FLEETNEWS #88

30.11.20 #88 15 ΠΡΟΧΩΡΗΣΤΕ ΜΕ ΘΑΡΡΟΣ ΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ Οι ειδικοί συμφωνούν πως το μέλ- λον βασίζεται στη βιωσιμότητα και την ευελιξία. Το θέμα είναι η εξισορρόπηση προς όφελος του αυριανού στό- λου και των προσδοκιών κινητι- κότητας - και εάν η μακροχρόνια μίσθωση εξακολουθεί να ισχύει έναντι των πλεονεκτημάτων που προσφέρει η Κινητικότητα ως Υπη- ρεσία. Η ηλεκτροκίνηση είναι το μέλλον και ενώ η ευελιξία είναι στην ημε- ρήσια διάταξη, οι συμβάσεις τριών και τεσσάρων ετών εξακολουθούν να υφίστανται. Αυτό είναι μόνον ένα από τα συ- μπεράσματα της δεύτερης και τελευταίας ημέρας. «Ο αριθμός των οχημάτων leasing αυξάνεται κάθε χρόνο. Προβλέπουμε πως η αγορά leasing θα συνεχίσει την αναπτυξιακή της πορεία. Επιπλέον, δεν υπάρχει διαφοροποίηση στη διάρκεια των συμβολαίων, και αυτό είναι λογικό: τα συμβόλαια τριών και τεσσάρων ετών εξακολουθούν να αποτελούν πρότυπο, καθώς είναι η συμφερότερη πρόταση για τους πελάτες μας. Επίσης, οι περισσότεροι άνθρωποι επιθυμούν πρόσβαση σε αυτοκίνητο όλο το εικοσιτετράωρο και το μακροχρόνιο leasing προσφέ- ρει αυτή την ευκολία. Όσοι ζουν σε πόλεις έχουν πιο συγκεκριμένες ανά- γκες κινητικότητας και μπορούν να επωφεληθούν από ευέλικτες λύσεις, όπως ο διαμοιρασμός αυτοκινήτων ή η βραχυπρόθεσμη ενοικίαση» , δήλωσε ο Tex Gunning , CEO της LeasePlan . Ο Konstantin Sixt , μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου και διευ- θύνων σύμβουλος Πωλήσεων της Sixt , απάντησε: «Οι πελάτες B2B και B2C συνειδητοποιούν ότι τα πιο ακριβά περιουσιακά στοιχεία στη ζωή τους είναι το σπίτι και το αυτοκίνητό τους. Αναζητούν λύσεις που τους επιτρέπουν να πληρώνουν μόνο για τη χρήση αντί της ιδιοκτησίας όλο και περισσότερο». ΤΟ ΧΆΣΜΑ ΤΟΥ TCO Σε πολλές περιπτώσεις, αυτή η ευέλικτη κινητικότητα θα είναι ηλεκτροκίνητη. Ωστόσο, οι ειδικοί πιστεύουν πως πρέπει να συνε- χίσουν οι κρατικές επιδοτήσεις. Ο Gian Avignone , Global Head Automotive της ChargePoint , δή- λωσε: «Χρειάζονται οι επιδοτήσεις τα επόμενα χρόνια, αλλά και ανάπτυξη της υποδομής φόρτισης». Στο Remarketing Forum , ο Dirk- Marco Adams , επικεφαλής Πωλή- σεων του Autovista Group , δήλω- σε: «Χωρίς κυβερνητικά κίνητρα, θα υπάρχει μια διαφορά περίπου 5.000 ευρώ στο TCO μεταξύ των EV και των ICE. Παρόλο που το TCO των EV θα βελτιωθεί με την πάροδο του χρόνου, αυτή η διαφορά δεν γεφυρώνεται προς το παρόν». Ο Thomas Björnsson , αντιπρό- εδρος e-Mobility της Vattenfall , δήλωσε: «Ο κατακερματισμός της αγοράς φόρτισης είναι ένα θέμα σε ορισμένες χώρες, αλλά η Ολλανδία δείχνει ότι είναι δυνατή η χρήση μιας κάρτας για όλα». ΕΝΑΡΜΌΝΙΣΗ 80/20 «Δεν ταιριάζουν όλα παντού», δή- λωσε ο Thierry Faure , Head of Sales & Client Relations International Key Accounts της ALD Automotive , προσθέτοντας ότι είναι καλύτερο να επιδιώξουμε μια εναρμόνιση 80/20. Παρουσί- ασε διάφορους λόγους γι’ αυτό: διαφορετικές νομισματικές ισοτι- μίες, μίγμα σταθερών και ασταθών χωρών, έλλειψη συνοχής των εται- ρειών διαχείρισης στόλων, είναι κάποιοι από αυτούς. Οι ευέλικτες υπηρεσίες κινητικότητας αποτε- λούν ένα μόνο παράδειγμα προ- σφοράς κινητικότητας που συχνά στερείται συνοχής μεταξύ χωρών ή ακόμα και μεταξύ πόλεων. Ο John Saffrett , αναπληρωτής CEO της ALD Automotive , δήλω- σε: «Το οικοσύστημα ψηφιακής κινη- τικότητας είναι τόσο ευρύ και ποικίλο, που μια εταιρεία μόνη της δεν θα πετύχει· θα πρέπει να υπάρξουν συ- νεργασίες μεταξύ εταιρειών, για να δημιουργηθεί η καλύτερη εμπειρία πελατών. Η ικανότητα έγκειται στη δημιουργία ενός οικοσυστήματος συ- νεργασιών, ώστε να υπάρξει επιτυχία. Το σωστό μίγμα εταιρειών τεχνολογί- ας, παρόχων αστικής κινητικότητας, πελατών, προμηθευτών και η σωστή τεχνολογία που θα συνδυάσει όλα αυτά, είναι βασικά». ΤΙ ΣΗΜΑΊΝΕΙ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΉ; Η τεχνολογία διευκολύνει την αφιέρωση χρόνου στην ανάπτυ- ξη στρατηγικής, δήλωσε ο Yves Helven , της CMaaS : «Η διαχείριση ενός συνδεδεμένου στόλου παρέχει στο διαχειριστή του πολύ περισσότε- ρο χρόνο για διαμόρφωση στρατηγι- κής, γιατί όλα τα κοινότοπα θέματα, όπως έλεγχος τιμολογίων, μπορούν να ψηφιοποιηθούν. Αλλά η αλλαγή αφορά ακόμα περισσότερο στο τι σημαίνει στρατηγική - σήμερα γίνε- ται λόγος κυρίως για εξοικονόμηση κόστους, βιωσιμότητα και αλυσίδες εφοδιασμού, αλλά αύριο θα πρόκειται για την ενσωμάτωση συνδεδεμένων υπηρεσιών, τη διαχείριση συμπερι- φοράς εργαζομένων και τη σύνδεση των σωστών προμηθευτών στο οικο- σύστημα του πελάτη». Ο Jorge Fernandez της Roche κάλεσε τους διαχειριστές στόλου να εκμεταλλευτούν την ευκαιρία: «Αντιμετωπίζουμε προκλήσεις, αλλά οι προκλήσεις δημιουργούν ευκαι- ρίες. Η διαχείριση στόλου πρέπει να αναλάβει ηγετικό ρόλο. Ήρθε η ώρα να προχωρήσετε, να επιδείξετε θάρ- ρος και να λάβετε αποφάσεις». Αν θέλετε να δείτε αυ- τήν τη συναρπαστική εκ- δήλωση, κάντε κλικ στο κουμπί αναπαραγωγής παρακάτω και ανακαλύψ- τε τα βίντεο που μεταδό- θηκαν κατά τη διάρκεια του Fleet Europe Summit

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=