FLEETNEWS #93
18.01.21 #93 12 Η Ford έχει αναπτύξει το Guard Mode , ένα σύστημα ασφαλείας συν - δεδεμένων οχημάτων, που παρακο - λουθεί τα βαν σε πραγματικό χρόνο και ειδοποιεί τους διαχειριστές μι - κρών στόλων, τους ιδιοκτήτες και τους οδηγούς μέσω του smartphone τους για πιθανές παραβιάσεις ασφά - λειας. Το Guard Mode είναι το πρώτο σύ - στημα που θα ενεργοποιήσει η Ford με μια ασύρματη αναβάθμιση λογι - σμικού (OTA) και θα διατεθεί σταδι - ακά σε όλη την γκάμα της εταιρείας. Το GuardMode είναι ενσωματωμένο στο FordPass Pro, την εφαρμογή smartphone που βοηθά τους ιδιο - κτήτες να διαχειριστούν και να ελέγ - χουν έως και πέντε οχήματα, εξα - σφαλίζοντας πως ο στόλος τους είναι διαθέσιμος για πλήρη λειτουργία. Όταν ενεργοποιηθεί -για παράδειγ - μα μετά τις εργάσιμες ώρες ή το Σαββατοκύριακο- το Guard Mode χρησιμοποιεί διάφορους αισθητή - ρες για να ανιχνεύσει την είσοδο κάποιου στο όχημα, το άνοιγμα του καπό ή του χώρου φόρτωσης ή την εκκίνηση του κινητήρα. Στη συνέχεια στέλνει -μέσω του μόντεμ FordPass Connect του οχήματος- ειδοποίηση στο smartphone του ιδιοκτήτη. Αναλυτικά στο fleetnews.gr GUARDMODE ΑΠΟ ΤΗ FORD Σύστημα ασφαλείας συνδεδεμένων βαν ΟΙ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ ΤΗΣ DATAFORCE ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΣΤΟΛΟΥ «Μετά από μια συρρίκνωση κατά 26% περίπου το 2020, τα πράγματα δεν μπορεί παρά να βελτιωθούν» , δήλωσε ο Benjamin Kibies της Dataforce . Ωστόσο, η ανάκαμψη θα είναι αργή αλλά με πολύ ισχυρότερη απόδοση εκ μέρους των εταιρικών στόλων. Κατά πάσα πιθανότητα, θα υπάρ - ξουν περιοριστικά μέτρα κάποιου βαθμού μέχρι την άνοιξη, επιβα - ρύνοντας το οικονομικό κλίμα και περιπλέκοντας τις επιχειρηματικές συναλλαγές. «Παράλληλα, το 2021 ίσως να μην είναι η καλύτερη περί- οδος για αγορές αυτοκινήτων από φορολογικής πλευράς» , δήλωσε ο κ. Kibies. «Κάποιες χώρες διακόπτουν τη -λόγω κρίσης- στήριξή τους για αγορά αυτοκινήτου και άλλες αυστηροποιούν τους κανονισμούς φορολογίας CO2». Παρ’ όλα αυτά, οι αντιπροσωπίες και οι εταιρείες leasing έχουν πλέον θεσπίσει συστήματα διατήρησης των πωλήσεων αυτοκινήτων σε περίπτωση περιοριστικών μέτρων, που σημαίνει ότι δεν θα βιώσουν πλήρη απώλεια πωλήσεων ενός ή περισσότερων μηνών, όπως το 2020. Η Dataforce προβλέπει πως η οικονομία θα ανακάμψει κατά τη διάρκεια του έτους, συνοδευόμενη από συσσωρευμένη ζήτηση. «Σε γενικές γραμμές, αναμένουμε αύξηση περίπου 17% στην ΕΕ5, συν το Βέλγιο και την Ολλανδία, με την αγορά να φτάνει στο 85% περίπου των ταξινο- μήσεων του 2019» , επισήμανε ο κ. Kibies. ΑΝΤΙΚΑΤΆΣΤΑΣΗ LEASING ΆΝΩ ΤΟΥΜΈΣΟΥ ΌΡΟΥ Όπως συνέβη και μετά την κρίση της Ευρωζώνης, η αγορά εταιρι - κών στόλων (True Fleet) θα είναι η πρώτη που θα ανακάμψει, με τις επεκτάσεις συμβάσεων leasing του 2020 να προστίθενται σε μια δραστηριότητα αντικατάστασης άνω του μέσου όρου το 2021. Η εξοικονόμηση πόρων που ανα - ζητούν οι διαχειριστές στόλου, εστιάζεται κυρίως στη μείωση του λειτουργικού κόστους και τα μι - κρότερα αυτοκίνητα και όχι στον περιορισμό του συνολικού αριθμού αυτοκινήτων του στόλου τους. Συγχρόνως, οι εταιρείες υιοθετούν την ηλεκτροκίνηση σε μια προσπά - θεια να μειώσουν το αποτύπωμα CO2, υποστηριζόμενες από διάφο - ρα κρατικά προγράμματα. E-MOBILITY BY FCA, ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ Η Fiat Chrysler Automobiles δημιούργησε το e-Mobility με στόχο την ανάπτυξη των δομών που θα επιτρέψουν την αποδοτικότερη αξιοποί - ηση των εξηλεκτρισμένων επιλογών αυτοκίνησης. Στο πλαίσιο αυτό, η ανάπτυξη του e-Mobility by FCA και στην Ελλάδα -παράλληλα με την εμπορική διάθεση νέων ηλεκτρικών και plug-in hybrid μοντέλων- ενισχύει την πα - ρουσία του ομίλου σε αυτήν τη νέα εποχή για το χώρο του αυτοκινήτου. «Ο όμιλος Fiat Chrysler Automobiles δι- αχρονικά εστιάζει με συνέπεια στην προστασία του περιβάλ- λοντος, αλλά και στην παροχή πρακτικών και έξυπνων λύσεων αυτοκίνησης για όλους» , ανέ - φερε ο Γιώργος Μπακόπου- λος , πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της FCA Greece .
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=