FLEETNEWS #88
30.11.20 #88 14 Μετά το χαιρετισμό, ο αρχισυντά- κτης του Fleet Europe , Steven Schoefs , παρουσίασε την Britta Seeger , μέλος του Δ.Σ. των Daimler AG και Mercedes-Benz AG , υπεύθυνηΜάρκετινγκ και Πω- λήσεων. «Βρισκόμαστε σε μια πορεία ανάκαμψης, επομένως μπορούμε να είμαστε συγκρατημένα αισιόδοξοι, αλλά ως κλάδος πρέπει να είμαστε ευέλικτοι», είπε. ΤΑ PHEV ΕΊΝΑΙ Η ΚΟΡΥΦΑΊΑ ΕΠΙΛΟΓΉ «Κυρίως οι οδηγοί εταιρικών αυτο- κινήτων μεγάλων εταιρειών είναι αυτοί που πιέζουν για εναλλακτικούς κινητήρες, όπως δείχνει μια γερ- μανική μελέτη», δήλωσε ο Marc Odinius , CEO της Dataforce , και ανέφερε ότι «τα PHEV αποτελούν την κορυφαία επιλογή και έπονται τα BEV, αλλά προβλέπουμε πως τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα μπαταρίας θα πάρουν το προβάδισμα τα επόμενα χρόνια, καθώς η διαθεσιμότητά τους θα εκτοξευθεί και θα ξεπεράσει αυτήν των PHEV». Ο Jarno Pajunen , European Fleet & Mobility Manager of the Year 2019 και Global Travel & Mobility Category Lead της Nokia , είπε: «Θεωρείται πως η κινητικότητα αφο- ρά συνήθως στη μετακίνηση, αλλά αν το εξετάσετε καλύτερα, πρόκειται για τον τρόπο εργασίας. Όπως, π.χ., μας έδειξε η πανδημία, είναι εφικτή η εργασία από το σπίτι». Ο Yves Helven , συνιδρυτής της CMaaS , επισήμανε: «Μη σκέφτεστε την κινητικότητα ως μαγική λύση που αντικαθιστά το εταιρικό αυτοκίνητο. Η κινητικότητα αποτελεί την τέλεια εναλλακτική λύση για ορισμένες με- τακινήσεις και είναι μια επιπλέον επιλογή για τους εργαζομένους. Αυτό που χρειάζεται ο εταιρικός πελάτης, είναι μια λύση πλατφόρμας, όπου μπορεί να διαχειριστεί τα αυτοκίνητά του και τις λύσεις κινητικότητας. Αυτή είναι η πραγματική ευελιξία». Ο Marchel Koops , CCO της Athlon International , της εται- ρείας leasing πολλαπλών μαρκών που ανήκει στην Daimler , είναι της άποψης πως η πανδημία δεν αλλάζει τους κανόνες του παιχνι- διού: «Ο κλάδος μετασχηματιζόταν ούτως ή άλλως, η πανδημία απλώς το επιταχύνει. Η μεγαλύτερη πρόκληση για τους πελάτες της Athlon είναι η εύρεση της σωστής ισορροπίας μετα- ξύ κόστους, βιωσιμότητας και φήμης προτιμητέου εργοδότη». ΑΚΡΙΒΉ ΔΕΔΟΜΈΝΑ Τη μετάβαση από κινητήρες εσω- τερικής καύσης σε ηλεκτρικούς κινητήρες θα ακολουθήσει πιθα- νότατα μια μετάβαση από ιδιό- κτητα οχήματα σε οχήματα δι- αμοιρασμού. Αυτή η μετάβαση εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από την ουσιαστική ανάλυση δεδομέ- νων ακριβείας. «Δεν μπορούμε να έχουμε έξυπνες πόλεις και οχήματα διαμοιρασμού χωρίς συνδεσιμότητα», δήλωσε ο Nicola Veratelli , CEO του Octo Group , επισημαίνοντας ότι « τα δεδομένα είναι το σημαντικότερο ζή- τημα. Αλλά πρέπει να μετατρέψουμε αυτά τα δεδομένα, από ένα τεράστιο πλήθος πληροφοριών, σε κάτι χρήσι- μο που παρέχει αξία. Το αποκαλούμε Vision Zero - λιγότερη ρύπανση, λιγότερη κυκλοφοριακή συμφόρηση και λιγότερα ατυχήματα». Ο Matt Stevens , αντιπρόεδρος Ηλεκτρικών Οχημάτων της Geotab , κάλεσε τους συμμετέ- χοντες να μην κάνουν λάθος: «Βά- σει της 15ετούς πείρας μου στα EV, μπορώ να σας πω μόνον αυτό: μην κάνετε το λάθος να μεταβείτε στην ηλεκτροκίνηση απροετοίμαστοι. Βα- σιστείτε στην τηλεματική, για να δείτε ποια ακριβώς οχήματα του στόλου σας μπορούν να αντικατασταθούν με ηλεκτρικά, βάσει της χρήσης τους και να ενημερωθείτε για τα σημεία φόρτισης και το χρόνο που απαιτεί. Επιτρέψτε στα δεδομένα να κάνουν τη δουλειά τους, ώστε να επιτύχετε με την ηλεκτροκίνηση - ξεκινώντας από σήμερα». ICE Ή BEV; ΤΟ ΔΊΛΗΜΜΑ ΔΕΝ ΘΑ ΥΦΊΣΤΑΤΑΙ ΣΕ ΤΡΊΑ ΧΡΌΝΙΑ Ο CEO της Polestar , Thomas Ingenlath και ο ιδρυτής και CEO της Geotab , Neil Cawse , θεωρούν πως δεν υπάρχουν όρια για τη συνδεδεμένη ηλεκτρική κινητικό- τητα. Ο κ. Ingenlath δήλωσε: «Σε διάστημα τριών έως τεσσάρων ετών, οι άνθρωποι δεν θα θέτουν πλέον την ερώτηση κατά πόσον ένα αυτοκίνητο BEV είναι ακριβότερο από ένα ICE. Τα οχήματα ICE θα γίνουν ακριβό- τερα, καθώς θα πρέπει να πληρούν τους αυστηρότερους κανονισμούς εκπομπών. Παράλληλα, οι τιμές των μπαταριών θα μειωθούν. Επίσης, οι υπολειμματικές τιμές των ICE και BEV θα μεταβληθούν». ΗΠΑΝΔΗΜΙΑ ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΕΙ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΝΕΣ, ΤΟΥΣ ΕΠΙΤΑΧΥΝΕΙ Fleet Europe Summit Το Fleet Europe Summit 2020 απέφερε θέματα προς σκέψη, χάρη στα υψηλόβαθμα στελέχη δεκάδων εταιρειών που μοιράστηκαν τις απόψεις τους για το μέλλον του στόλου και της κινητικότητας με 1.100 συμμετέχοντες.
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=