FLEETNEWS #95
01.02.21 #95 14 CORADIA ILINT, ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΤΡΕΝΟ ΥΔΡΟΓΟΝΟΥ ΒΡΑΒΕΥΘΗΚΕ Το Coradia iLint, το πρωτοποριακό τρένο υδρογόνου της Alstom , το οποίο κατασκευάστηκε για λογα - ριασμό της LNVG , διακρίθηκε με το European Railway Award . Το Coradia iLint είναι το πρώτο επι - βατικό τρένο παγκοσμίως το οποίο τροφοδοτείται από μια κυψέλη καυσίμου υδρογόνου, που παρά - γει ηλεκτρική ενέργεια με σκοπό την πρόωση. Πλήρως απαλλαγ - μένο από τις εκπομπές ρύπων, το τρένο αυτό είναι αθόρυβο και απο - βάλλει μόνο υδρατμούς και νερό συμπύκνωσης. Το τρένο διαθέτει ποικίλες καινοτομίες: μετατρο - πή καθαρής ενέργειας, ευέλικτη αποθήκευση ενέργειας σε συσ - σωρευτές και έξυπνη διαχείριση κινητήριας ισχύος και διαθέσιμης ενέργειας. Ειδικά σχεδιασμένο για χρήση σε γραμμές χωρίς ηλεκτροκίνηση, το Coradia iLint καθιστά εφικτές τις καθαρές, βιώσιμες σιδηροδρομι - κές μεταφορές. Περισσότερα στο fleetnews.gr Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή έδωσε το «πράσινο φως», στις 26 Ιανουαρίου, για τη δεύτερη ευρωπαϊκή συμμαχία μπα - ταριών, που υποστηρίζει 42 εταιρείες από 12 κράτη-μέλη, μεταξύ των οποίων περιλαμβάνεται και η Ελλάδα με τη Sunlight. Από πλευράς αυτοκινητοβιομηχανίας περιλαμ - βάνονται οι BMW , FCA και Tesla . Οι ευρωπαϊκές χώρες θα υποστηρίξουν την ανάπτυξη ανταγωνιστικών, καινοτόμων και φιλικών προς το πε - ριβάλλον κυψελών μπαταριών, που θα προκαλέσουν τεράστιες ιδιωτικές επενδύσεις και θα δημιουργήσουν έως 10.000 θέσεις εργασίας, σύμφωνα με τον Γερμανό υπουργό Οικονομίας, Peter Altmaier . Ο αντιπρόεδρος της Ε.Ε., Maro š Š ef č ovi č , ανέφερε πως «έως το 2025 η δράση αυτή θα έχει ως αποτέλεσμα τη δημιουρ- γία μιας ακμαίας βιομηχανίας ικανής να παράγει ενέργεια για τουλάχιστον έξι εκατομμύρια ηλεκτρικά αυτοκίνητα ετησίως». Συγκεκριμένα, η Επιτροπή ενέκρινε, βάσει των κανόνων της Ε.Ε. για τις κρατικές ενισχύσεις, ένα δεύτερο σημα - ντικό έργο κοινού ευρωπαϊκού ενδιαφέροντος (ΣΕΚΕΕ) για τη στήριξη της έρευνας και της καινοτομίας στην αξιακή αλυσίδα των συσσωρευτών. Το έργο, που ονομάζεται «Ευρωπαϊκή Καινοτομία για τους Συσσωρευτές» , καταρτίστηκε και κοινοποιήθηκε από κοινού από τις ακόλουθες χώρες-μέλη: Αυστρία, Βέλ - γιο, Γαλλία, Γερμανία, Ελλάδα, Ισπανία, Ιταλία, Κροατία, Πολωνία, Σλοβακία, Σουηδία και Φινλανδία. Στο έργο θα λάβουν μέρος 42 άμεσοι συμμετέχοντες, συμπεριλαμβανομένων μικρομεσαίων (ΜμΕ) και νεοφυών επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται σε ένα ή περισσό - τερα κράτη-μέλη. Οι άμεσοι συμμετέχοντες θα συνεργαστούν στενά μεταξύ τους μέσω των σχεδόν 300 συνεργασιών που προβλέπε - ται να πραγματοποιηθούν, καθώς και με περισσότερους από 150 εξωτερικούς εταίρους, όπως πανεπιστήμια, ερευ - νητικοί οργανισμοί και ΜΜΕ σε ολόκληρη την Ευρώπη. Το συνολικό έργο αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί έως το 2028 (με διαφορετικά χρονοδιαγράμματα για κάθε επιμέρους έργο). Οι άμεσοι συμμετέχοντες, τα κράτη-μέλη που τους προ - σφέρουν στήριξη και οι διάφοροι τομείς του έργου είναι οι εξής: Λεπτομέρειες στο fleetnews.gr ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΙ ΚΑΙ Η ΕΛΛΑΔΑΜΕ ΤΗΝ SUNLIGHT Ευρωπαϊκή ΣυμμαχίαΜπαταριών
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=