μή- νες αργότερα και ακολούθησε το Movano , τον Ιανουάριο του 1999. Η Opel και η Renault επένδυσαν αμφότερες ποσό 700 εκατομμυρί- ων ευρώ στην εξέλιξη και παραγω- γή του Vivaro. Χρειάστηκαν μόλις 35 μήνες για την υλοποίηση του project, με τους εταίρους να έχουν μοιραστεί τις ευθύνες. Η Renault επικεντρώθηκε στη διάταξη των χώρων και τους κινητήρες, ενώ η Opel ήταν υπεύθυνη για την κατα- σκευή. Η παραγωγή του Vivaro και του αδελφικού μοντέλου Renault Trafic ξεκίνησε στο εργοστάσιο Οχημάτων IBC στο Luton της Αγ- γλίας.Από τον Ιανουάριο του 2001 πάνω από ένα εκατομμύριο οχή- ματα Vivaro έχουν κατασκευαστεί συνολικά, κάτι που υπογραμμίζει όχι μόνο την εμπο- ρική επιτυχία και τη δημοτικότητα του μοντέλου, αλ- λά και τη σημασία των LCV για την Opel. Η νέα τρίτη γενιά διατίθεται από τα τέλη Μαρτίου 2019, με την γκάμα να περιλαμβάνει όχι μόνο πετρελαιοκίνητες εκδόσεις αλλά και το πλήρως ηλεκτρικό Vivaro-e, την υλοποίηση μιας ιδέας που γεννήθηκε το 2010 με το Vivaro-e Concept . Περισσότερα στο fleetnews.gr ΠΑΝΩΑΠΟΕΝΑΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΟVIVAROΕΧΟΥΝΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΙ Το Opel Vivaro εικοσάρισε

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=