FLEETNEWS #85
09.11.20 #85 2 info@fleetnews.gr Μ. ΑΣΙΑΣ 43, 152 33 ΧΑΛΑΝΔΡΙ Τ. 210 77.12.400 F. 210 77.85.097 info@direction.gr EΚΔΟΤΗΣ ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΠΑΠΑΛΙΟΣ ΔΙΕΥΘYΝΤΡΙΑ EΚΔΟΣΗΣ ΛIΝΑ ΤΣΑΓΚΑΡAΚΗ l.tsagaraki@direction.gr BUSINESS UNITMANAGER ΜΕΜΑ ΚΑΤΩΠΟΔΗ mkatopodi@direction.gr ΥΠΟΔΟΧΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΑΝΝΑ ΜΗΛΙΑΔΗ miliadi@direction.gr ΣΥΝΔΡΟΜΕΣ ΜΑΝΤΩ ΤΖΟΛΑ tzola@direction.gr Πέρυσ ι , η ανανέωση της Mercedes-Benz V-Class MPV είχε την πρεμιέρα της - με έναν νέο εμπρόσθιο σχεδιασμό, μια εκτενή γκάμα συστημάτων ασφαλείας και υποστήριξης, καθώς και τον αποδοτικό τετρακύλινδρο κινητή- ρα diesel OM 654 με το αυτόμα- το κιβώτιο 9G-Tronic. Επίσης, ως στάνταρ εξοπλισμό από τα τέλη του 2019, διαθέτει το διαισθητικό σύστημα πολυμέσων μηχανικής μάθησης MBUX. Τώρα, πλέον, η V-Class διατίθεται με ένα ακόμα τεχνολογικό πλεονέκτημα: το σύ- στημα ανάρτησης αέρα Airmatic - μοναδικό στην κατηγορία. Τα πλεονεκτήματα Airmatic: Αυξημένη οδηγική άνεση σε όλα τα εδάφη Βελτιστοποιημένα επίπεδα θο- ρύβου Μειωμένη κατανάλωση στις υψηλές ταχύτητες Ρυθμιζόμενο μέσω διαφορετι- κών προγραμμάτων οδήγησης. Περισσότερα στο fleetnews.gr Η V-CLASS ΜΕ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ ΑΕΡΑ AIRMATIC Το ολοκαίνουργιο i10 N Line συν- δυάζει το σχεδιασμό του νέου i10 με τον σπορ χαρακτήρα και την εμφάνιση N Line, με ολοκληρω- μένο πακέτο συνδεσιμότητας και προηγμένα συστήματα ασφαλεί- ας. Όπως και το νέο i10, ο δυνα- μικός και κομψός σχεδιασμός του νέου i10 N Line αναδεικνύει την αντίθεση μεταξύ των μαλακών επιφανειών και των επιθετικών γραμμών. Οι βελτιώσεις του εξωτερικού σχεδιασμού περιλαμβάνουν ανα- σχεδιασμένους προφυλακτήρες και εμπρός μάσκα, δίνοντάς του ακόμη πιο δυναμική εμφάνιση, που εμπνέεται από τον μηχανο- κίνητο αθλητισμό. Οι νέες 16” ζάντες αλουμινίου και τα φώτα LED Daytime αναδεικνύ- ουν την ξεχωριστή σχεδίαση του ολοκαίνουργιου μοντέλου και τονίζουν τη σπορ συμπεριφορά του αυτοκινήτου. To νέο μοντέλο διαθέτει έναν κινητήρα T-GDi 1.0 λίτρων με 100 PS και ροπή 172 Nm, ο οποίος προσφέρει αυ- ξημένη οδηγική απόδοση καθώς και έναν 1,2-λί- τρων MPi 4-κύ- λινδρο κινητήρα με ροπή 84 PS και 118 Nm. Και οι δύο κινητήρες είναι διαθέσι- μοι με μηχανικό κιβώτιο πέντε σχέσεων και διαθέτουν Energy Regeneration System. Επιπρόσθετα, o Turbo κινητήρας διαθέτει το σύστημα διαρκώς μεταβαλλόμενης διάρκειας λει- τουργίας των βαλβίδων (CVVD) του Hyundai Motor Group , που επιτρέπει τον έλεγχο της διάρ- κειας βύθισης των βαλβίδων ει- σαγωγής για όσο χρειάζεται, επι- τυγχάνοντας βελτιστοποίηση της απόδοσης, των εκπομπών ρύπων, καθώς και της οικονομίας καυσί- μου κατά 10%. ΜΕ ΚΙΝΗΤΗΡΑ TURBO 100 ΙΠΠΩΝ Νέο Hyundai i10 N Line
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=