FLEETNEWS #87
23.11.20 #87 10 Η Volvo Group Venture Capital AB επένδυσε στην Adnavem , μια διαδι - κτυακή αγορά υπηρεσιών μεταφοράς εμπορευμάτων. Η Adnavem προ - σφέρει διαχωρισμένες μεταφορές πόρτα-πόρτα, με επίκεντρο την Ασία και τη Βόρεια Ευρώπη. Η Adnavem, η οποία ιδρύθηκε το 2017 και εδρεύει στο Γκέτεμποργκ της Σουηδίας, φέρνει επανάσταση στον κλάδο μεταφορών και logistics, παρέχοντας διαχωρισμένες υπηρε - σίες μεταφορών, όπου οι πελάτες μπορούν να επιλέξουν τους παρό - χους υπηρεσιών κάθε τμήματος της αλυσίδας logistics. «Σήμερα οι διαχωρισμένες υπηρεσίες αποτελούν ισχυρή τάση σε πολλούς κλά- δους, κάτι που επανασχεδιάζει το χάρτη του κλάδου μεταφορών. Η Adnavem προσφέρει καινοτόμους υπηρεσίες σε αγοραστές φορτίων, αλλά και καλύτε- ρους όρους σε εταιρείες οδικών μετα- φορών - κάτι πολύ σημαντικό για εμάς. Μοιραζόμαστε τον σαφή στόχο αποτελε- σματικότερων μεταφορών και επομένως πιο φιλικών προς το περιβάλλον, με τη βοήθεια της τεχνολογίας», λέει ο Erik Johansson , διευθυντής Επενδύσεων της Volvo Group Venture Capital. «Είμαστε έτοιμοι να μετασχηματίσουμε τον κλάδο πολυτροπικών μεταφορών. Η επένδυση της Volvo Group Venture Capital θα βοηθήσει στην επιτάχυνση της ανάπτυξής μας και θα θέσει τα θε- μέλια για μια εξαιρετική συνεργασία. Με την ψηφιοποίηση και την αυτομα- τοποίηση της διαδικασίας μεταφοράς εμπορευμάτων, μπορούμε να βοηθή- σουμε τους πελάτες να εντοπίσουν τις καλύτερες αλυσίδες μεταφορών και να επιτύχουν μια καλή ισορροπία μεταξύ τιμής, ταχύτητας και περιβαλ- λοντικών επιπτώσεων», λέει ο Andreas Wramsmyr , ιδρυτής και CEO της Adnavem. Ο ρόλος της Volvo Group Venture Capital είναι η πραγματοποίηση επενδύσεων που φέρνουν μετασχη - ματισμό, διευκολύνοντας τη δημι - ουργία νέων υπηρεσιών και λύσεων και στηρίζοντας συνεργασίες μεταξύ start-up και Volvo Group. Στο πλαίσιο των τάσεων που διαμορ - φώνουν το μέλλον των μεταφορών και των στρατηγικών προτεραιο - τήτων του ομίλου, οι βασικοί το - μείς επενδύσεων της Volvo Group Venture Capital είναι οι υπηρεσίες logistics, οι λύσεις εργοταξίων και οι ηλεκτρικές υποδομές. Ο οργανισμός προσβλέπει διεθνώς, αλλά εστιάζει στην Ευρώπη και τη Βόρεια Αμερική. Η συναλλαγή δεν έχει σημαντική επί - δραση στα κέρδη ή στην οικονομική κατάσταση του Volvo Group. ΕΠΕΝΔΥΕΙ ΣΕ ΝΕΑ ΑΓΟΡΑ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΙΚΩΝΜΕΤΑΦΟΡΩΝ Volvo Group Venture Capital Η βρετανική κυβέρνηση ανακοίνωσε ότι δεν θα επιτρέπεται η πώληση και - νούργιων βενζίνοκίνητων και ντίζελ αυτοκινήτων και βαν στο Ηνωμένο Βασίλειο μετά το 2030. Η πώληση plug-in υβριδικών οχημάτων θα στα - ματήσει το 2035.Ο πρωθυπουργός Boris Johnson υποσχέθηκε ότι θα επενδυθούν περισσότερα από 2,8 δισ. λίρες (3 δισ. ευρώ) για ένα δί - κτυο φόρτισης σε εθνικό επίπεδο και την κατασκευή μπαταριών σε gigafactories στη χώρα. Οι πωλήσεις BEV αυξήθηκαν ραγδαία στο Ηνωμέ - νο Βασίλειο, σημειώνοντας αύξηση 195% τον Οκτώβριο σε σχέση με τον αντίστοιχο περσινό μήνα, σε σύγκρι - ση με 38% μείωση των πωλήσεων αυτοκινήτων ντίζελ. Εάν υπάρχει μια αγορά όπου τα αυτοκίνητα ντίζελ αντιμετωπίζουν δυσκολίες, είναι το Ηνωμένο Βασίλειο. Τον περασμένο μήνα, σημείωσαν το δεύτερο χαμη - λότερο μηνιαίο μερίδιο αγοράς τους τα τελευταία 10 χρόνια, όπως επι - σημαίνει η Jato . Ο CEO της BVRLA , Gerry Keaney , δήλωσε: «Το 2030 είναι ένας εξαιρετικά επιθετικός στόχος σταδι- ακής κατάργησης, αλλά αυτός θα υιοθε- τηθεί από πολλούς οδηγούς και εταιρείες εκμετάλλευσης στόλου. Η επέκταση το 2035 για τα plug-in υβριδικά παρέχει μια ουσιαστική σανίδα σωτηρίας για όσους αντιμετωπίζουν μεγαλύτερη πρόκληση μηδενικών εκπομπών». Και πρόσθε - σε ότι θα χρειαστεί αποσαφήνιση σχετικά με το ποιοι τύποι υβριδικών βρίσκονται στο πεδίο εφαρμογής. H Greenpeace χαρακτήρισε την πρό - ταση ιστορική. Ωστόσο, η Transport & Environment δήλωσε ότι η δέ - σμευση πρέπει τώρα να επεκταθεί και στα πετρελαιοκίνητα φορτηγά. ΗΝΩΜΕΝΟ ΒΑΣΙΛΕΙΟ : STOP ΣΤΑ ΒΕΝΖΙΝΟΚΙΝΗΤΑ ΚΑΙ ΝΤΙΖΕΛ ΤΟ 2030 Μερίδιο αγοράς αυτοκινήτων ντίζελ στο Ηνωμένο Βασίλειο Ταξινομήσεις αυτοκινήτων 2015-2020
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=