FLEETNEWS #86
16.11.20 #86 8 Η Ford αποκάλυψε το E-Transit , μια αμιγώς ηλεκτρική έκδοση του ευπώλητου βαν που διαθέτει προ - ηγμένη τεχνολογία και υπηρεσίες συνδεδεμένου οχήματος αλλά και τις δυνατότητες και μετατροπές, καθώς και την υποστήριξη, που χρειάζονται οι ιδιοκτήτες στόλων. Το στάνταρ μόντεμ FordPass Connect παρέχει συνδεσιμότητα για βελτιστοποίηση της αποδοτικότητας του στόλου, συμπεριλαμβανομένων του εντοπισμού και της πληρωμής για φόρτιση καθ’ οδόν. Η αναβάθμι - ση του συστήματος πλοήγησης και άλλων χαρακτηριστικών θα πραγμα - τοποιείται ασύρματα. Το Pro Power Onboard μετατρέπει το E-Transit σε κινητή πηγή ισχύος έως και 2,3 kW, για χρήση εργαλείων και επαναφόρτιση εξοπλισμού στους τόπους εργασίας - μια απόλυτη και - νοτομία για ελαφρά επαγγελματικά οχήματα στην Ευρώπη. Το E-Transit διαθέτει εμβέλειαWLTP έως 350 χλμ. - περίπου τρεις φορές την απόσταση που καλύπτει καθη - μερινά ο μέσος οδηγός στόλου στην Ε.Ε. Τα μικρότερα έξοδα συντήρησης συμβάλλουν σε εξοικονόμηση 40% του κόστους ιδιοκτησίας/χρήσης έναντι των μοντέλων ντίζελ. Το E-Transit χρειάζεται σέρβις άπαξ ετησίως, για απεριόριστα χιλιόμετρα. Το νέο μοντέλο προσφέρει στους Ευρωπαίους πλούσια επιλογή αμαξω - μάτων, μήκους, ύψους οροφής και μικτού βάρους, με 25 πιθανές παραλ - λαγές. Το ωφέλιμο φορτίο ανέρχεται στα 1.616 κιλά για το βαν και στα 1.967 κιλά για τα μοντέλα καμπίνας πλαισί - ου. Το E-Transit έρχεται την άνοιξη του 2022. Η Ford κατασκευάζει οικογενειακά οχήματα Transit επί 55 χρόνια και επαγγελματικά οχήματα από το 1905. Η εταιρεία θα κατασκευάσει τα E Transit για Ευρωπαίους πελάτες στο εργοστάσιο Ford Otosan Kocaeli , στην Τουρκία, παράλληλα με το βρα - βευμένο Transit Custom Plug-In Hybrid . Το όχημα θα παράγεται για πελάτες της Βόρειας Αμερικής στο εργοστάσιο του Kansas City, στο Claycomo τουMissouri. Περισσότερα στο fleetnews.gr ΤΟΑΜΙΓΩΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ FORD E-TRANSITΜΕ ΠΡΟΗΓΜΕΝΟΛΟΓΙΣΜΙΚΟ, ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΚΑΙ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ Η Ford αποκάλυψε το E-Transit MERCEDES-BENZ : ΑΥΣΤΗΡΟΠΟΙΕΙ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΝΕΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΑΣ Α' ΥΛΩΝ ΜΠΑΤΑΡΙΑΣ Η Mercedes-Benz θα προμηθεύε - ται στο μέλλον κοβάλτιο και λίθιο για μπαταρίες μόνον από πιστο - ποιημένα εργοτάξια εξόρυξης, μειώνοντας παράλληλα σημαντικά το κοβάλτιο. Η εταιρεία βασίζεται σε βιώσιμες αλυσίδες εφοδιασμού για το στό - λο των ηλεκτρικών οχημάτων της. Ο σεβασμός και η προστασία των ανθρωπίνων δικαιωμάτων και του περιβάλλοντος, από το ορυχείο έως το τελικό προϊόν, έχουν ιδιαί - τερη σημασία. Επί του παρόντος, η εστίαση αφορά ιδιαίτερα τις πρώτες ύλες μπαταριών, κοβάλτιο και λίθιο. Η Mercedes-Benz επιμένει στη χρήση ισχυρών προτύπων αειφο - ρίας, καθιστώντας το αναγνωρι - σμένο «Standard for Responsible Mining» της «Πρωτοβουλίας Υπεύθυνης Εξόρυξης» ( IRMA ) ένα από τα βασικά κριτήρια για αποφάσεις σχετικά με προμηθευ - τές και συμβάσεις πρώτων υλών στην αλυσίδα εφοδιασμού. Το πρότυπο βρίσκεται στο αρχικό στάδιο υιοθέτησης από τον κλάδο, μια διαδικασία που η Daimler επι - διώκει να επιταχύνει. Στις συμβά - σεις της εταιρείας, οι συνεργάτες δεσμεύονται για συνεργασία στη δική τους αλυσίδα εφοδιασμού αποκλειστικά με προμηθευτές πρώτων υλών που ελέγχονται σύμ - φωνα με το πρότυπο εξόρυξης IRMA. Οι αλυσίδες εφοδιασμού στο μέλλον θα ελέγχονται επίσης τακτικά. Οι χώρες προέλευσης που θεωρούνται υψηλού κινδύνου δεν αποκλείονται γενικά ως πηγές εφοδιασμού, σύμφωνα με την αρχή της χρήσης μόχλευσης προ απόσυρσης. Για τις επόμενες γενιές κυψελών μπαταριών, η Mercedes-Benz μει - ώνει ήδη την περιεκτικότητα σε κοβάλτιο σε λιγότερο από 10% και σκοπεύει να εγκαταλείψει εξ ολοκλήρου υλικά όπως το κοβάλ - τιο, μέσω τεχνολογιών πέραν της σημερινής ιόντων-λιθίου, με νέες συνθέσεις υλικών. Περισσότερα στο fleetnews.gr
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=