FLEETNEWS #79

28.09.20 #79 15 τον Αύγουστο, ενώ η Ιταλία ήταν η μόνη σημαντική αγορά που σημεί - ωσε αύξηση για δύο συνεχόμενους μήνες (+15,1% τον Ιούλιο και +4,1% τον Αύγουστο). Πτώση είχαμε τον Αύγουστο και στη χώρα μας (-39,0%). Μέχρι στιγμής φέτος, οι ταξινομή - σεις νέων LCV στην ΕΕ το 2020 μειώ - θηκαν κατά 26,7%. Μεταξύ των τεσ - σάρων μεγάλων αγορών, η Ισπανία σημείωσε τη μεγαλύτερη πτώση της ζήτησης (-37,1%), ακολουθούμενη από την Ιταλία (-26,4%), τη Γαλλία (-24,8%) και τη Γερμανία (-22,4%). Η πτώση του οκταμήνου για την Ελλά - δα ήταν 21,1%. ΝΈΑ ΒΑΡΈΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΆ ΟΧΉΜΑΤΑ (HCV) ΆΝΩ ΤΩΝ 16T Ενώ ο Ιούλιος (+2,8%) αντιπροσώ - πευε τον πρώτο μήνα ανάπτυξης φέτος, οι ταξινομήσεις βαρέων φορτηγών στην ΕΕ μειώθηκαν τον Αύγουστο (-11,7%). Εξετάζοντας τις μεγάλες αγορές της ΕΕ, η Γερμανία σημείωσε τη μεγαλύτερη πτώση (-29,0%), ακολουθούμενη από τη Γαλλία (-6,7%). Αντίθετα, τόσο η Ιτα - λία (+19,4%) όσο και η Ισπανία (+2,2%) σημείωσαν αύξηση τον προηγούμε - νο μήνα. Τεράστια αύξηση είχμε και στην Ελλάδα (266,7%). Από τον Ιανουάριο έως τον Αύγουστο του 2020, 121.655 βαρέα φορτηγά ταξινομήθηκαν σε ολόκληρη την ΕΕ, δηλαδή 37,9% λιγότερα σε σύγκριση με την ίδια περίοδο πέρυσι. Η μεγα - λύτερη πτώση στη ζήτηση για επαγ - γελματικά οχήματα 16 τόνων και άνω σημειώθηκε στη Γερμανία (-36,7%) και ακολούθησαν ηΓαλλία (-35,3%), η Ισπανία (-30,8%) και η Ιταλία (-23,8%). Αντίθετα η χώρα μας κατέγραψε αύ - ξηση 44,6%. ΝΈΑΜΕΣΑΊΑ ΚΑΙ ΒΑΡΈΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΆ ΟΧΉΜΑΤΑ (MHCV) ΆΝΩ ΤΩΝ 3,5T Τον Αύγουστο του 2020, το τμήμα μεσαίων φορτηγών παρουσίασε απο - γοητευτικά αποτελέσματα (-11,9%) μετά τη θετική του απόδοση τον Ιού - λιο (+3,1%). Η Γερμανία -η κορυφαία αγορά αυτών των οχημάτων- κατέ - γραψε την πιο έντονη πτώση (-26,0%) από τις τέσσερις μεγαλύτερες αγο - ρές, ενώ αντίθετα η Ιταλία σημείωσε έντονη αύξηση (+20,6%). Αύξηση και στην Ελλάδα με 23,1%. Το οκτάμηνο στην ΕΕ ταξινομήθη - καν συνολικά 152.844 νέα μεσαία φορτηγά ή 35,8% λιγότερα από το αντίστοιχο διάστημα του 2019. Οι μεγάλες αγορές της ΕΕ κατέγραψαν σημαντική πτώση: Γερμανία (-33,9%), Γαλλία (-33,7%) , Ισπανία (-29,7%) και Ιταλία (-23,5%). Η χώρα μας κατέγρα - ψε συνολική αύξηση 40,1%. ΝΈΑΜΕΣΑΊΑ ΚΑΙ ΒΑΡΈΑ ΛΕΩΦΟΡΕΊΑ ΚΑΙ ΠΟΎΛΜΑΝ (MHBC) ΆΝΩ ΤΩΝ 3,5T Τον περασμένο μήνα, η ζήτηση στην ΕΕ για νέα λεωφορεία και πούλμαν μειώθηκε κατά 26,7%, μια σημαντική αντίθεση με τα θετικά αποτελέσμα - τα που παρατηρήθηκαν τον Ιούλιο (+18,1%). Οι ταξινομήσεις του Αυγού - στου μειώθηκαν περισσότερο από το ήμισυ στην Ιταλία (-63,4%). Πτώση κατέγραψε η Ισπανία (-34,0%), η Γαλ - λία (-23,9%) και η Γερμανία (-5,3%). Η χώρα μας κατέγραψε συνολική αύξηση 40,1%. Συνολικά το οκτάμηνο οι ταξινομή - σεις λεωφορείων και πούλμαν στην ΕΕ μειώθηκαν κατά 29,0%, υπολογί - ζοντας συνολικά 17.890 νέα οχήμα - τα. Η Ισπανία (-46,6%) και η Ιταλία (-29,1%) συνεχίζουν να σημειώνουν ισχυρή πτώση, η οποία στη Γαλλία (-17,1%) και στη Γερμανία (-12,0%) είναι λιγότερο έντονη. Συνολικά στα MHBC η Ελλάδα παρουσίασε πτώση 28,5%. EΕ+EΖΕΣ 1 +ΗΒΤΑΞΙΝΟΜΗΣΕΙΣ ΝΕΩΝ LCV ΑΝΩΤΩΝ 3.5T 2 ΑΝΑ ΧΩΡΑ ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ %ΜΕΤ 20/19 ΙΑΝ-ΑΥΓ %ΜΕΤ 20/19 2020 2019 2020 2019 AΥΣΤΡΙΑ 3.176 3.909 -18,8% 23.892 31.244 -23,5% BΕΛΓΙΟ 6.163 6.654 -7,4% 47.086 57.118 -17,6% BΟΥΛΓΑΡΙΑ 356 539 -34,0% 3.072 3.869 -20,6% ΚΡΟΑΤΙΑ 581 531 9,4% 4.345 6.346 -31,5% ΚΥΠΡΟΣ 116 161 -28,0% 1.041 1.383 -24,7% ΤΣΕΧΙΑ 1.374 2.125 -35,3% 10.075 13.948 -27,8% ΔΑΝΙΑ 2.725 3.054 -10,8% 18.713 22.123 -15,4% EΣΘΟΝΙΑ 275 378 -27,2% 2.216 3.233 -31,5% ΦΙΝΛΑΝΔΙΑ 1.038 1.617 -35,8% 8.058 10.495 -23,2% ΓΑΛΛΙΑ 25.666 26.215 -2,1% 240.032 319.079 -24,8% ΓΕΡΜΑΝΙΑ 23.346 30.003 -22,2% 162.341 209.172 -22,4% ΕΛΛΑΔΑ 478 783 -39,0% 4.299 5.448 -21,1% ΟΥΓΓΑΡΙΑ 1.637 2.653 -38,3% 13.402 17.840 -24,9% IΡΛΑΝΔΙΑ 3 1.678 1.891 -11,3% 16.692 21.907 -23,8% ITAΛΙΑ 4 9.750 9.367 4,1% 88.763 120.599 -26,4% ΛΕΤΟΝΙΑ 217 194 11,9% 1.383 1.745 -20,7% ΛΙΘΟΥΑΝΙΑ 212 355 -40,3% 1.969 3.285 -40,1% ΛΟΥΞΕΜΒΟΥΡΓΟ 337 354 -4,8% 2.891 3.519 -17,8% ΟΛΛΑΝΔΙΑ 4.919 5.972 -17,6% 40.427 55.836 -27,6% ΠΟΛΩΝΙΑ 4.832 6.110 -20,9% 35.285 46.902 -24,8% ΠΟΡΤΟΓΑΛΙΑ 1.960 3.293 -40,5% 16.111 25.446 -36,7% ΡΟΥΜΑΝΙΑ 1.316 3.339 -60,6% 8.769 13.151 -33,3% ΣΛΟΒΑΚΙΑ 605 1.148 -47,3% 4.076 6.144 -33,7% ΣΛΟΒΕΝΙΑ 606 581 4,3% 4.991 7.436 -32,9% ΙΣΠΑΝΙΑ 11.637 15.402 -24,4% 95.164 151.288 -37,1% ΣΟΥΗΔΙΑ 2.881 5.917 -51,3% 16.996 31.298 -45,7% EΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΝΩΣΗ 107.881 132.545 -18,6% 872.089 1.189.854 -26,7% EΕ14 5 95.754 114.431 -16,3% 781.465 1.064.572 -26,6% EΕ12 6 12.127 18.114 -33,1% 90.624 125.282 -27,7% IΣΛΑΝΔΙΑ 62 100 -38,0% 664 957 -30,6% NOΡΒΗΓΙΑ 3.022 4.746 -36,3% 19.848 26.958 -26,4% ΣΟΥΗΔΙΑ 2.286 2.687 -14,9% 17.794 22.707 -21,6% EΖΕΣ 5.370 7.533 -28,7% 38.306 50.622 -24,3% ΗΝΩΜΕΝΟ ΒΑΣΙΛΕΙΟ 19.407 23.120 -16,1% 155.984 245.400 -36,4% ΣΥΝΟΛΟ (EΕ + EΖΕΣ + ΗΒ) 132.658 163.198 -18,7% 1.066.379 1.485.876 -28,2% ΔΥΤΙΚΗ ΕΥΡΩΠΗ (EΕ14 + EΖΕΣ + ΗΒ) 120.531 145.084 -16,9% 975.755 1.360.594 -28,3% ΠΗΓΗ: ΕΘΝΙΚΕΣ ΕΝΩΣΕΙΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑΣ 1 Δεν υπάρχουν διαθέσιμα στοιχεία για τηΜάλτα 2 Περιλαμβάνει ελαφρά λεωφορεία και πούλμαν 3 LCV ≤6t 4 Υπολογισμοί Εθνικών Ενώσεων 5 ΚράτηΜέλη πριν από τη διεύρυνση του 2004 6 ΚράτηΜέλη μετά το 2004

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=