FLEETNEWS #97

15.02.21 #97 15 προβλήματα ποιότητας. „ Εξοικονόμηση κόστους: Οι ιδιο - κτήτες των EV premium και μαζικής αγοράς συμφωνούν σε έναν λόγο για την επιλογή της ηλεκτροκίνησης έναντι των κινητήρων εσωτερικής καύσης (ICE): το αναμενόμενο χα - μηλότερο κόστος λειτουργίας ενός ηλεκτρικού οχήματος. Το κόστος ιδι - οκτησίας είναι βασικός παράγοντας για την αγορά ενός EV, που συνήθως έχει λιγότερα ανταλλακτικά για συ - ντήρηση, λιγότερο συχνές απαιτή - σεις σέρβις και χαμηλότερο κόστος καυσίμου από τα οχήματα ICE. ΚΑΤΆΤΑΞΗ Το TeslaModel S κατατάσσεται στην υψηλότερη θέση συνολικά καθώς και στην κατηγορία premium BEV με βαθμολογία 798. Το Tesla Model 3 (790) κατατάσσεται δεύτερο. Ο μέσος όρος ικανοποίησης στην κα - τηγορία premium είναι 782. Το Kia Niro EV κατατάσσεται υψη - λότερα στην κατηγορία BEV της μαζικής αγοράς με βαθμολογία 782. Η Chevrolet Bolt (745) κατατάσσεται δεύτερη και το Hyundai Kona EV (743) στην τρίτη θέση. Ο μέσος όρος ικανοποίησης στον τομέα της μαζικής αγοράς είναι 730. Η Μελέτη Ιδιοκτησίας Ηλεκτρικών Οχημάτων στις ΗΠΑ (EVX) πραγ - ματοποιείται σε συνεργασία με την PlugShare , εταιρεία παραγωγής εφαρμογών EV και έρευνας. Αυτή η μελέτη θέτει το πρότυπο για την ικα - νοποίηση συγκριτικής αξιολόγησης με τα κρίσιμα χαρακτηριστικά που επηρεάζουν τη συνολική εμπειρία ιδιοκτησίας EV τόσο για οχήματα BEV όσο και για PHEV. Οι ερωτηθέντες της έρευνας για την αρχική μελέτη περιλαμβάνουν 9.632 ιδιοκτήτες BEV και PHEV για τα έτη 2015-2021. Η με - λέτη πραγματοποιήθηκε τους μήνες Οκτώβριο-Νοέμβριο 2020. VW ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΙΠΤΑΜΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ Το Volkswagen Group διεξάγει μελέτη σκοπιμότητας ιπταμένων αυτοκινήτων, μεταξύ ενός αυξα - νόμενου αριθμού εταιρειών που εξετάζουν την σχετική τεχνολο - γία, σύμφωνα με το Automotive News . «Πέραν της αυτόνομης οδήγησης, η έννοια της κάθετης κινητικότητας θα μπορούσε να είναι το επόμενο βήμα μας, ειδικά στην κινεζική αγορά. Επομένως, ερευνούμε πιθανά σχέδια και συνεργάτες σε μια μελέτη σκοπι- μότητας για να προσδιορίσουμε τη δυνατότητα βιομηχανοποίησης αυτής της προσέγγισης», δήλωσε η VW . Σε συνέντευξη με τον CEO της Volkswagen, Herbert Diess , στο Linkedin , ο επικεφαλής της αυ - τοκινητοβιομηχανίας στην Κίνα, Stephan Woellenstein , δήλω - σε πως η εταιρεία επιθυμεί να αναπτύξει ένα drone που θα μπορούσε να λάβει άδεια, για να συμμετάσχει σε αυτήν την αγορά μελλοντικά. Η Κίνα είναι η μεγα - λύτερη αγορά αυτοκινήτων στον κόσμο και αντιπροσωπεύει επίσης το μεγαλύτερο μέρος των πω - λήσεων της VW. Έτσι, εταιρείες, από start-ups μέχρι παγκόσμιες αυτοκινητοβιομηχανίες, αγωνίζο - νται να αναπτύξουν επαγγελμα - τικά «ρομποταξί», ελπίζοντας να επωφεληθούν μιας αγοράς που, όπως αναφέρει η Morgan Stanley , μπορεί να ανέλθει στο 1,5 τρισ. δο - λάρια έως το 2040. Εκτός από τους ισχυρούς παίκτες, όπως η VWκαι η Airbus , εταιρείες όπως η αμερικανική Joby , η γερ - μανική Lilium και η Volocopter , που χρηματοδοτούνται από την Daimler και την Intel , εξετάζουν παρόμοια σχέδια. Η Lilium δήλωσε τον Νοέμβριο πως θα δημιουργήσει τον πρώ - το της αμερικανικό κόμβο κοντά στο Ορλάντο, φέρνοντας περισ - σότερους από 20 εκατομμύρια κατοίκους της Florida εντός της εμβέλειας των ηλεκτρικών αερο - σκαφών της κάθετης προσαπογεί - ωσης, με αυτονομία 300 χλμ. Πηγή: J.D. Power 2021U.S. Electric Vehicle Experience (EVX) Ownership Study SM J.D. POWER 2021 U.S. ELECTRIC VEHICLE EXPERIENCE (EVX) OWNERSHIP STUDY SM Συνολική Κατάταξη Δείκτη Ικανοποίησης Πελατών (Βάσει κλίμακας 1.000 βαθμών) Ηλεκτρικό Όχημα Μπαταρίας Μαζικής Αγοράς 782 745 743 730 712 696 KIA NIRO EV CHEVROLET BOLT HYUNDAI KONA EV ΜΕΣΟΣ ΟΡΟΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ NISSAN LEAF VOLKSWAGEN E-GOLF

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=