FLEETNEWS #86

16.11.20 #86 13 Ο Euro NCAP δημοσίευσε τον τρίτο γύρο αποτελεσμάτων του, δοκιμάζο - ντας δύο μικρά οικογενειακά αυτοκί - νητα: το νέο Honda Jazz και το πρώ - το αμιγώς ηλεκτροκίνητο Mazda , το MX-30 . Και τα δύο βαθμολογούνται με πέντε αστέρια. Το Honda Jazz, που κυκλοφόρησε για πρώτη φορά στην Ευρώπη το 2002, τώρα διατίθεται αποκλειστικά με υβριδικό κινητήρα. Εκτός από τη σύγχρονη τεχνολογία μετάδοσης κίνησης, το τελευταίο μοντέλο είναι επίσης εξοπλισμένο με τον πλέον σύγχρονο εξοπλισμό ασφαλείας, συ - μπεριλαμβανομένων του αυτόνομου φρεναρίσματος έκτακτης ανάγκης και ενός ολοκαίνουργιου κεντρι - κού αερόσακου που προστατεύει τον οδηγό και τον συνοδηγό από τραυματισμούς σε πλευρικά τροχαία ατυχήματα. Με πέντε αστέρια στο ενεργητικό του, το νέο Honda Jazz αποτελεί αξιόλογο ανταγωνιστή του Toyota Yaris , που δοκιμάστηκε νω - ρίτερα φέτος. Η Mazda εντάσσεται στον αυξανό - μενο κατάλογο των νέων κατασκευ - αστών EV με το νέο της ηλεκτρικό MX-30. Φυσικά, το MX-30 βασίζεται στο CX-30 , είναι βαρύτερο από το όχημα εσωτερικής καύσης, αλλά βαθμολογείται με ένα εντυπωσιακό 91% στην προστασία ενηλίκων, χάρη στη συμβατή δομή εμπρόσθιου και οπίσθιου τμήματος και στους νέους πλευρικούς ελέγχους. Ωστόσο, το MX-30 βαθμολογείται σχετικά χα - μηλά για τις δυνατότητες αποφυγής σύγκρουσης με ευάλωτους χρήστες δρόμων, σημειώνοντας μέτριες επι - δόσεις δοκιμών και στερούμενο πιο προηγμένων λειτουργιών, όπως πα - ρέμβαση σε στροφή διασταύρωσης. Ο γενικός γραμματέας του Euro NCAP, Michiel van Ratingen , ανέ - φερε: «Τόσο η Honda, όσο και ηMazda αξίζουν συγχαρητηρίων για τη δέσμευσή τους στην ασφάλεια και για την επίτευξη βαθμολογίας πέντε αστέρων για τα αυ- τοκίνητά τους. Οι βαθμολογίες που ανα- κοινώθηκαν μέχρι σήμερα, δείχνουν πως τα νέα πρωτόκολλα του Euro NCAP 2020 επιδρούν σαφώς στον εξοπλισμό ασφα- λείας και στη συμπεριφορά μοντέλων αυτοκινήτων σε περίπτωση σύγκρουσης στην Ευρώπη, συμπεριλαμβανομένων των πιο πρόσφατων ηλεκτροκίνητων οχημάτων. Η ανταπόκριση του κλάδου στις αξιολογήσεις των καταναλωτών πα- ραμένει ένας από τους σημαντικότερους παράγοντες καινοτομίας στην ασφάλεια των οχημάτων, προς όφελος όλων των χρηστών στην Ευρώπη». Ο Euro NCAP δημοσίευσε επίσης τη βαθμολογία 2019 για τη BMW 2 Series Gran Coupé, η οποία βασίζεται στη Σειρά 1 , που δοκιμάστηκε πέρυσι. Η Mercedes-Benz EQV , μια αμιγώς ηλεκτρική έκδοση της V-Class, μοι - ράζεται τη βαθμολογία του οχήματος του 2014. EURONCAP MazdaMX-30 και Honda Jazz Τα μέλη του Euro NCAP εξέλεξαν τον Niels Ebbe Jacobsen πρόεδρο του Διοικητικού Συμβουλίου για την επό - μενη περίοδο. Έχοντας προσχωρήσει στο Δ.Σ. το 2019 για λογαριασμό της ICRT , ο κ. Jacobsen θα διαδε - χθεί τον απερχόμενο πρόεδρο Pierre Castaing. Ο Niels Ebbe Jacobsen είναι CEO της ICRT (International Consumer Research & Testing), μιας ανεξάρτητης κοινοπραξίας καταναλω - τών με έδρα το Ηνωμένο Βασίλειο με περισσότερα από 30 μέλη παγκοσμίως. Η ICRT είναι ένα από τα ιδρυτικά μέλη του Euro NCAP και διατηρεί μία θέση στο ΔΣ. Κατά το παρελθόν ο κ. Jacobsen υπήρξε διευθυντής του Consumer Reports, του μεγαλύτερου οργανισμού καταναλωτών και κορυφαί - ου οργανισμού δοκιμών αυ - τοκινήτων στις ΗΠΑ, ενώ ηγήθηκε του τμήματος δοκιμών και έρευνας στο Συμβούλιο Καταναλω - τών της Δανίας. O NIELS EBBE JACOBSEN ΝΕΟΣ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΣΤΟ EURO NCAP

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=