FLEETNEWS #98

22.02.21 #98 8 Η Nissan παρουσίασε πρόσφατα την τελευταία αναβάθμιση στην γκάμα των ελαφρών επαγγελματικών οχη - μάτων της, με το νέο NV300 Combi . Συγκεκριμένα, στις αναβαθμίσεις περιλαμβάνονται ένα νέο κινητήριο σύνολο Euro 6D Full, μια αισθητικά βελτιωμένη εμφάνιση και πλήθος νέων τεχνολογιών, που προσφέρουν ακόμα περισσότερες ανέσεις και πρακτικότητα. Για να βελτιωθεί η άνεση του οδη - γού, η καμπίνα του NV300 έχει ανα - νεωθεί πλήρως. Τα εσωτερικά καθί - σματα μπορούν να διαμορφωθούν με διάταξη 5, 6, 8 και 9 θέσεων για βέλ - τιστη ευελιξία, με πτυσσόμενο και αφαιρούμενο κάθισμα επιβατών και αναδιπλούμενα καθίσματα. Ένα ολο - καίνουργιο ταμπλό με κουμπιά από σατινέ χρώμιο και σκούρο ανθρακί χρώμα αντικατοπτρίζει το στυλ ενός επιβατικού αυτοκινήτου με premium εμφάνιση, ενώ ο αυξημένος χώρος αποθήκευσης, που υπερβαίνει τα 88 λίτρα (συμπεριλαμβανομένου ενός χώρου αποθήκευσης κάτω από καθί - σματα των επιβατών, χωρητικότητας 54 λίτρων), δίνει στο νέο NV300 μία από τις καλύτερες δυνατότητες απο - θήκευσης στην αγορά. Το νέο NV300, που θα πωλείται σε ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΤΟΥ ΜΟΝΤΕΛΟΥ ΤΗΣ NISSAN Το νέο NV300 Combi Με την έναρξη του 2021, το Volkswagen Group εγκαινίασε το πρώτο του εργοστάσιο για την ανα - κύκλωση μπαταριών ηλεκτρικών αυ - τοκινήτων. Το εργοστάσιο βρίσκεται στο Salzgitter, κοντά στο Ανόβερο και αποτελεί ένα ακόμη βήμα του Ομίλου στη δέσμευση αειφορίας που έχει εξαγγείλει για ολόκληρο τον κύκλο ζωής των μπαταριών των ηλεκτρικών αυτοκινήτων - από την παραγωγή έως την ανακύκλωση. Στόχος είναι η βιομηχανοποιημένη ανάκτηση πολύτιμων πρώτων υλών -όπως είναι το λίθιο, το νικέλιο, το μαγγάνιο και το κοβάλτιο- σε μια διαδικασία κλειστού βρόχου μαζί με το αλουμίνιο, τον χαλκό και τα πλαστικά, επιτυγχάνοντας μακρο - πρόθεσμα ποσοστό ανακύκλωσης πάνω από 90%. Σημειώνεται ότι ο όρος «κλειστός βρόχος» στην αυτοκινητοβιομηχανία περιγράφει τη συνολική διαδικασία με την οποία μια πρώτη ύλη, αφού χρησιμοποιηθεί σε κάποιο λειτουρ - γικό τμήμα του αυτοκινήτου, μετά το τέλος χρήσης του ανακυκλώνεται και με κατάλληλη επεξεργασία φτά - νει και πάλι σε κατάσταση πρώτης ύλης, για να χρησιμοποιηθεί εκ νέου στην παραγωγή. Θεωρητικά, με τον τρόπο αυτό η ίδια πρώτη ύλη μπορεί να χρησιμοποιείται για μακρό χρονικό διάστημα ξανά και ξανά, εξοικονομώ - ντας πολύτιμους φυσικούς πόρους. ΤΟ VOLKSWAGEN GROUP ΞΕΚΙΝΗΣΕ ΤΗΝ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ ΜΠΑΤΑΡΙΩΝ ΤΑ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΑ ΣΧΕΔΙΑ ΤΗΣ NISSAN ΓΙΑ VAN ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ Η Nissan αποκάλυψε πρόσφατα τα σχέδιά της για την επόμενη γενιά van στην Ευρώπη. Αξιοποιώντας περαιτέρω τις συνέργειες της Συμ - μαχίας, η μελλοντική σειρά van της Nissan θα κατασκευάζεται στο Maubeuge της Γαλλίας. H μάρκα επιβεβαίωσε ότι η γκάμα θα περιλαμβάνει επιλογές τόσο αμιγώς ηλεκτρικών van, όσο και με κινητήρα εσωτερικής καύσης, καθώς και εκ - δόσεις επαγγελματικών μεταφοράς φορτίων και προσώπων, με διάφο - ρους συνδυασμούς μεγεθών. Ωστό - σο, οι αναλυτικές πληροφορίες θα είναι διαθέσιμες όταν θα πλησιάζει η ημερομηνία κυκλοφορίας των νέων προϊόντων. Η κατασκευή της επόμενης γενιάς van Nissan στο εργοστάσιο του Maubeuge σημαίνει ότι στο μέλλον όλα τα φορτηγά της μάρκας για την Ευρώπη θα κατασκευάζονται στη Γαλλία. όλη την Ευρώπη από τον Μάιο του 2021, γίνεται πιο δυνατό, χάρη στην εισαγωγή τριών επιλογών ισχύος του 2.0L dCi κινητήρα με 110hp (MT), 150hp (MT & AT) και 170hp (AT). Όλες οι εκδόσεις πληρούν τα πιο πρόσφα - τα πρότυπα εκπομπών Euro 6D Full της Ευρώπης. Το νέο μοντέλο δια - θέτει επίσης υπερσυμπιεστή μετα - βλητής γεωμετρίας, που επιτυγχάνει μεγαλύτερη ισχύ από 110 έως 170hp και αυξημένη ροπή έως 380 Nm. Περισσότερα στο fleetnews.gr

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=