FLEETNEWS #82
19.10.20 #82 15 σης μέσω πωλήσεων περισσότερων οχημάτων plug-in είτε συγχωνεύο - ντας εκπομπές με άλλες εταιρείες ή και τα δύο. Η Daimler αναμένεται να καλύψει μεγάλο μέρος της διαφοράς με την πώληση περισσότερων υβριδι - κών plug-in, συμπεριλαμβανομένων των E-Class , C-Class , A-Class και GLC , οι πωλήσεις των οποίων αυξή - θηκαν πολύ φέτος. Ωστόσο, ενώ το μερίδιο αγοράς των ηλεκτρικών αυτοκινήτων θα αυξηθεί από 3% σε 10% φέτος και 15% του χρόνου, ίσως ανέλθει μόνον στο 20% στα τέσσερα επόμενα χρόνια, εάν ο ισχύων κανονισμός CO 2 δεν ανα - θεωρηθεί, όπως δείχνει η ανάλυση. Η Νορβηγία δείχνει πόσο γρήγορα μπορεί να αναπτυχθεί η αγορά EV: από 6% πωλήσεις το 2013 σε περίπου 50% πέντε χρόνια αργότερα, το 2018. Είναι ανησυχητικό, όπως επισημαί - νεται από την T&E, πως οι πωλήσεις προσοδοφόρων αλλά εξαιρετικά ρυπογόνων SUV αυξήθηκαν έως και 39% το πρώτο εξάμηνο του 2020. Αυτό ενθαρρύνεται από ένα σφάλμα στον κανονισμό της Ε.Ε., βάσει του οποίου η πώληση βαρέων οχημά - των προσφέρει στους κατασκευα - στές χαλαρότερους στόχους CO 2 . Επίσης, τα μισά από τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα που πωλούνται σήμερα είναι «ψευδώς ηλεκτρικά» υβριδικά plug-in, που σπάνια φορτίζονται και εκπέμπουν 2-4 φορές περισσότερο CO 2 υπό πραγματικές συνθήκες από ό,τι δείχνουν οι εργαστηριακές δοκι - μές. Η T&E τονίζει πως η Ε.Ε. πρέπει να ορίσει το 2035, το αργότερο, ως ημερομηνία λήξης των πωλήσεων κινητήρων καύσης - συμπεριλαμβα - νομένης της υπάρχουσας τεχνολο - γίας PHEV. Η Julia Poliscanova κατέληξε: «Το ηλεκτρικό αυτοκίνητο τελικά εισέρχεται στην ευρωπαϊκή καθημερινότητα, αλλά οι πωλήσεις SUV εξακολουθούν να αυξάνονται. Ο μόνος τρόπος να σταμα- τήσουν τα οχήματα υψηλής ρύπανσης, είναι να δοθεί άμεσα στις αυτοκινητο- βιομηχανίες μια σαφής ημερομηνία λήξης. Τα αυτοκίνητα που λειτουργούν με βιοκαύσιμα, ψευδείς ηλεκτρικούς κινητήρες ή ορυκτό αέριο εκπέμπουν CO 2 και δεν πρέπει να επιτραπούν στην αγορά μετά το 2035». ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΌΤΕΡΟΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΈΣ ΤΕΊΝΟΥΝ ΝΑ ΣΥΜΜΟΡΦΩΘΟΎΝ ΣΤΟΥΣ ΣΤΌΧΟΥΣ CO 2 ΜΕΤΆ ΤΟ Α΄ ΕΞΆΜΗΝΟ ΤΟΥ ΈΤΟΥΣ Πηγή: Κατηγοριοποίηση της συμμόρφωσης των κατασκευαστών στους στόχους CO 2 από την Τ&Ε βάσει των στοιχείων ταξινομήσεων του α' εξαμήνου 2020 της Jato Dynamics ΔΙΑΦΟΡΆ ΑΠΌ ΤΟΥΣ ΣΤΌΧΟΥΣ CO 2 2020 (ΣΕ ΓΡ/ΧΛΜ.) ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΉ ΣΥΜΜΌΡΦΩΣΗΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΏΝ ΓΙΑ ΤΟ 2020 Πηγή: Κατηγοριοποίηση της συμμόρφωσης των κατασκευαστών στους στόχους CO 2 από την Τ&Ε βάσει των στοιχείων ταξινομήσεων του α' εξαμήνου 2020 της Jato Dynamics ΣΕΙΡΆ ΚΑΤΆΤΑΞΗΣ: ΑΝΙΟΎΣΑ
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=