FLEETNEWS #88

30.11.20 #88 4 Το ένα τρίτο των Ευρωπαίων εξα- κολουθεί να πιστεύει ότι η φόρτιση είναι πολύ χρονοβόρα και σχεδόν οι μισοί ανησυχούν για τη διαθεσι- μότητα σταθμών φόρτισης - δύο αντιλήψεις που εντάσσονται στα τρία βασικά εμπόδια για μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση. Αυτά είναι κάποια από τα ευρήματα της EVBox Mobility Monitor , της ετήσιας έρευνας σχετικά με την υι- οθέτηση ηλεκτρικών οχημάτων και τα σχετικά εμπόδια, που πραγματο- ποιήθηκε από τις Ipsos και EVBox . Η έρευνα συμπεριέλαβε 3.600 πολίτες από τις Ολλανδία, Γερμανία, Γαλλία, Βέλγιο, Νορβηγία και Ηνωμένο Βα- σίλειο. Όπως συμπεραίνεται, εκείνοι που οδηγούν ήδη EV έχουν μεγαλύ- τερη εμπιστοσύνη στη διαθεσιμότη- τα σημείων φόρτισης σε σύγκριση με τους υπόλοιπους: το 49% των οδη- γών EV, έναντι του 25% των οδηγών άλλων τύπων, πιστεύουν πως δεν θα αντιμετωπίσουν πρόβλημα να βρουν κάπου να φορτίσουν. Στη Γερμανία, το ποσοστό αυτό των οδηγών EV αυξάνεται στο 60% και ακολουθούν οι Βρετανοί με 55% και οι Ολλανδοί με 52%. Το 2020, η Ευρώπη θα διαθέτει σχεδόν 250.000 σημεία φόρτισης, τετραπλάσια σε σχέση με το 2015. Ωστόσο, η EVBox Mobility Monitor υποστηρίζει πως χρειάζονται πε- ρισσότερες επενδύσεις για σημεία φόρτισης. Πολλοί οδηγοί EV (64%) γνωρίζουν τις διαφορές μεταξύ κανονικής, τα- χείας και υπερταχείας φόρτισης: „ Φόρτιση κατ’ οίκον: 1 ώρα φόρτι- σης μπορεί να προσθέσει επιπλέον εμβέλεια έως και 60 χλμ. „ Ταχεία φόρτιση: 30 λεπτά φόρ- τισης μπορούν να προσθέσουν εμβέλεια έως και 250 χλμ. „ Υπερταχεία φόρτιση: 15 λεπτά φόρτισης μπορούν να προσθέσουν έως και 400 χλμ. Από το σύνολο των υπαρχόντων και εν δυνάμει οδηγών EV, το 43% επι- βεβαίωσε πως θα ήταν πρόθυμοι να πληρώσουν περισσότερα για ταχεία φόρτιση, έναντι 24% που δεν το επι- θυμούν. Οι περισσότεροι φορτίζουν στο σπίτι (73%) ή στο χώρο εργασίας (40%). Μόνον το 21% των οδηγών EV χρησι- μοποιούν ταχυφορτιστή πάνω από 5 φορές το μήνα. Οι περισσότεροι πραγματοποιούν ταχυφόρτιση σε σταθμούς εξυπηρέτησης και πρατή- ρια καυσίμων σε αυτοκινητόδρομους (55%), σημεία λιανικής (48%) και δη- μόσιους χώρους στάθμευσης στις πόλεις (47%). «Η έρευνα δείχνει ότι οι οδηγοί EV επι- θυμούν περισσότερους σταθμούς ταχυ- φόρτισης σε εμπορικά κέντρα, πρατήρια καυσίμων και αστικές περιοχές. Ως εκ τούτου, οι πολιτικές της Ε.Ε. πρέπει να ενθαρρύνουν την εγκατάσταση σταθμών σε τέτοιες τοποθεσίες την επόμενη δεκα- ετία, ώστε να υπάρχει αναλογία με την αναπτυσσόμενη αγορά ηλεκτρικής κινη- τικότητας. Η δυνατότητα του ηλεκτρικού δικτύου και το σχετικό κόστος αναβάθ- μισης θα επιφέρουν πιέσεις, οπότε οι ευρωπαϊκοί κανονισμοί πρέπει να ευθυ- γραμμιστούν, για να διασφαλιστεί η απο- τελεσματική και έξυπνη εγκατάσταση δημόσιων σταθμών ταχείας φόρτισης» , δήλωσε ο Kristof Vereenooghe , CEO του EVBox Group. ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΓΡΗΓΟΡΟΙ ΦΟΡΤΙΣΤΕΣ, ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΗ ΥΙΟΘΕΤΗΣΗ EV EVBoxMobilityMonitor Μάθετε πώς μπορείτε να εφαρμόσετε επιτυχώς την ηλεκτροκίνηση στόλου στο επόμενο συνέδριο του International Fleet Managers Institute (IFMI), στις 3 Δεκεμ- βρίου 2020. Εγγραφείτε εδώ. ΤΟ ΠΡΟΦΊΛ ΤΟΥ ΕΥΡΩΠΑΊΟΥ ΟΔΗΓΟΎ EV Εργαζόμενοι (78%) Άνδρες (63%) Ανώτερης μόρφωσης (51%) 35-54 ετών (41%) Σπίτι (73%) Εργασία (40%) Σταθμός εξυπηρέτησης/ Πρατήριο καυσίμων (36%) Οδηγοί EV Τόπος φόρτισης n=600 οδηγοί EV (περιλαμβανομένων πλήρως υβριδικών) σε 6 χώρες & n=231 οδηγοί EV (plug-in) οι οποίοι δήλωσαν τον κυρίως τόπο φόρτισης ΤΑ 3 ΣΗΜΑΝΤΙΚΌΤΕΡΑ ΕΜΠΌΔΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΙΟΘΈΤΗΣΗ EV Διαθεσιμότητα φόρτισης (47%) Τα EV θεωρούνται σχετικά ακριβά (46%) Η φόρτιση απαιτεί πολύ χρόνο (35%) Υψηλότερο κόστος φόρτισης σε σχέση με το κόστος καυσίμου (38%) Διαθεσιμότητα φόρτισης (36%) Τα EV θεωρούνται σχετικά ακριβά (32%) Γενικός πληθυσμός Οδηγοί EV Βάσει των ερωτηθέντων που δήλωσαν πως δεν θα επιλέξουν EV στην επόμενη αγορά τους. Γενικός πληθυσμός: n=1096 και οδηγοί EV n=66

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=