FLEETNEWS #87
23.11.20 #87 4 «Το Move 2025 είναι ένα φιλόδοξο σχέ- διο, που αξιοποιεί το μετασχηματισμό που ξεκινήσαμε πριν από πέντε χρόνια για να εκμεταλλευτούμε τις ευκαιρίες ανάπτυξης που βλέπουμε στο μεσοπρό- θεσμο και μακροπρόθεσμο μέλλον. Με αυτό το νέο στρατηγικό σχέδιο, η ALD βρίσκεται στην καρδιά του εξελισσόμε- νου κόσμου κινητικότητας και ενισχύει το ανταγωνιστικό της πλεονέκτημα, για να γίνει ένας πλήρως ολοκληρωμένος πάροχος βιώσιμης κινητικότητας και ο παγκόσμιος ηγέτης στον κλάδο της», τόνισε ο Tim Albertsen , CEO της ALD κατά την παρουσίαση της νέας στρατηγικής. Το νέο πενταετές πρόγραμμα της ALD καθορίζεται από τις γενικές τάσεις της αγοράς και της ευρύ - τερης κοινωνίας - στις οποίες ήδη ανταποκρίνεται. Αυτές περιλαμβά - νουν τη χρήση αντί ιδιοκτησίας, την ψηφιοποίηση και την καθαρότερη κινητικότητα, μέσω διαμοιρασμού κινητικότητας, ηλεκτροκίνησης και συνδεσιμότητας. Η στρατηγική, που απαιτεί την ενίσχυση των ανταγω - νιστικών πλεονεκτημάτων της ALD στηριζόμενη σε τέσσερις στρατηγι - κούς πυλώνες, περιγράφεται από την εταιρεία ως εξής: Μετακίνηση για πελάτες: να ανα - γνωριστούμε ως ο πιο καινοτόμος πάροχος προϊόντων και υπηρεσιών κινητικότητας μέσω ψηφιοποίησης, εξατομίκευσης, ευελιξίας, εξαιρε - τικής εμπειρίας πελατών και μιας μοναδικής μάρκας κινητικότητας. Μετακίνηση για ανάπτυξη: να είμαστε ο παγκόσμιος ηγέτης σε λύσεις βιώσιμης κινητικότητας, επε - κτείνοντας τη γεωγραφική κάλυψη και την προσέγγιση των πελατών με νέους συνεργάτες στο οικοσύστημα κινητικότητας, εξαγορές προστιθέ - μενης αξίας και νέες λύσεις κινητι - κότητας. Μετακίνηση για το καλό: τοπο - θετούμε τους ανθρώπους και την εταιρική κοινωνική υπευθυνότητα στην καρδιά του επιχειρηματικού μοντέλου. Μετακίνηση για απόδοση: δη - μιουργούμε αξία κατά τη διάρκεια του οικονομικού κύκλου εντός ενός ισχυρού επιχειρησιακού πλαισίου λειτουργίας, για να αναπτύξουμε την εταιρεία με οικονομικά αποδοτικό τρόπο. Μετά τους τέσσερις πυλώνες, ο CFO της ALD, Gilles Momper , περιέγρα - ψε τους οικονομικούς στόχους της εταιρείας για την επόμενη πενταετία. Το τρέχον χαρ - τοφυλάκιο των 1,8 εκατομ - μυρίων συμβάσεων θα επε - κταθεί στα 2,3 εκατομμύρια έως το 2025, «με την υποστή- ριξη νέων πελατών και νέων προϊόντων». Αυτή η ανάπτυξη βασίζεται σε τρεις υποθέσεις: η ALD θα συνεχίσει την πορεία συμπληρω - ματικών εξαγορών της, η ισχυρή ανά - πτυξη έως και 8% θα συνεχιστεί από το 2022 και ο χρηματοδοτούμενος στόλος θα αποτελέσει μεγαλύτερο μέρος της συνολικής δραστηριότη - τας - τροφοδοτούμενη με 15% ανά - πτυξη νέων προϊόντων κινητικότητας και private lease. Ο λόγος κόστους-ε - σόδων θα αυξηθεί από 49%-51% το 2020, σε 46%-54% το 2025. Στη συνέχεια, ο John Saffrett , ανα - πληρωτής CEO της ALD, διευκρίνισε τα τέσσερα βασικά σημεία που δια - τρέχουν τους τέσσερις πυλώνες και το πλήθος των έργων που συνθέτουν τοMove 2025. Leasing και διαχείριση στόλου «Η κορυφαία θέση της ALD σε αυτόν τον τομέα μάς επιτρέπει να συνεχίσουμε να βελτιώνουμε την αποτελεσματικότητα, να αυξάνουμε και να επενδύουμε σε άλ- λα προϊόντα και υπηρεσίες», σημείωσε ο κ. Saffrett. Σε αυτά περιλαμβάνο - νται συμβουλευτικές υπηρεσίες για μεγάλες εταιρείες, υπηρεσίες LCV για ΜΜΕ, leasing νέων και μεταχειρισμέ - νων αυτοκινήτων για τους καταναλω - τές και συγκεκριμένες προσφορές για τους εργαζομένους. Remarketing «Πιστεύουμε πως το μέλλον του remarketing έχει πολλούς κύκλους και διαύλους», επι - σημαίνει ο κ. Saffrett. Έτσι, τα πάγια αγαθά θα έχουν μεγαλύτερη διάρκεια ζω - ής και θα διατίθενται στην αγορά μέσω νέων και και - νοτόμων διαύλων. Αυτό ετοιμάζεται για τα EV, τα οποία θα έχουν μεγαλύτερο κύκλο ζωής από τα κλασικά ICE. Αυτή η προσέγγιση συμβάλλει στη μείωση του κινδύνου υπολειμματικής αξίας. Ψηφιακή επένδυση Η ALD διαθέτει προϋπολογισμό 66 εκατ. ευρώ σε ψηφιακές επενδύσεις τα επόμενα πέντε χρόνια και στους τέσσερις πυλώνες, αυξάνοντας το μερίδιό της από περίπου 20% των λειτουργικών δαπανών το 2017-19, σε περίπου 23% το 2020-25. Ένα από τα σημεία εστίασης θα είναι τα συνδεδεμένα αυτοκίνητα. Ένα άλλο παράδειγμα είναι η ανάπτυξη ενός έξυπνου βοηθού μετακίνησης, που θα προσφέρει μια συνολική λύση κι - νητικότητας πέραν του αυτοκινήτου. Ηλεκτρική κινητικότητα «Η ALD είναι η πρώτη εταιρεία μετακί- νησης όσον αφορά στην ηλεκτροκίνηση και επιθυμεί να αξιοποιήσει αυτό το πλεονέκτημα για να ηγηθεί της αγοράς κατά το μετασχηματισμό της από τα ορυκτά καύσιμα - αλλά πάντα με επίκε- ντρο το TCO του πελάτη», καταλήγει ο κ. Saffrett. Μέχρι το 2025, η ALD πι - στεύει πως το 30% των νέων παραδό - σεων αυτοκινήτων της θα είναι EV. Το ποσοστό αυτό θα αυξηθεί στο 50% έως το 2030. Αυτό σημαίνει τουλάχι - στον 40% μείωση των εκπομπών CO2 για τις νέες συμβάσεις έως το 2025. ΤΟΝΕΟΠΕΝΤΑΕΤΕΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΗΣ ALD Move 2025 TimAlbertsen Το νέο πενταετές πρόγραμμα της ALD καθορίζεται από τις γενικές τάσεις της αγοράς και της ευρύτερης κοινωνίας
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=