FLEETNEWS #95

01.02.21 #95 8 Το Hyundai Motor Group λανσάρισε το «DAL-e» , ένα ιδιαίτερα προηγμένο ρομπότ εξυπηρέτησης πελατών, που επικοινωνεί ανεξάρτητα με τους ανθρώπους, χρησιμοποιώντας ακρι - βείς δυνατότητες αναγνώρισης και λειτουργίες κινητικότητας. Το DAL-e αποτελεί αρκτικόλεξο του “Drive you, Assist you, Link with you-experience” . Σχεδιασμένο ως πρωτοπόρο του μέλλοντος των αυ - τοματοποιημένων υπηρεσιών πελα - τών, το DAL-e είναι εξοπλισμένο με υπερσύγχρονη τεχνολογία τεχνητής νοημοσύνης αναγνώρισης προσώ - που, καθώς και αυτόματο σύστημα επικοινωνίας βάσει πλατφόρμας κα - τανόησης γλώσσας «Το DAL-e είναι μια πλατφόρμα υπηρε- σιών επόμενης γενιάς, που μπορεί να προσφέρει αυτοματοποιημένες υπηρε- σίες πελατών ανά πάσα στιγμή. Προο- ρίζεται για αγγελιαφόρος μηνυμάτων στους πελάτες με ύφος πιο οικείο και προσωπικό από τα συμβατικά ρομπότ. Με συνεχείς ενημερώσεις και βελτιώ- σεις, το DAL-e θα προσφέρει φρέσκες, ευχάριστες εμπειρίες στους πελάτες μας σε ένα ανέπαφο περιβάλλον. Στό- χος μας είναι να προβεί το DAL-e σε μια ομαλή και ευχάριστη επικοινωνία με τους πελάτες και να τους προσφέρει πολύτιμες υπηρεσίες», δήλωσε ο Dong Jin HyunVice , αντιπρόεδρος και επι - κεφαλής Εργαστηρίου Ρομποτικής του Hyundai Motor Group. Στις 25 Ιανουαρίου, ο όμιλος ανακοί - νωσε τα εγκαίνια του DAL-e σε εκθε - σιακό χώρο της Hyundai Motor στη νότια Σεούλ, όπου το ρομπότ ξεκίνη - σε την πιλοτική λειτουργία του. Μετά την πιλοτική λειτουργία, αναμένεται να χρησιμοποιηθεί σε διάφορα πεδία που απαιτούν καθημερινές αλληλε - πιδράσεις με πελάτες, όπως άλλες εκθέσεις της Hyundai και της Kia . Με το κομμένο, ανθρωποειδές ελκυ - στικό σώμα του (διαστάσεων 1.160 X 600 X 600mm και βάρους 80 kg), το DAL-e είναι σημαντικά ελαφρύτερο και πιο συμπαγές από άλλα ρομπότ εξυπηρέτησης πελατών της αγοράς. Περισσότερα στο fleetnews.gr. ΑΠΟ ΤΟHYUNDAI MOTOR GROUP Ανθρωποειδές Ρομπότ «DAL-e» Η BLINK CHARGING HELLAS ΣΥΝΕΡΓΑΖΕΤΑΙ ΜΕ ΤΙΣ GLOBALSAT ΚΑΙ PRAKTIKER Η Blink Charging Hellas, σε συνεργασία με την Globalsat και την Praktiker Hellas , προσφέρει στους κατοίκους του λεκανοπεδίου Αττικής τη δυνα - τότητα ελεύθερης πρόσβασης σε υπηρεσίες φόρτισης υψηλής ποιότη - τας και προηγμένης τεχνολογίας. Σε έξι καταστήματα του δικτύου της Praktiker στην Αττική, οι οδηγοί μπορούν εύκολα να φορτίσουν το ηλε - κτροκίνητο όχημά τους. Οι τρεις εταιρείες προχωρούν σε αυτήν τη συνερ - γασία με στόχο την καλύτερη εξυπηρέτηση και τη βέλτιστη εμπειρία των καταναλωτών στον κλάδο της ηλεκτροκίνη - σης στην Ελλάδα. Έτσι, η Blink Charging Hellas αναλαμβάνει την εγκατάσταση, συντήρηση και το after sales support των σταθμών φόρτισης που τοπο - θετήθηκαν στα έξι καταστήμα - τα της Praktiker και συγκεκριμένα στις περιοχές: Παλλήνης, Ελληνικού, Μάνδρας, Μεταμόρφωσης, Αγίας Βαρβάρας και Ταύρου. Όλα τα σημεία διαθέτουν από ένα σταθμό φόρτισης AC 2Χ22, με δύο θέσεις φόρτισης, με εξαίρεση το Praktiker Ταύρου, όπου τοποθετήθηκαν δύο σταθμοί AC 2 × 22, με συνολικά τέσσερις θέσεις φόρτισης. Οι σταθμοί φόρτισης της Blink είναι δημόσιας χρήσης με ελεύθερη πρόσβαση, προς όλους τους επισκέπτες των καταστημάτων της Praktiker Hellas, που επιθυμούν να φορτίσουν το όχημά τους κατά τις ώρες λειτουργίας των καταστημάτων. Ο ΜΕΣΟΣ ΟΡΟΣ ΡΥΠΩΝ CO 2 ΤΟΥ VW GROUP Το Volkswagen Group εξέδωσε ανακοίνωση σχετικά με τον μέ - σο όρο ρύπων CO2 του στόλου του στην Ε.Ε., ο οποίος μειώθηκε μεν για τον όμιλο συνολικά, αλλά δεν έφτασε το καθορισμένο όριο. Οι μέσες εκπομπές CO2 του στό - λου νέων επιβατικών αυτοκινήτων του ομίλου μειώθηκαν το περα - σμένο έτος κατά περίπου 20%, σε σύγκριση με το 2019. Οι μάρκες Volkswagen και Audi πέτυχαν και ξεπέρασαν κατά πολύ τους στόχους για το 2020. Ο ομαδικός στόχος για το επίπεδο CO2 του Volkswagen Group, που έχει τεθεί από την Ε.Ε., δεν επιτεύχθηκε για μόλις 0,5 χλμ./ γρμ. Γι’ αυτά τα μόλις 0,5 χλμ./γρμ., γεγονός που η εταιρεία θεωρεί ότι αποτελεί συνέπεια της πανδημίας, το Volkswagen Group αντιμετωπί - ζει πρόστιμο άνω των 100 εκατομ - μυρίων ευρώ από την Ευρωπαϊκή Ένωση. Ο όμιλος ελπίζει ότι θα επιτύχει το στόχο το 2021.

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=