FLEETNEWS #83
26.10.20 #83 15 και την Ισπανία (+7,3%). Στο ίδιο μήκος κύματος και η χώρα μας με διψήφια αύξηση (+22,0%). Μέχρι στιγμής το 2020, οι ταξινομήσεις νέων βαν στην Ε.Ε. μειώθηκαν κατά 22,8%. Εξετάζο - ντας τις τέσσερις μεγαλύτερες αγο - ρές, η Ισπανία παρουσίασε και πάλι τη μεγαλύτερη πτώση της ζήτησης (-33,5%), ακολουθούμενη από την Ιταλία (-21,7%), τη Γαλλία (-20,6%) και τη Γερμανία (-18,6%). Λίγο πιο κάτω ήταν και η Ελλάδα (-17,5). ΝΈΑ HCV ΆΝΩ ΤΩΝ 16T Οι ταξινομήσεις νέων βαρέων φορ - τηγών τον Σεπτέμβριο μειώθηκαν ελαφρά (-1,7%), με 18.788 μονάδες να πωλούνται σε ολόκληρη την Ε.Ε. Με εξαίρεση τη Γαλλία (-5,4%), οι μεγάλες αγορές παρουσίασαν καλή απόδοση, ιδίως η Ιταλία (+33,6%) και η Ισπανία (+ 11,9%). Λίγο χαμηλό - τερα η Γερμανία (+1,8%). Αντίθετα, οι αγορές της Κεντρικής Ευρώπης συνέχισαν να αγωνίζονται (-10,0%) τον περασμένο μήνα. Η Ελλάδα είχε και αυτή σημαντική πτώση (-52,2%), ωστόσο ο όγκος είναι πολύ χαμηλός (11 φορτηγά τον Σεπτέμβριο του 2020, έναντι 23 τον αντίστοιχο μήνα του 2019). Το εννεάμηνο 140.159 βαρέα φορτηγά ταξινομήθηκαν στην Ε.Ε., πτώση 34,9% σε σύγκριση με την ίδια περίοδο του προηγούμενου έτους. Όλες οι αγορές της Ε.Ε. σημείωσαν διψήφια ποσοστιαία μείωση μέχρι στιγμής φέτος, συμπεριλαμβανο - μένων της Γερμανίας (-33,5%), της Γαλλίας (-32,3%), της Ισπανίας (-26,5%) και της Ιταλίας (-20,2%), με εξαίρεση την Ελλάδα (+34,7%) και την Κύπρο (+13,3%), που παρουσίασαν αύξηση συνολικά, λόγω της καλής πορείας των προηγούμενων μηνών. ΝΈΑMHCV ΆΝΩ ΤΩΝ 3,5T Τον Σεπτέμβριο του 2020, η ζήτηση για καινούργια βαρέα φορτηγά αυξή - θηκε μετρίως (+2,7%) και σε μεγάλο βαθμό υποστηρίχθηκε από το τμήμα φορτηγών μεσαίας χρήσης. Οι τέσσε - ρις μεγαλύτερες αγορές της Ε.Ε. συνέ - βαλαν θετικά σε αυτό το αποτέλεσμα. Η Ιταλία σημείωσε το υψηλότερο ποσοστό αύξησης (+34,4%), ακολου - θούμενη από την Ισπανία (+13,6%), τη Γερμανία (+6,6%) και τη Γαλλία (+0,7%). Η Ελλάδα, με 25 μονάδες είχε ακριβώς τον ίδιο όγκο με τον Σε - πτέμβριο του 2019. Κατά τη διάρκεια των πρώτων εννέα μηνών του έτους, 175.857 νέα φορτηγά ταξινομήθηκαν συνολικά στην Ε.Ε., μειωμένα κατά 32,6%σε σύγκριση με την ίδια περίοδο το 2019. Οι μεγάλες αγορές φορτηγών επλήγησαν σημαντικά μέχρι σήμερα το 2020: Γερμανία (-30,6%), Γαλλία (-30,5%), Ισπανία (-25,7%) και Ιταλία (-19,8%). Αντίθετα, η χώρα μας με 486 μονάδες συνολικά κατέγραψε σημα - ντική αύξηση (+37,3%). ΝΈΑMHBC ΆΝΩ ΤΩΝ 3,5T Τον περασμένο μήνα, οι ταξινομήσεις λεωφορείων και πούλμαν μειώθηκαν κατά 4,5% σε ολόκληρη την Ε.Ε. Μι - κτά αποτελέσματα παρατηρήθηκαν μεταξύ των μεγάλων αγορών: η Ιταλία (-49,7%) και η Ισπανία (-41,3%) σημείω - σαν σημαντική πτώση, ενώ η Γαλλία (+14,9%) και η Γερμανία ειδικότερα (+77,7%) παρουσίασαν σημαντική αύ - ξηση. Ιδιαίτερα σημαντική η αύξηση και στη χώρα μας (+158,3%) αλλά με χαμηλό όγκο, 31 λεωφορεία τον Σε - πτέμβριο του 2020 έναντι 12 του 2019. Το εννεάμηνο του 2020, η ζήτηση στην Ε.Ε. για λεωφορεία και πούλμαν μειώθηκε κατά 26,5%, υπολογίζοντας συνολικά 20.426 νέες ταξινομήσεις. Η Ισπανία (-45,7%) και η Ιταλία (-32,1%) συνέχισαν να σημειώνουν σημαντι - κή πτώση, η οποία, όμως, άρχισε να υποχωρεί στη Γαλλία (-14,0%) και στη Γερμανία (-5,7%). Διψήφια πτώση στο εννεάμηνο συνολικά είχε και η Ελλάδα (-20,8%), με 232 μονάδες ταξινομημέ - νες συνολικά από την αρχή του έτους. EΕ+EΖΕΣ 1 +ΗΒΤΑΞΙΝΟΜΗΣΕΙΣ ΝΕΩΝ LCV ΑΝΩΤΩΝ 3.5T 2 ΑΝΑ ΧΩΡΑ ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ %ΜΕΤ 20/19 ΙΑΝ-ΣΕΠ %ΜΕΤ 20/19 2020 2019 2020 2019 ΑΥΣΤΡΙΑ 3.581 2.760 29,7% 27.473 34.004 -19,2% ΒΕΛΓΙΟ 5.764 5.156 11,8% 52.849 62.274 -15,1% ΒΟΥΛΓΑΡΙΑ 386 558 -30,8% 3.458 4.427 -21,9% ΚΡΟΑΤΙΑ 710 672 5,7% 5.056 7.018 -28,0% ΚΥΠΡΟΣ 137 221 -38,0% 1.178 1.604 -26,6% ΤΣΕΧΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ 1.858 1.643 13,1% 11.933 15.591 -23,5% ΔΑΝΙΑ 2.971 2.463 20,6% 21.683 24.586 -11,8% ΕΣΘΟΝΙΑ 304 324 -6,2% 2.520 3.557 -29,2% ΦΙΝΛΑΝΔΙΑ 1.158 936 23,7% 9.216 11.431 -19,4% ΓΑΛΛΙΑ 41.898 35.902 16,7% 281.930 354.981 -20,6% ΓΕΡΜΑΝΙΑ 24.432 20.335 20,1% 186.773 229.507 -18,6% ΕΛΛΑΔΑ 600 492 22,0% 4.899 5.940 -17,5% ΟΥΓΓΑΡΙΑ 1.822 1.266 43,9% 15.224 19.106 -20,3% IΡΛΑΝΔΙΑ 3 2.241 1.338 67,5% 18.932 23.245 -18,6% ITΑΛΙΑ 4 16.200 13.647 18,7% 105.141 134.246 -21,7% ΛΕΤΟΝΙΑ 205 267 -23,2% 1.588 2.012 -21,1% ΛΙΘΟΥΑΝΙΑ 195 181 7,7% 2.164 3.466 -37,6% ΛΟΥΞΕΜΒΟΥΡΓΟ 366 355 3,1% 3.257 3.874 -15,9% ΟΛΛΑΝΔΙΑ 5.327 5.189 2,7% 45.724 61.025 -25,1% ΠΟΛΩΝΙΑ 5.075 4.166 21,8% 40.360 51.068 -21,0% ΠΟΡΤΟΓΑΛΙΑ 2.516 2.710 -7,2% 18.627 28.156 -33,8% ΡΟΥΜΑΝΙΑ 905 598 51,3% 9.674 13.749 -29,6% ΣΛΟΒΑΚΙΑ 545 216 152,3% 4.621 6.360 -27,3% ΣΛΟΒΕΝΙΑ 764 769 -0,7% 5.755 8.205 -29,9% ΙΣΠΑΝΙΑ 14.184 13.225 7,3% 109.349 164.513 -33,5% ΣΟΥΗΔΙΑ 3.596 3.677 -2,2% 20.592 34.975 -41,1% EΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΝΩΣΗ 137.740 119.066 15,7% 1.009.976 1.308.920 -22,8% EΕ14 5 124.834 108.185 15,4% 906.445 1.172.757 -22,7% EΕ12 6 12.906 10.881 18,6% 103.531 136.163 -24,0% IΣΛΑΝΔΙΑ 77 101 -23,8% 741 1.058 -30,0% NOΡΒΗΓΙΑ 3.045 2.658 14,6% 22.893 29.616 -22,7% ΕΛΒΕΤΙΑ 2.375 2.572 -7,7% 20.169 25.279 -20,2% EΖΕΣ 5.497 5.331 3,1% 43.803 55.953 -21,7% ΗΝΩΜΕΝΟ ΒΑΣΙΛΕΙΟ 52.096 41.216 26,4% 208.080 286.616 -27,4% ΣΥΝΟΛΟ (EΕ + EΖΕΣ + ΗΒ) 195.333 165.613 17,9% 1.261.859 1.651.489 -23,6% ΔΥΤΙΚΗ ΕΥΡΩΠΗ (EΕ14 + EΖΕΣ + ΗΒ) 182.427 154.732 17,9% 1.158.328 1.515.326 -23,6% ΠΗΓΗ: ΕΘΝΙΚΕΣ ΕΝΩΣΕΙΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑΣ 1 Δεν υπάρχουν διαθέσιμα στοιχεία για τηΜάλτα 2 Περιλαμβάνει ελαφρά λεωφορεία και πούλμαν 3 LCV ≤6t 4 Υπολογισμοί Εθνικών Ενώσεων 5 ΚράτηΜέλη πριν από τη διεύρυνση του 2004 6 ΚράτηΜέλη μετά το 2004
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=