FLEETNEWS #97

15.02.21 #97 6 Η Jato Dynamics και η Sofico ενώ - νουν τις δυνάμεις τους για την παρο - χή δεδομένων πραγματικού χρόνου WLTP στις εταιρείες leasing. Η Παγκόσμια Εναρμονισμένη Δι - αδικασία Δοκιμών Ελαφρών Οχη - μάτων (WLTP), που καθιερώθηκε το 2015 με σκοπό τη βελτίωση των με - τρήσεων κατανάλωσης καυσίμου και εκπομπών CO2 επιβατικών αυτοκι - νήτων, επέφερε εξ αρχής πολλαπλές προκλήσεις στους κατασκευαστές αυτοκινήτων. Ο τελευταίος προβληματισμός έχει σχέση με την τεράστια ροή δεδο - μένων που απαιτούνται από τους παρόχους υπηρεσιών leasing για να ενημερώσουν τους πελάτες για τις εκπομπές CO2 οποιουδήποτε οχήμα - τος. Κάθε έκδοση νέου αυτοκινήτου που πωλείται από την 1η Ιανουαρίου 2021 διαθέτει μοναδική τιμή WLTP. Οποιαδήποτε αλλαγή σε αυτήν την έκδοση μπορεί να επηρεάσει την τιμή WLTP (όπως η προσθήκη μιας προαι - ρετικής επιλογής). Επομένως, για τον υπολογισμό σωστών τιμών WLTP, οι κατασκευαστές πρέπει να χειρίζονται μια σειρά δεδομένων που απαιτούν λεπτομερή ανάλυση για να προσ - διοριστούν βασικοί δείκτες WLTP, όπως εκπομπές CO2, βάρος και κα - τανάλωση καυσίμου. Μια πρόσθετη πολυπλοκότητα είναι πως το WLTP ενδέχεται να αλλάξει τους τοπικούς φόρους σε ολόκληρη την Ευρώπη, όπως τα τέλη κυκλοφορίας και ταξι - νόμησης ή τις παροχές σε είδος. Οι υπολογισμοί WLTP είναι ιδιαίτερα δύσκολοι για τις εταιρείες, καθώς οι κατασκευαστές παρέχουν δεδομένα WLTP σε διάφορες μορφές, πράγμα που σημαίνει ότι οι εταιρείες leasing πρέπει να μεταφράσουν αυτό το σύ - νολο δεδομένων σε μία κοινή μορφή. Όχι μόνον αυτό, αλλά εάν λείπουν δεδομένα ή είναι ξεπερασμένα, ανα - γκάζονται να τα αναζητήσουν οι ίδιες - επιβαρύνοντας τους πόρους, τις υποδομές, την τεχνολογία και το προσωπικό τους. Για να αντιμετωπίσει αυτές τις προ - κλήσεις, η Jato Dynamics ανέπτυξε το Jato WLTP Link , που λειτουργεί ως κεντρική πρόσβαση ανάκτησης ζωτικών στοιχείων κατανάλωσης καυσίμου και εκπομπών CO2, λαμ - βάνοντας υπόψη οποιεσδήποτε άλ - λες ενημερώσεις, όπως προσθήκη προαιρετικών επιλογών και νέα δε - δομένα εκπομπών. Βάσει αυτής της προσφοράς της Jato Dynamics, η πάροχος λογισμικού leasing, Sofico ανέπτυξε μια λύση ολοκλήρωσης σε πραγματικό χρόνο για τους πελάτες της - αντλώντας αυτά τα δεδομ ένα από την Jato και επιτρέποντας στους πελάτες να συνεχίσουν τις συνήθεις δραστηριότητές τους, χωρίς τις πο - λυπλοκότητες τουWLTP. Λεπτομέρειες στο fleetnews.gr JATODYNAMICS - SOFICO ΔεδομέναWLTP για εταιρείες leasing Η Mazda ανακοίνωσε ότι εντάσ - σεται στην eFuel Alliance . Η Συμ - μαχία δεσμεύεται να επεκτείνει την παραγωγική ικανότητα eFuel σε όλο τον κόσμο και να προωθή - σει την ευρεία εφαρμογή της. Τα eFuels είναι συνθετικά καύσι - μα κλιματικά ουδέτερα, που πα - ράγονται από ανανεώσιμες πηγές ενέργειας. Η Συμμαχία απαρτίζε - ται από οργανισμούς και ενδια - φερόμενα μέρη που έχουν στόχο την καθιέρωση και την προώθηση του οράματος των ουδέτερων εκ - πομπών CO2, των e-καυσίμων και του υδρογόνου, ως αξιόπιστου και πραγματικού παράγοντα στη μείωση των εκπομπών στον το - μέα των μετακινήσεων. ΗMazda δηλώνει ένθερμος υποστηρικτής μιας προσέγγισης πολλαπλών λύσεων, που συνδυάζει διαφο - ρετικές τεχνολογίες, θεωρώντας ότι είναι ο καλύτερος τρόπος για τον περιορισμό των εκπομπών. Η ηλεκτροκίνηση αποτελεί βα - σικό πυλώνα της στρατηγικής πολλαπλών λύσεων της Mazda, και έως το 2030 όλα τα οχήματα Mazda θα έχουν εξηλεκτριστεί. Ωστόσο, πολλά οχήματα θα συ - νεχίσουν να διαθέτουν κινητήρα εσωτερικής καύσης. Μαζί με την eFuel Alliance και τα μέλη της, η Mazda υποστηρίζει τη δημι - ουργία ενός μηχανισμού που θα λαμβάνει υπόψη τη συμβολή των ανανεώσιμων καυσίμων και των καυσίμων χαμηλών εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα στη μεί - ωση των εκπομπών ρύπων από τα επιβατικά αυτοκίνητα, και θα συμβάλει στη διαδικασία λήψης αποφάσεων, τη στιγμή που η Ε.Ε. επανεξετάζει τη νομοθεσία για το κλίμα. Περισσότερα στο fleetnews.gr MAZDA : Η ΠΡΩΤΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΣΤΗΝ eFUEL ALLIANCE

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=