FLEETNEWS #88

30.11.20 #88 11 Η T&E ζ ήτησε από την Emissions Analytics ν α δοκιμάσει τρία από τα πιο δημοφιλή υβριδικά plug-in που πωλήθηκαν το 2019: τα BMW X5 , Volvo XC60 και Mitsubishi Outlander PHEV . Η μελέτη διαπί- στωσε ότι τα plug-in υβριδικά μοντέ- λα εξέπεμψαν 28% με 89% περισσό- τερο CO2 από ό,τι κοινοποιείται. Με άδεια μπαταρία, εκπέμπουν τρεις έως οκτώ φορές περισσότερο από τις επίσημες τιμές. Στη λειτουργία φόρτισης μπαταρίας, που επιτρέ- πει στους οδηγούς να φορτίζουν την μπαταρία EV πριν εισέλθουν σε ζώνη χαμηλών εκπομπών, οι εκπο- μπές ήταν τρεις έως δώδεκα φορές υψηλότερες. Ως εκ τούτου, η T&E προτρέπει τις κυβερνήσεις να σταμα- τήσουν τις επιδοτήσεις και τα φορο- λογικά οφέλη για τα plug-in υβριδικά και να επικαλεστούν ένα ακόμα σκάν- δαλο εκπομπών. Οι κατασκευαστές και οι γνωρίζοντες τον κλάδο αμφι- σβητούν τους ισχυρισμούς, της T&E για τα PHEV, επισημαίνοντας το μη ρεαλιστικό καθεστώς των δοκιμών. Εκπρόσωπος της BMW δήλωσε: «Η υβριδική τεχνολογία plug-in είναι σημα- ντική για να εξοικειωθούν οι πελάτες με την ηλεκτρική οδήγηση και να αντιλη- φθούν πόσο πρακτική είναι η ηλεκτρο- κίνητη οδήγηση στην καθημερινότητα. Για εκατομμύρια οδηγούς, η σημερινή τεχνολογία PHEV παρέχει την ευκαιρία να καλύψουν σημαντικές αποστάσεις της καθημερινής μετακίνησης, αν όχι το σύνολο, χρησιμοποιώντας αποκλειστικά ηλεκτρική ενέργεια, ενώ παράλληλα διαθέτουν την ευελιξία του κινητήρα καύσης για μεγαλύτερες μετακινήσεις, όταν απαιτείται. Με την εξέλιξη της τεχνολογίας και την επέκταση της υπο- δομής φόρτισης, τα οφέλη των πελατών της τεχνολογίας PHEV θα συνεχίσουν να αυξάνονται». Η Mitsubishi επέκρινε επίσης την έρευνα, λέγοντας: «Τα δημοσιευμένα στοιχείαMPG και CO2 είναι αποτέλεσμα μιας τυποποιημένης δοκιμής WLTP που σχεδιάστηκε ειδικά για PHEV. Οι ανε- ξάρτητες δοκιμές μπορούν να δώσουν αναξιόπιστα / αβέβαια στοιχεία αναλό- γως των συνθηκών και διαφόρων άλλων παραγόντων και, φυσικά, αμφισβητούμε τυχόν ευρήματα χωρίς εποπτεία των δοκιμών ή της μεθοδολογίας τους. Η παράβλεψη του ηλεκτροκινητήρα του PHEV κατά τη διάρκεια των δοκιμών, για παράδειγμα, είναι σαν να γίνεται δοκιμή ενός βενζινοκίνητου ή πετρελαιοκίνητου αυτοκινήτου χρησιμοποιώντας μόνον τρεις από τις ταχύτητές του». Εκπρόσωπος της Volvo δήλωσε: «Το υφιστάμενο καθεστώς δοκιμών εκπο- μπών παρέχει ένα χρήσιμο βιομηχανικό πρότυπο, που επιτρέπει στους πελάτες να κάνουν συγκρίσεις μεταξύ αυτοκι- νήτων, αλλά θα ισχύουν παραλλαγές υπό πραγματικές συνθήκες. Τα plug-in υβριδικά έχουν μηδενικές ή σχεδόν μηδενικές εκπομπές εξάτμισης όταν λειτουργούν αμιγώς ηλεκτρικά και τα δεδομένα πεδίου πελατών μας δείχνουν πως τα Volvo PHEV κινούνται με 40% αμιγώς ηλεκτρική ενέργεια κατά μέσο όρο, γεγονός που τα καθιστά σημαντικό βήμα στην πορεία προς την πλήρη ηλε- κτροκίνηση». Παλαιότερες μελέτες έδειξαν επίσης πως τα περιβαλλοντικά οφέλη των plug-in υβριδικών εξαρτώνται σε μεγάλο βαθμό από τη συμπεριφορά του οδηγού. Τα PHEV δεν προορί- ζονται για οδηγούς που χρειάζεται να διανύουν τακτικά μεγάλες απο- στάσεις. Ωστόσο, για οδηγούς με ανάλογη συμπεριφορά, αποτελούν μια σωστή επιλογή προς την αμιγή ηλεκτροκίνηση. Μάθετε πώς μπορείτε να εφαρμό- σετε σωστά την ηλεκτροκίνηση στόλου, στο επόμενο συνέδριο του International Fleet Managers Institute (IFMI), στις 3 Δεκεμβρίου 2020. Εγγραφείτε εδώ. Περισσότερα στο fleetnews.gr ΜΗ ΡΕΑΛΙΣΤΙΚΟ ΤΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΔΟΚΙΜΩΝΠΟΥ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕ Η T&E ΓΙΑ ΤΑ PHEV Οι κατασκευαστές αμφισβητούν την T&E Το Honda e , το πρώτο ηλεκτρικό όχημα της Honda για την Ευρώπη, αναδείχθηκε «Γερμανικό Αυτοκίνη- το της Χρονιάς 2021» , το πρώτο μο- ντέλο ιαπωνικής μάρκας που κερδίζει ένα τέτοιο βραβείο. Κέρδισε, επίσης, στην κατηγορία "New Energy" . Τα βραβεία German Car of the Year απονέμονται από μια κριτική επιτρο- πή που απαρτίζεται από κορυφαίους συντάκτες του γερμανικού ειδικού Τύπου. Τα μέλη της επιτροπής δοκιμά- ζουν και αξιολογούν τα τελευταία μοντέλα και τα κατατάσσουν ανάλογα με τη χρη- στικότητα, τα χαρακτηριστικά οδή- γησης, τη συνάφειά τους με την αγορά και το επίπεδο καινοτομίας τους. Στη συνέχεια, οι νικητές σε πέ- ντε κατηγορίες -Compact, Premium, Luxury, New Energy και Performance- δί- νουν μάχη σώμα με σώμα, όπου κρίνεται ο τελικός νικητής. Στις υπόλοιπες κατη- γορίες βραβεύθηκαν οι εξής: „ Compact: Volkswagen Golf „ Premium: Volkswagen ID.3 „ Luxury: Polestar 2 „ Performance: BMWAlpina B3 HONDA E : GERMAN CAR OF THE YEAR 2021

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=