FLEETNEWS #95

01.02.21 #95 15 Σύμφωνα με τα δεδομένα της JATO Dynamics για 23 ευρωπαϊκές αγο - ρές, ο όγκος των αμιγώς ηλεκτρικών και plug-in υβριδικών αυτοκινήτων (EV) αυξήθηκε κατά 147% το 2020 σε σύγκριση με το 2019 - από 575.000 μονάδες σε 1,42 εκατομμύρια. Παρά το ταραχώδες περιβάλλον που προ - κάλεσε η πανδημία Covid-19, τα EV υπερδιπλασιάστηκαν πέρυσι. Τα ηλεκτροκίνητα οχήματα αντι - προσώπευαν το 12% όλων των νέων επιβατικών αυτοκινήτων που ταξι - νομήθηκαν το 2020. Αυτό είναι ένα σημαντικό αποτέλεσμα, λαμβάνο - ντας υπόψη τις μέσες τιμές τους και τη σχετικά μειωμένη προσφορά σε σύγκριση με τα υπάρχοντα βενζινο - κίνητα και πετρελαιοκίνητα οχήματα. Οι έντονες προσπάθειες των ευρω - παϊκών κυβερνήσεων βοήθησαν την ανάπτυξη των ηλεκτρικών μοντέλων κατά τη διάρκεια του έτους. Στο πλαί - σιο της συνεχούς παρακολούθησης της αγοράς αυτοκινήτων και της εξέ - λιξής της, η JATODynamics ενημέρω - σε τον ορισμό της για τα «ηλεκτροκί - νητα οχήματα», αποφασίζοντας να αφαιρέσει τα υβριδικά/ήπια υβριδικά από τον ορισμό της για τα «EV», αντί - θετα τα περιλαμβάνει στην κατηγορία ICE - σύμφωνα με τους ορισμούς του κλάδου. Αυτό συμβαίνει επειδή ο κύ - ριος τύπος καυσίμου/ενέργειας των HEV δεν είναι ο ηλεκτρισμός αλλά η βενζίνη, το ντίζελ ή το αλκοόλ. Ομοί - ως, παρά το γεγονός ότι διαθέτουν έναν ηλεκτρικό κινητήρα που μπορεί να παρέχει ηλεκτρική βοήθεια (ή συμπληρωματική ροπή), τα mHEV τροφοδοτούνται από έναν κινητήρα εσωτερικής καύσης (ICE). 1 στα 4 BEV που ταξινομήθηκαν παρήχθησαν από τη Volkswagen Η εντυπωσιακή ανάπτυξη των EV επέδρασε στον Όμιλο Volkswagen , τον μεγαλύτερο κατασκευαστή αυ - τοκινήτων στην Ευρώπη. Ενώ η Tesla σημείωσε σημαντική ανάπτυξη το 2019 -χάρη στο Tesla Model 3 - η Volkswagen ενίσχυσε τη θέση της στον αγώνα για την ηλεκτροκίνηση πέρυσι. Το Volkswagen ID.3 έγινε το δεύτερο αυτοκίνητο με τις μεγα - λύτερες πωλήσεις στην Ευρώπη τον Δεκέμβριο του 2020. Η Volkswagen γνώρισε μια σειρά επιτυχιών από διάφορα μοντέλα όπως τα Porsche Taycan , Audi E-Tron και Seat Mii / Volkswagen Up / Skoda Citigo . Αυτά τα μοντέλα βοήθησαν τη Volkswagen να αυξήσει το μερίδιό της στην αγορά BEV στο 25,2% το 2020 - σχεδόν διπλάσιο μερίδιο της Tesla, που μειώθηκε από 31% το 2019 σε 13,3% το 2020. Στην πραγματικό - τητα, αντί της πρώτης θέσης το 2019, η Tesla κατέχει τώρα την τρίτη θέση, ενώ η πρώτη ανήκει σήμερα στη συμ - μαχία Renault-Nissan . Τα αποτελέσματα ανά μοντέλο έδει - ξαν επίσης μια σημαντική αλλαγή στην κατάταξη πέρυσι. Το Tesla Model 3 έχασε το στέμμα του, το οποίο διαδέχθηκε το Renault Zoe , που κατέγραψε 99.300 μονάδες σε σύγκριση με τις 85.700 μονάδες του Tesla Model 3. Το Volkswagen ID.3, που κυκλοφόρησε πρόσφατα, κα - τέλαβε την τρίτη θέση - ένα νέο μο - ντέλο που είναι πιθανό να σημειώσει υπεραπόδοση το 2021. ΗMercedes ηγείται των PHEV Ιστορικά, στις ταξινομήσεις Plug- in υβριδικών ηγείτο το Mitsubishi Outlander . Ήταν το πρώτο μοντέλο που προσέφερε αυτήν την υβριδική λύση και παρέμεινε το κορυφαίο παρά - δειγμα μέχρι το 2020. Η Mercedes κα - τέχει τώρα τη θέση αυτή λόγω της επι - τυχίας των PHEV A-Class , E-Class και SUV. Το 2020, το μερίδιο τηςMercedes στην αγορά των PHEV ήταν 18%. Στις 23 αγορές περιλαμβάνονται οι: Αυστρία, Βέλγιο, Γαλλία, Γερμανία, Δανία, Ελβετία, Ελλάδα, Ηνωμένο Βασίλειο, Ιρλανδία, Ισπανία, Ιταλία, Κροατία, Νορβηγία, Ολλανδία, Ουγ - γαρία, Πολωνία, Πορτογαλία, Ρου - μανία, Σλοβακία, Σλοβενία, Σουηδία, Τσεχία και Φινλανδία. ΠΡΩΤΟ ΣΤΑ BEV ΤΟ ZOE - ΠΡΩΤΗ ΣΤΑ PHEV Η A-CLASS ΤΟ 2020 Υπερδιπλασιάστηκαν τα EV στην Ευρώπη Ευρώπη - 23: Τα 10 κορυφαία BEV το 2020 Ευρώπη - 23: Τα 10 κορυφαία PHEV το 2020

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=