FLEETNEWS #82
19.10.20 #82 13 επίσης ένα καλό εφεδρικό σύστημα ασφαλείας αποφυγής σύγκρουσης και ανταποκρίνονται κατάλληλα εάν ο οδηγός χάσει την εγρήγορσή του ενώ το αυτοκίνητο βρίσκεται σε λειτουρ - γία υποστήριξης. Τα μοντέλα υψηλών πωλήσεων, Renault Clio και Peugeot 2008 , κρίθηκαν αμφότερα ως «Βασικά». Μη διαθέτοντας τα πιο εξελιγμένα συστήματα που δοκιμάστηκαν, προ - σφέρουν ένα σχετικά μέτριο επίπεδο υποστήριξης, διασφαλίζοντας πως ο οδηγός δεν θα απολέσει τη συγκέ - ντρωσή του κατά την οδήγηση. Ο πρωτοπόρος ρόλος της Tesla στην αυτόνομη τεχνολογία αντικατοπτρί - ζεται στις κορυφαίες βαθμολογίες της στην Υποστήριξη Οχήματος και την Εφεδρική Ασφάλεια. Ωστόσο, το σύστημά της «Αυτόματου Πιλό - του» δεν κάνει πολλά πράγματα για να διατηρήσει τη συγκέντρωση του οδηγού. Η ξεχωριστή στρατηγική του συστήματος διεύθυνσής της δίνει την εντύπωση ή πως το αυτο - κίνητο οδηγείται αυτόνομα ή ο οδη - γός διατηρεί τον πλήρη έλεγχο, και αποδεικνύεται μάλλον καταναγκα - στικό παρά συνεργατικό. Από άπο - ψη βαθμολόγησης, το αυτοκίνητο απογοητεύει πολύ με την απόδοσή του στο θέμα Συγκέντρωση Οδηγού και καταλήγει στην κατάταξη 2, «Μέ - τριο». Ωστόσο, η Tesla προσφέρει ασύρματες αναβαθμίσεις και μπορεί να επιφέρει γρήγορα βελτιώσεις από - δοσης, όπως έχει αποδείξει. Το Volkswagen Passat , το Nissan Juke και το Volvo V60 βαθμολογή - θηκαν επίσης ως «Μέτρια». Συγκεκρι - μένα, το Volvo, που ήδη κυκλοφορεί μερικά χρόνια, δείχνει ότι οι γρήγορες εξελίξεις στην τεχνολογία υποστήρι - ξης οδήγησης απαιτούν συχνότερες αναβαθμίσεις, για να συμβαδίζουν με τα premium αυτοκίνητα. Τέλος, το Kuga επιτυγχάνει βαθμολογία «Κα - λό», αποδεικνύοντας ότι διατίθενται ισορροπημένα προηγμένα συστή - ματα και σε κοινά οχήματα μεσαίας κατηγορίας. Ο Δρ Michiel van Ratingen , ΓΓ του Euro NCAP, δήλωσε σχετικά: «Οι τε- χνολογίες υποβοηθούμενης οδήγησης προσφέρουν τεράστια πλεονεκτήματα, περιορίζοντας την κόπωση και προά- γοντας την ασφαλή οδήγηση. Ωστόσο, οι κατασκευαστές πρέπει να διασφαλί- σουν ότι η τεχνολογία υποβοηθούμενης οδήγησης δεν αυξάνει τη ζημία που προκαλούν οι οδηγοί ή άλλοι χρήστες των δρόμων σε σύγκριση με τη συμβα- τική οδήγηση. Τα καλύτερα συστήματα προσφέρουν ισορροπία μεταξύ του επι- πέδου υποστήριξης που παρέχουν και του επιπέδου συγκέντρωσης του οδη- γού - και πρέπει να υποστηρίζονται από ένα αποτελεσματικό εφεδρικό σύστημα ασφαλείας. Τα αποτελέσματα αυτού του γύρου δοκιμών δείχνουν ότι η οδη- γική υποστήριξη βελτιώνεται ταχέως και καθίσταται πιο εύκολα διαθέσιμη, αλλά, έως ότου βελτιωθεί σημαντικά η παρακολούθηση του οδηγού, θα πρέπει εκείνος να παραμένει υπεύθυνος ανά πάσα στιγμή».
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=