FLEETNEWS #88
30.11.20 #88 12 Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ανακοίνω- σε πρόσφατα σχέδια για την υπο- βολή οριζόντιας πρότασης για την Τεχνητή Νοημοσύνη (AI) το πρώτο τρίμηνο του 2021. Επιπλέον, η Επι- τροπή μπορεί επίσης να αναθεωρή- σει την υφιστάμενη νομοθεσία της ΕΕ για την ασφάλεια και την ευθύ- νη των προϊόντων, την Οδηγία για τα μηχανήματα και το καθεστώς δικαιωμάτων πνευματικής ιδιοκτη- σίας για την αντιμετώπιση πιθανών κινδύνων που απορρέουν από την τεχνολογία AI. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο η Ένωση Ευρωπαίων Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (ACEA) ανέπτυξε σε ένα έγγραφο (position paper) την προσέγγιση των κατασκευαστών αυτοκινήτων της ΕΕ στην Τεχνητή Νοημοσύνη. Ο ΣΤΌΧΟΣ ΤΗΣ ACEA ΕΊΝΑΙ ΔΙΤΤΌΣ Παροχή συστάσεων για τη χά- ραξη πολιτικής σε επίπεδο ΕΕ για τη διαμόρφωση του επερχόμενου ρυθμιστικού και πολιτικού πλαισίου AI με αναλογικό και ευέλικτο τρόπο. Παρουσίαση επισκόπησης της τεχνολογίας AI στην αυτοκινητο- βιομηχανία που δίνει έμφαση στη στρατηγική αξία της τεχνητής νο- ημοσύνης για ολόκληρο τον τομέα. Η ACEA πιστεύει ότι η Τεχνητή Νοημοσύνη προσφέρει τεράστιες δυνατότητες για την αυτοκινητο- βιομηχανία όταν αναπτύσσεται σε διαδικασίες παραγωγής και κατα- σκευής, αλλά ειδικά όταν ενσω- ματώνεται στην τεχνολογία αυτο- κινήτων και σε προϊόντα όπως τα μηχανοκίνητα οχήματα. Οι εφαρμογές AI εντός οχήματος για Συνεργατική, Συνδεδεμένη και Αυτόνομη Κινητικότητα (CCAM) θα διαδραματίσουν καθοριστικό ρόλο για την αυτόματη και αυτόνομη οδήγηση στο επόμενο επίπεδο. Περισσότερα στο fleetnews.gr ACEA: ΤΕΡΑΣΤΙΕΣΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣΓΙΑΤΗΝΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ Τεχνητή Νοημοσύνη ΤΟ BMW GROUP ΕΝΙΣΧΥΕΙ ΤΟ ΔΙΚΤΥΟ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΤΟΥ Το BMW Group επιταχύνει τη μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση και ενισχύει το παγκόσμιο δίκτυο της εταιρείας για την παραγωγή ηλεκτροκίνητων οχημάτων. Η εταιρεία επενδύει 400 εκατ. ευρώ σε μια νέα γραμμή συναρμολόγη- σης στο κεντρικό εργοστάσιο του Μονάχου και συγκεντρώνει τις ευ- ρωπαϊκές δραστηριότητες παρα- γωγής της για κινητήρες εσωτερι- κής καύσης στο Steyr και το Hams Hall. «Εφαρμόζουμε κατά γράμμα τη στρατηγική μας στον τομέα της ηλεκτροκίνησης. Μέχρι το τέλος του 2022, κάθε γερμανικό εργοστάσιό μας θα κατασκευάζει τουλάχιστον ένα αμιγώς ηλεκτρικό όχημα», δήλωσε ο Milan Nedeljkovi ć , μέλος Δ.Σ. της BMW AG , υπεύθυνος για την παραγωγή. Η αναδιοργάνωση του δικτύου παραγωγής βασίζεται σε τρεις προτεραιότητες: μεταμόρ- φωση για την ηλεκτροκίνηση και την ψηφιοποίηση, αποδοτικό- τητα διαδικασιών και δομών και βιωσιμότητα στην παραγωγή και τις υπηρεσίες της εφοδιαστικής αλυσίδας. Περισσότερα στο fleetnews.gr ΝΕΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΕΛΕΓΧΟΥ ΠΙΕΣΗΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ Περίπου το 40% όλων των ατυχη- μάτων που σχετίζονται με πρόβλη- μα στα ελαστικά, οφείλονται σε χα- μηλή πίεση του αέρα τους. Για να λύσει αυτό το μεγάλο πρόβλημα, η Continental α νέπτυξε ένα σύστημα ελέγχου της πίεσης των ελαστικών, με το όνομα TPMS . Αυτό βασίζεται σε αισθητήρες στους τροχούς και συστήματα φρένων, που ειδο- ποιούν τον οδηγό για τα επίπεδα χαμηλής πίεσης των ελαστικών, μέσα από μια φωτεινή ένδειξη στο ταμπλό του οχήματος. Το σύστημα TPMS ελέγχει συνεχώς και αξιόπι- στα την πίεση, σε πραγματικό χρό- νο. Σε περίπτωση απώλειας πίεσης, κάτω από ένα ορισμένο όριο, ειδο- ποιεί αμέσως τον οδηγό για να αντι- δράσει. Με τη σωστή χρήση, το TPMS βελτιώνει την ασφάλεια του οχήματος, περιορίζοντας αυτήν τη συχνή αιτία ατυχημάτων. Η TPMS, η νέα τεχνολογία real time ελέγχου της πίεσης των ελαστικών, είναι μια καινοτομία της Continental για ασφάλεια, οικονομία καυσίμου, μείωση εκπομπών CO ₂ , μεγαλύτε- ρη διάρκεια ζωής και βελτιωμένη συμπεριφορά των ελαστικών.
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=