FLEETNEWS #93
18.01.21 #93 8 Όπως οι περισσότεροι παγκόσμιοι κατασκευαστές, η Hyundai δεν είχε ένα υπέροχο 2020, αλλά τονίζει ότι μια μείωση 15,4% (3,7 εκατ. οχήματα πωλήθηκαν το 2020) δεν αλλάζει την πορεία που έχει ορίσει η εταιρεία για την ίδια. Η Hyundai επιβεβαίωσε εκ νέου τη «Στρατηγική 2025» , προσθέ - τοντας έναν τρίτο σημαντικό πυλώνα στο χάρτη πορείας της: το υδρογόνο. ΈΝΑΣ ΑΞΙΟΠΡΌΣΕΚΤΟΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΉΣ Η Hyundai δεν είναι μια παραδοσια - κή μάρκα στόλου. Άρχισε να εισάγει αυτοκίνητα στην Ευρώπη το 1978 και στις ΗΠΑ το 1986 και έχει σταθερά και συνεχώς αυξανόμενο μερίδιο αγοράς, για να επιτύχει πάνω από το 5% της παγκόσμιας αγοράς το 2019, εις βάρος καθιερωμένων κατασκευα - στών. Είναι επομένως μια μάρκα που οι αγοραστές αυτοκινήτων (στόλου και ιδιώτες) δεν μπορούν πλέον να αγνοήσουν. Οι στρατηγικές που προτείνει η νοτιοκορεατική εταιρεία αξίζουν προσοχής. ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΉ 2025 ΗHyundai δήλωσε από την αρχή της πανδημίας ότι η ζήτηση για ψηφιο - ποίηση και βιωσιμότητα θα επιταχυν - θεί από το 2020 και μετά. Επομένως, δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι αυτά τα στοιχεία ενυπάρχουν στη «Στρατηγική 2025». Ένας τρίτος πυ - λώνας, το υδρογόνο, ολοκληρώνει τη στρατηγική. Πυλώνας 1: Η «Smart Mobility Device» περιέχει τη στρατηγική EV της εταιρείας. Η Hyundai στοχεύει να πουλήσει πάνω από μισό εκατομ - μύριο ηλεκτροκίνητα οχήματα έως το 2025. Πυλώνας 2: Η «Smart Mobility Service» θα προσθέσει υπηρεσίες πλατφόρμας κινητικότητας στις επι - χειρηματικές γραμμές της Hyundai. Πυλώνας 3: Το «H2 Solutions» πε - ριέχει δύο στοιχεία: επιταχυνόμενη ανάπτυξη και παραγωγή οχημάτων κυψελών καυσίμου και εμπορευ - ματοποίηση τεχνολογίας κυψελών καυσίμου. ΆΛΛΕΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΊΕΣ Ωστόσο, η Hyundai ξεπερνά αυτό που θα περίμενε κανείς από έναν κα - τασκευαστή. Ακολουθούν ορισμένες άλλες πρωτοβουλίες που αξίζει να αναφερθούν: Urban Air Mobility: τα λεγόμενα «αεροπορικά οχήματα» για τη μετα - φορά ατόμων και φορτίων, με στόχο τη μείωση της κυκλοφοριακής συμ - φόρησης εντός της πόλης, για την αναβάθμιση των μεταφορών από πόλη σε πόλη. Αυτόνομη οδήγηση: από το 2022, η Hyundai θέλει να προσφέ - ρει αυτόνομο όχημα επιπέδου 3 με ασύρματες ενημερώσεις (OTA) και λειτουργίες κατ’ απαίτηση (FoD). Αναμένονται περαιτέρω επενδύσεις, όπως η Motional Inc. (κοινοπραξία μεταξύ Hyundai και Aptiv ). Μια νέα μάρκα, η HTWO , επικε - ντρώνεται στην ανάπτυξη τεχνολο - γίας κυψελών καυσίμου και στην επέκταση του οικοσυστήματος υδρογόνου. iCAR Θα μπορούσε η Hyundai να γίνει η «Foxconn» της Apple για ηλεκτρι - κά οχήματα; Απαντώντας στην τε - λευταία από τις πολλές εικασίες, η Hyundai επιβεβαίωσε ότι «λαμβάνει προτάσεις συνεργασίας από διάφορες εταιρείες, αλλά δεν έχει ληφθεί καμία απόφαση». Ένα κορεατικό σενάριο θα είχε νόημα, καθώς ανταποκρίνε - ται στην έξυπνη απαίτηση εύρεσης ενός ασιατικού κατασκευαστή με παγκόσμια εμβέλεια και φιλοδοξίες υψηλής τεχνολογίας, αλλά δεν φαί - νεται να υπάρχει άλλο επιχείρημα υπέρ της Hyundai έναντι άλλων κα - τασκευαστών. Όπως συμβαίνει με όλες τις φήμες σχετικά με την Apple, είναι καλό υλικό για clickbait, αλλά η Hyundai δεν θα παραπονεθεί για την αύξηση της αξίας της μετοχής της κατά 20% στο χρηματιστήριο της Σεούλ. Ίδωμεν… ΟΠΥΛΩΝΑΣ ΤΟΥ ΥΔΡΟΓΟΝΟΥ ΚΑΙ ΟΙ ΦΗΜΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ APPLE Τι επιφυλάσσει η Hyundai; Η Volvo Cars υπέγραψε συμφωνία πιστωτικής διευκόλυνσης ύψους 1,3 δισ. ευρώ για τη βιωσιμότητα, ανα - νεώνοντας προηγούμενη ισόποση χρηματοδότηση που είχε υπογραφεί το 2017 και δεν είχε εκταμιευτεί. Η επιτυχημένη συναλλαγή υπογραμ - μίζει την αυξανόμενη εμπιστοσύνη στον οικονομικό και λειτουργικό μετασχηματισμό της. Η ανανεωμένη χρηματοδότηση είναι συνδεδεμέ - νη με τα σχέδια βιωσιμότητας της εταιρείας: ως σύμβολο της φιλοδο - ξίας της Volvo Cars να γίνει κλιματικά ουδέτερη έως το 2040, τα επιτόκια χρηματοδότησης συνδέονται με την πρόοδό της στη μείωση των εκπο - μπών άνθρακα. Η χρηματοδότηση υποστηρίζεται από μια ομάδα κορυφαίων χρηματο - πιστωτικών ιδρυμάτων σε παγκόσμιο και περιφερειακό επίπεδο, στοιχείο που καταδεικνύει την υποστήριξη της οικονομικής κοινότητας στο κλιματικό της πλάνο. Την περασμένη εβδομάδα, η εταιρεία ανακοίνωσε πως θα τριπλασιάσει την παραγωγική ικανότητα EV στο εργοστάσιό της στη Γάνδη, καθώς προετοιμάζεται να ικανοποιήσει τη ραγδαία αυξανόμενη ζήτηση της σειράς Recharge. Η αύ - ξηση της δυναμικότητας συνέπεσε με την ανακοίνωση των αποτελεσμά - των πωλήσεων του 2020, που κατέ - δειξαν έντονη αύξηση της ζήτησης για τα μοντέλα της. VOLVO CARS : ΠΙΣΤΩΤΙΚΗ ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΣΗ 1,3 ΔΙΣ. ΕΥΡΩ
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=