FLEETNEWS #78

21.09.20 #78 8 Επενδύοντας στην, εδώ και πολλά χρόνια, εμπορική του επιτυχία, με πάνω από 1.250.000 μονάδες να έχουν παραχθεί και πουληθεί σε 110 χώρες, από το λανσάρισμά του το 1994, το Peugeot Boxer προ - σφέρεται τώρα ηλεκτροκίνητο. Το Peugeot e-Boxer διαθέτει: „ 2 επίπεδα αυτονομίας, φθάνο - ντας μέχρι τα 340 χλμ. βάσει του πρωτοκόλλου δοκιμών WLTP (σε διαδικασία πιστοποίησης), „ 2 τύπους μπαταριών, με ισχύ 37 και 70 kWh, „ 4 μήκη και 3 ύψη, „ Ωφέλιμο φορτίο έως1.890 kg (ανάλογα με την έκδοση), „ Όγκο χώρου φόρτωσης, ίδιο με την έκδοση με κινητήρα εσωτερι - κής καύσεως, έως και 17 μ³. Το νέο Peugeot e-Boxer είναι 100% ηλεκτροκίνητο με κινητήρα μέ - γιστης ισχύος 90 kW (122 hp) με μέγιστη ροπή 260 Nm, διαθέσιμη από μηδενικές στροφές για άμεση απόκριση, πλήρη απουσία κραδα - σμών, θορύβου, χωρίς αλλαγές ταχυτήτων και, φυσικά, μηδενικές εκπομπές CO2. Το σύστημα κίνη - σης διαθέτει μηχανισμό ανάκτη - σης ενέργειας που ενεργοποιείται μόλις ο οδηγός αφήσει το πεντάλ του γκαζιού ή όταν πατηθούν τα φρένα. Το νέο μοντέλο θα κυκλο - φορήσει στην αγορά το πρώτο τρίμηνο του 2021. ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΙΚΡΟΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ Συμπληρώνεται το ρυθμιστικό πλαί - σιο που αφορά τη Βιώσιμη Αστική Κινητικότητα και τη Μικροκινητι - κότητα στη χώρα μας. Όπως ανα - κοίνωσε το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, το σχετικό σχέδιο νόμου βρίσκεται στο τελικό στάδιο νομοτεχνικής διαδικασίας προτού εισέλθει σε διαβούλευση και περι - λαμβάνει, συνοπτικά, ένα πλέγμα προτεινόμενων ρυθμίσεων που αναπτύσσεται σε δύο πυλώνες: ΣΒΑΚ: Το σχέδιο νόμου επιδιώκει να αντιμετωπίσει προβλήματα που αναδείχθηκαν από την εφαρμογή του άρθρου 22 του ν.4599/19 (Α’ 40). Μικροκινητικότητα: Ενσωματώ - νονται στον Κώδικα Οδικής Κυ - κλοφορίας (ΚΟΚ) με σχετικές τρο - ποποιήσεις άρθρων, τα ελαφρά προσωπικά ηλεκτροκίνητα οχήματα (ΕΠΗΟ). Πρόκειται για τα πατί - νια (e-scooters), τα τροχοπέδιλα (rollers) και τις τροχοσανίδες (skate boards), τα αυτοεξισορροπούμενα οχήματα (όπως Segway) και τα ΕΠΗΟ, που δεν υπάγονται σε κά - ποια εκ των ανωτέρω κατηγορία. Δημιουργούνται κανόνες για την κυκλοφορία και τις προδιαγραφές αυτών των οχημάτων. Περισσότερα στο fleetnews.gr Το εργοστάσιο της Mercedes-Benz Bremen γιορτάζει μια ειδική επέ - τειο: Ένα είναι το εννεάκις εκατομ - μυριοστό όχημα «κατασκευασμένο στη Βρέμη» που θα βγει από τη γραμμή συναρμολόγησης. Το EQC είναι ένα από τα δέκα μοντέλα που παράγονται επιτυχώς στο εργοστά - σιο. Η Βρέμη αποτελεί το κέντρο τεχνογνωσίας του παγ κό - σμιου δικτύου της Mercedes- Benz Cars για την παραγωγή της C-Class , που είναι το μοντέλο με τις υψηλότερες πωλήσεις για πάνω από 10 χρόνια. Η Βρέμη είναι επί - σης υπεύθυνη για την παγκόσμια παραγωγή του GLC καθώς και για το αμιγώς ηλεκτρικό EQC. Με μια ευέλικτη παραγωγή οχημάτων με διαφορετικές παραλλαγές κινητή - ρων, το εργοστάσιο της Βρέμης συμβάλλει στην αποδοτικότητα και παραγωγικότητα ολόκληρου του δικτύου παραγωγής. Το EQC υπήρξε το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό όχημα που ενσωμα - τώθηκε στην παραγωγή το 2019. Παράγεται στην ίδια γραμμή με το C-Class Saloon και το Estate , καθώς και το GLC και το GLC Coupé . Αυτό είναι εφικτό επειδή η Mercedes-Benz Cars επένδυσε από νωρίς σε εξοπλισμό υψηλής τεχνολογίας με πρωτοποριακές λύσεις Industry 4.0 σε ολόκλη - ρο το δίκτυο παραγωγής. Το εργοστάσιο της Βρέμης επέδειξε επί - σης απόλυτη ευελιξία κατά την τελευταία έναρξη παραγωγής. Εξαιτίας της μεγάλης ποικιλίας μοντέλων, η ομάδα της Βρέμης έχει μεγάλη εμπειρία σε νέες ενάρ - ξεις παραγωγής. Η μετατροπή της παραγωγής της πλήρως αναβαθμι - σμένης σειράς μοντέλων της νέας E-Class πραγματοποιήθηκε τον Ιούλιο του 2020. Στη Βρέμη παρά - γονται οι M ercedes-Benz E-Class Coupé και Cabriolet . Περισσότερα στο fleetnews.gr MERCEDES-BENZ 9 εκατ. οχήματα παρήγαγε στη Βρέμη ΝΕΟ PEUGEOT E-BOXER

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=