FLEETNEWS #84
02.11.20 #84 10 Το Opel Corsa προσφέρει τώρα ακό - μα υψηλότερο επίπεδο άνεσης. Το δημοφιλέστερο μικρό αυτοκίνητο της Γερμανίας κυκλοφορεί σε έκδοση Ultimate , με premium βασικά χα - ρακτηριστικά, πρωτοφανή στην κα - τηγορία. Το Corsa Ultimate, με τιμή εκκίνησης 23.870 ευρώ (τιμή λιανικής με ΦΠΑ στη Γερμανία), δεν αφήνει ανεκπλήρωτες επιθυμίες, ως κορυ - φαίο μοντέλο της οικογένειας. Και - νοτομίες όπως σύστημα φωτισμού IntelliLux LED® matrix -μοναδικό στην κατηγορία- και Multimedia Navi Pro infotainment περιλαμβάνονται στον βασικό εξοπλισμό μαζί με τις υπηρεσίες OpelConnect Services και την πολυτελή ταπετσαρία Alcantara. Το νέο Corsa Ultimate είναι το μοναδικό Corsa που προσφέ - ρει το Multimedia Navi Pro χωρίς επιπλέον χρέωση. Το συμβατό με Apple CarPlay και Android Auto , Multimedia Navi Pro έχει έγχρωμη οθόνη αφής υψηλής ανάλυσης 10” και φωνητικό έλεγχο για τις λειτουρ - γίες ηχοσυστήματος, τηλεφώνου και πλοήγησης. Σε συνδυασμό με τις στάνταρ υπηρεσίες OpelConnect Services, η καθοδήγηση διαδρο - μής είναι ακόμα πιο άμεση και φι - λική προς το χρήστη. Με το LIVE Navigation,1 κυκλοφοριακά συμβά - ντα καταγράφονται σε πραγματικό χρόνο, ώστε ο οδηγός να αποφεύγει δρόμους με κυκλοφοριακή συμφό - ρηση καθώς κινείται. Επιπλέον, το OpelConnect παρέχει δυνατότητα άμεσης σύνδεσης με κέντρα οδι - κής βοήθειας και ενεργοποίησης κλήσεων έκτακτης ανάγκης. Χρη - σιμοποιώντας το κόκκινο κουμπί, ο οδηγός μπορεί να έχει πρόσβαση σε βοήθεια μέσα σε δευτερόλεπτα. Εάν ενεργοποιηθούν οι προεντατήρες ζωνών ασφαλείας ή οι αερόσακοι, το σύστημα πραγματοποιεί αυτόματα μία κλήση έκτακτης ανάγκης. Το πλήρως ηλεκτρικό Corsa-e υπόσχε - ται ακόμα πιο ξεκούραστα ταξίδια και με άλλες ειδικές υπηρεσίες και λύσεις, με δυνατότητα πρόσβασης μέσω smartphone με OpelConnect και με τις εφαρμογές myOpel και Free2Move Services , στις χώρες όπου διατίθενται. ΗΡΘΕ ΗΝΕΑ ΕΚΔΟΣΗ ΥΨΗΛΟΤΕΡΟΥ ΕΠΙΠΕΔΟΥ Νέο Opel Corsa Ultimate ΣΤΟ ΥΔΡΟΓΟΝΟ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΗΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗΣ Το μέλλον της αυτοκίνησης περνά από τις κυψέλες καυσίμου υδρο - γόνου, ιδιαίτερα αν μιλάμε για μεταφορές μεγάλων αποστάσεων, σύμφωνα με την Bosch , η οποία συνοψίζει τα πλεονεκτήματά του. Δεδομένου, όμως, του βάρους της μπαταρίας, των μεγάλων χρόνων φόρτισης και του περιορισμένου εύρους της σημερινής τεχνολο - γίας, οι ηλεκτρικοί κινητήρες δεν αποτελούν και την πρώτη επιλογή για τα βαρέα οχήματα. Γι’ αυτό η Bosch αναπτύσσει ένα σύστημα κίνησης κυψελών καυσίμου υδρο - γόνου με έμφαση στα φορτηγά, το οποίο σχεδιάζει να βγάλει στην παραγωγή το 2022-2023. Με το συγκεκριμένο σύστημα κινητήρα κυψελών καυσίμου, ακόμη και φορτηγά 40 τόνων θα μπορούν να διανύσουν πάνω από 1.000 χλμ. σε ηλεκτρική λειτουργία. Το νέο αυτό σύστημα μετάδοσης κίνησης ανα - μένεται να καθιερωθεί σταδιακά και στα επιβατικά οχήματα.Ποια είναι όμως τα οφέλη των κινητή - ρων με κυψέλες καυσίμου και του υδρογόνου; Επτά σημεία επισημαί - νει η Bosch, συνοψίζοντάς τα: Κλιματική ουδετερότητα Σε μια κυψέλη καυσίμου, το υδρο - γόνο (H2) αντιδρά με το οξυγόνο (O2) της ατμόσφαιρας, παράγο - ντας ρεύμα και νερό. Πιθανές εφαρμογές Το υδρογόνο έχει υψηλή ενεργει - ακή πυκνότητα. Ένα κιλό υδρογό - νου περιέχει τόση ενέργεια όσο 3,3 λίτρα ντίζελ. Aποδοτικότητα Τα οχήματα κυψελών καυσίμου έχουν περίπου κατά ένα τέταρτο υψηλότερη απόδοση από τα οχή - ματα που διαθέτουν κινητήρες εσωτερικής καύσης. Κόστος Το κόστος του πράσινου υδρογό - νου θα μειωθεί σημαντικά, εφό - σον επεκταθεί η παραγωγή του και μειωθεί παράλληλα και η τιμή της ηλεκτρικής ενέργειας που παρά - γεται από τις ανανεώσιμες πηγές. Υποδομές Το σημερινό δίκτυο σταθμών ανε - φοδιασμού υδρογόνου δεν είναι επαρκές. Παρ’ όλα αυτά, υπάρ - χουν αυτήν τη στιγμή 180 σταθ - μοί ανεφοδιασμού υδρογόνου στην Ευρώπη που μπορούν να καλύψουν ορισμένες σημαντικές διαδρομές μεταφοράς. Ασφάλεια Η χρήση του αερίου υδρογόνου σε οχήματα είναι ασφαλής και δεν είναι πιο επικίνδυνη από άλλα καύ - σιμα ή μπαταρίες αυτοκινήτων. Συγχρονισμός Η παραγωγή υδρογόνου είναι μια αποδεδειγμένη και τεχνολογικά απλή διαδικασία. Αυτό σημαίνει ότι μπορεί να αυξηθεί γρήγορα για να καλύψει ενδεχομένως υψηλό - τερη ζήτηση. Αναλυτικά στο fleetnews.gr
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=