FLEETNEWS #81

12.10.20 #81 14 Η έρευνα αναδεικνύει την Ελλάδα ως την πιο οικονομική χώρα για χρήση ηλεκτρικού αυτοκινήτου, παρότι σύμφωνα με τα ευρήματα το κόστος χρήσης του δεν είναι ανταγωνιστικό σε σχέση με το κόστος χρήσης αυ - τοκινήτου με μηχανή εσωτερικής καύσης (ICE). Ταυτόχρονα, το κόστος χρήσης diesel αυτοκινήτου στην Ελλάδα, είναι το χαμηλότερο μεταξύ των χω - ρών που συμμετείχαν στην έρευνα. Γενικότερα, η Ελλάδα είναι μια από τις πιο οικονομικές χώρες για οδήγη - ση αυτοκινήτου, καθώς έχει από τα πιο χαμηλά συνολικά μηναία κόστη χρήσης, 501 ευρώ κατά μέσο όρο, σε σύγκριση με άλλες χώρες. Στην πλειονότητα των χωρών που συμμε - τείχαν στην έρευνα, η μετακίνηση με ηλεκτρική ενέργεια είναι πιο προσιτή από τη βενζίνη και το diesel στη με - σαία κατηγορία. Το μέσο μηνιαίο κόστος οδήγησης αυτοκινήτου ποικίλλει σε μεγάλο βαθμό στην Ευρώπη, από 491 ευ - ρώ μηνιαίως στην Ουγγαρία έως 926 στην Ελβετία. Σε σχέση με το ΑΕΠ της κάθε χώρας, το συνολικό κόστος χρήσης είναι το υψηλότερο για τους οδηγούς στην Ιταλία και την Πορτογαλία και το χαμηλότερο για τους οδηγούς στη Δανία και τη Σουηδία. Ακόμη, η Νορβηγία και η Ελβετία είναι τα πιο ακριβά κράτη για οδήγηση αυτοκινήτων εσωτερικής καύσης (ICE). Αντίθετα, τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι σημαντικά φθηνό - τερα από όλα τα ICE στη Νορβηγία και φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα αυτοκίνητα στην Ελβετία. Όσον αφορά στα ηλεκτρικά αυτο - κίνητα στην κατηγορία compact (C1) είναι ανταγωνιστικά ως προς το κόστος σε οκτώ ευρωπαϊκές χώρες (Γερμανία, Ιταλία, Ολλανδία, Νορβη - γία, Πορτογαλία, Σουηδία, Ελβετία, Ηνωμένο Βασίλειο), ενώ τα ηλε - κτρικά αυτοκίνητα στην κατηγορία μεσαίου μεγέθους (D2) είναι αντα - γωνιστικά ως προς το κόστος σε 14 ευρωπαϊκές χώρες (Αυστρία, Βέλγιο, Δανία, Γαλλία, Γερμανία, Ιρλανδία, Ιταλία, Ολλανδία, Νορβηγία, Πορ - τογαλία, Ισπανία, Σουηδία, Ελβετία, Ηνωμένο Βασίλειο). Ταυτόχρονα, κα - μία χώρα δεν διαθέτει αυτή τη στιγμή ανταγωνιστικά, ως προς το κόστος χρήσης, ηλεκτρικά αυτοκίνητα στην κατηγορία executive (E2). Το Car Cost Index αποτελεί μια περι - εκτική ανάλυση που αποκαλύπτει το πραγματικό κόστος χρήσης ενός αυ - τοκινήτου – συμπεριλαμβανομένου του κόστους καυσίμων, της απόσβε - σης, των φόρων, της ασφαλιστικής κάλυψη και του κόστος συντήρησης - σε 18 ευρωπαϊκές χώρες: Αυστρία, Βέλγιο, Τσεχία, Δανία, Φινλανδία, Γαλλία, Γερμανία, Ελλάδα, Ουγγαρία, Ιρλανδία, Ιταλία, Ολλανδία, Νορβη - γία, Πορτογαλία, Ισπανία, Σουηδία, Ελβετία και Ηνωμένο Βασίλειο. Ο Κωνσταντίνος Πετρούτσος , Δι - ευθύνων Σύμβουλος της LeasePlan Hellas , δήλωσε σχετικά: «Το γεγονός ότι η Ελλάδα αναδεικνύεται για ακόμη μία χρονιά η χώρα με το χαμηλότερο κόστος χρήσης ηλεκτρικού αυτοκινήτου, μεταξύ των υπόλοιπων ευρωπαϊκών κρα- τών, μας προσφέρει μεγάλη ικανοποί- ηση. Οι δράσεις προς την εξέλιξη των υποδομών και η σταδιακή αύξηση των παρεχόμενων κινήτρων για τη χρήση της ηλεκτροκίνησης στη χώρα μας αρχίζουν να θέτουν γερές βάσεις για την περαιτέ- ρω ανάπτυξή της. Εμείς στη LeasePlan Hellas, ως πρωτοπόροι στη μίσθωση ηλεκτρικών αυτοκινήτων, θα συνεχίσου- με να προσπαθούμε καθημερινά ώστε η οδήγηση ηλεκτρικών αυτοκινήτων CAR COST INDEX 2020 Οικονομικότερη η Ελλάδα στα EV Οικονομικότερη χώρα για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα (EV) η Ελλάδα, σύμφωνα με το Car Cost Index 2020 (Δείκτης Κόστους Αυτοκινήτου) της Leaseplan, που καταδεικνύει, επίσης, πως τα EV είναι πιο προσιτά από ποτέ στην Ευρώπη. ΜΈΣΟ ΚΌΣΤΟΣ ΧΡΉΣΗΣ (ΕΥΡΏ) ΑΝΆ ΧΏΡΑ* Βενζίνη Diesel Ηλεκτρικό Ελλάδα 547 534 594 Ουγγαρία 537 538 642 Σουηδία 643 655 646 Γαλλία 598 633 654 Πορτογαλία 651 672 686 Ιρλανδία 640 613 695 Αυστρία 685 672 718 Ολλανδία 711 806 721 Ισπανία 603 609 730 Γερμανία 704 720 730 Ιταλία 807 763 742 Ην. Βασίλειο 727 731 744 Νορβηγία 851 913 750 Βέλγιο 686 709 797 Δανία 765 716 797 Τσεχία 541 570 793 Φινλανδία 767 794 944 Ελβετία 960 925 949 * Για τα τμήματα subcompact και compact (B1 & C1)

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=