FLEETNEWS #98

22.02.21 #98 11 Η ALD Automotive παρουσίασε κα - θαρό εισόδημα 509,8 εκατομμυρίων ευρώ το 2020, μειωμένο κατά 9,6% σε σχέση με το προηγούμενο έτος. Λαμβά - νοντας υπόψη την πανδη - μία, πρόκειται για αποτέλε - σμα, που, σύμφωνα με την εταιρεία, αποδεικνύει την ανθεκτικότητα του επιχει - ρηματικού της μοντέλου. Όπως και το πλήθος των συμβάσεων: 1,7 εκατομμύρια στο τέλος του περασμένου έτους, σχεδόν στα ίδια επίπεδα με τον Δεκέμβριο του 2019. Η πανδημία επηρέασε σοβαρά τις δραστηριότητες της ALD κατά το πρώτο εξάμηνο του 2020, αλλά η εταιρεία σημείωσε σημαντική ανά - καμψη το τρίτο και το τέταρτο τρί - μηνο. Η ΠΡΆΣΙΝΗ ΜΕΤΆΒΑΣΗ ΣΥΝΕΧΊΖΕΤΑΙ Η ALD διαθέτει συνολικά 1,76 εκα - τομμύρια οχήματα στο χαρτοφυλά - κιό της, εκ των οποίων 386.000 σε στόλους υπό διαχείριση. Πρακτικά είναι το ίδιο (-0,4%). Μέχρι το 2025, η ALD επιθυμεί να τα αυξήσει στα 2,5 εκατομμύρια. Το «πρασίνισμα» του στόλου της ALD συνεχίζεται, με τα EV να αποτελούν το 23% του στόλου της εταιρείας το 2020 (έναντι μόλις 13% το 2019). «Η ζήτηση αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων εκ μέρους πολλών μεγάλων στόλων αυξήθηκε κατά τη διάρκεια της παν- δημίας» , εξηγεί ο CEO της ALD, TimAlbertsen . Μέχρι το 2025, τα EV και άλλα οχήματα χαμηλών εκπομπών θα αυξηθούν κατά 30%, επιφέροντας μείωση των εκπομπών CO2 του ομί - λου κατά 40%. ΠΩΛΉΣΕΙΣ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΈΝΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΉΤΩΝ Το 2020, η ALD σημείωσε αύξηση 3,1% των πωλήσεων μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, στις 305.000 μονά - δες - χάρη κυρίως στις διαδικτυακές πλατφόρμες remarketing του ομί - λου. Η συγκεκριμένη δραστηριότητα παρουσίασε έσοδα 61,1 εκατομμυ - ρίων ευρώ. Ο κύκλος εργασιών ανά όχημα ήταν 201 ευρώ, υπεράνω του προβλεπόμενου. Επίσης, πέρυσι η ALD ενίσχυσε τις συνεργασίες της, ιδίως με την Tesla , προσφέροντας στους πελάτες της 14 χωρών μια απολύτως ψηφιακή εμπειρία. Η ALD συνήψε επίσης συμφωνία για τέσσερις χώρες με την Polestar , μάρκα που ανήκει στο κινεζικό Geely Group , ενώ υπέγραψε παρόμοια συμ - φωνία με τη Ford , για το Mustang Mach-e . Η ALD επελέγη επίσης από την Geely για να αναπτύξει ένα καινοτόμο ψη - φιακό μοντέλο της μάρκας της Lynk & Co σε επτά χώρες, το δεύτερο ήμι - συ του τρέχοντος έτους. ΙΣΧΎΣ ΚΑΙ ΑΝΘΕΚΤΙΚΌΤΗΤΑ Οι προοπτικές για το 2021 είναι θε - τικές, ακόμα και αν προβλέπεται να μειωθεί ελαφρώς το πλήθος των συμ - βάσεων. Η ALD Flex , για παράδειγμα, αναπτύχθηκε σε 19 χώρες το 2020 και είναι πλέον διαθέσιμη σε 25 αγορές. Η εταιρεία σκοπεύει να συνεχίσει την ανάπτυξή της το 2021. «Η ALD απέδειξε την ισχύ και την αν- θεκτικότητα του επιχειρηματικού της μοντέλου, υποστηριζόμενη από την ευελιξία και την ικανότητά της να καινο- τομεί» , λέει ο κ. Albertsen. «Οι λειτουργικές και οικονομικές επι- δόσεις μας το 2020 ήταν αξιόπιστες (…) τα εργαλεία μας remarketing απέδειξαν για άλλη μια φορά την αποτελεσματικό- τητά τους. Έχουμε την πεποίθηση πως βρισκόμαστε στον σωστό δρόμο για την εκπλήρωση του στρατηγικού μας σχεδίου Move 2025, το οποίο θέτει την ALD στο επίκεντρο του εξελισσόμενου περιβάλλοντος κινητικότητας». ΑΝΘΕΚΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΥ ΜΟΝΤΕΛΟΥ Τα αποτελέσματα της ALD το 2020 Βάσει του γαλλικού νόμου «Avenir professionnel - 5/9/2018», η ALD SA έχει καθορίσει το δεί - κτη ισότητας των φύλων (gender equality index), με στόχο να κα - λύψει τις μισθολογικές διαφορές μεταξύ ανδρών και γυναικών. Η βαθμολογία αυτής της ανά - λυσης ανέρχεται κατ’ ανώτατο στους 85/100 πόντους (έναντι 79/100 πέρυσι), σε σχέση με το ελάχιστο απαιτούμενο επίπεδο, που είναι 75. Αυτή η βαθμολογία αντικατοπτρίζει τη δυναμική πο - λιτική της ALD SA όσον αφορά την προώθηση της ισότητας των φύλων. Η εξάλειψη των μισθο - λογικών διαφορών, καθώς και η εξασφάλιση ίσης πρόσβασης σε στρατηγικές θέσεις, αποτελούν τις κύριες προκλήσεις στις οποίες ανταποκρίνεται. Οι αμοιβές στην ALD βασίζονται σε διάφορα αντικειμενικά κρι - τήρια, χωρίς διακρίσεις βάσει φύλου. ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΚΗ ΙΣΟΤΗΤΑ ΣΤΗΝ ALD

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=