FLEETNEWS #78

21.09.20 #78 4 Το Groupe Renault ανακοίνωσε την επιλογή του Luciano Biondo ως VP Electro & LCV North Pole Industry της Γαλλίας. Θα αναφέρεται στον Jose Vicente de los Mozos , EVP του Groupe Renault Industry και μέλους της Εκτελεστικής Επιτροπής του Groupe Renault. «Είμαι ευτυχής που ο Luciano Biondo εντάσσεται στην ομάδα του Groupe Renault. Η αποστολή του θα είναι να κα- θοδηγεί, σε συνεννόηση με τα ενδιαφε- ρόμενα μέρη, το έργο δημιουργίας ενός βελτιστοποιημένου κέντρου αριστείας για ηλεκτρικά οχήματα και ελαφρά επαγ- γελματικά οχήματα στη βόρεια Γαλλία, στα εργοστάσια Douai, Maubeuge και Ruitz. Χάρη στη βιομηχανική του εμπειρία και στις γνώσεις του, ο Luciano διαθέτει τις απαραίτητες ιδιότητες για να δημιουργήσει τις βιομηχα- νικές μας δραστηριότητες στην περι- οχή και να τις αναπτύξει με ανταγωνι- στικό και βιώσιμο τρόπο», δήλωσε ο Jose Vicente de los Mozos, EVP του Groupe Renault Industry και μέλος της Εκτελεστικής Επιτροπής του Groupe Renault. Ο Luciano Biondo, 50 ετών, χρημά - τισε πρόεδρος της Toyota Motor Manufacturing France (TMMF) από την 1 η Ιανουαρίου 2017 και διευθυ - ντής του εργοστασίου Valenciennes από το 2016. Εντάχθη - κε στην Toyota Motor Manufacturing France το 2000 για την έναρξη πα - ραγωγής του Yaris στη Valenciennes, από όπου κατάγεται. Προηγουμένως, ο Luciano Biondo κατείχε διάφορες βιομηχανικές θέ - σεις στο PSA Group : διευθύνων σύμ - βουλος της PSA Peugeot Citroën στο εργοστάσιο της Mulhouse με - ταξύ 2012 και 2013, διευθύνων σύμ - βουλος της PSA Peugeot Citroën Σλοβακίας στο εργοστάσιο Trnava μεταξύ 2009 και 2012. Εντάχθηκε στο PSA Group το 2006, στο εργοστάσιο της Mulhouse. ΚΑΙ Ο LUCIANO BIONDO ΣΤΗ RENAULT Το Groupe Renault ανακοί - νωσε πως ο Arnaud Belloni θα ενταχθεί στον όμιλο από τις 15 Νοεμβρίου 2020. Θα ενισχύσει τις ομάδες Πωλήσεων & Μάρκετινγκ, αναφερόμενος στον CEO Luca de Meo . Ο Arnaud Belloni, 53 ετών, χρημάτισε Senior Vice President Global Marketing, Επικοινωνίας και Σπορ της Citroën από το 2015. Εγκαινίασε τη νέα φιλο - σοφία της μάρκας και λανσάρισε τα τελευταία αυτοκίνητα όπως το C3 και το C5 Aircross . Έχει μεγάλη πείρα στον τομέα της αυ - τοκινητοβιομηχανίας στη Γαλλία και διεθνώς, έχοντας εργαστεί σε διάφορους κα - τασκευαστές. Ο Arnaud Belloni ξεκίνη - σε την καριέρα του στην αυτοκινητοβιομηχανία το 1993, στις ομάδες μάρκετινγκ της Renault. Το 1999, ανέλαβε υπεύθυνος του Τμή - ματος Προϊόντων και στη συνέχεια του Τμήματος Μάρκετινγκ της Skoda στη Γαλλία. Προσχώρησε στη Fiat το 2004, όπου ηγήθηκε του Brand Marketing Communication των Fiat, Alfa Romeo και Lancia στη Γαλλία και στη συνέχεια ανέλαβε διευθυντής Γαλλίας της Lancia. Το 2011, συμμε - τείχε στις ομάδες του Fiat Chrysler Automobiles Group στη Σαγκάη ως αντιπρόεδρος Marketing της πε - ριοχής Ασίας-Ειρηνικού (8 μάρκες, 12 χώρες). Ο Arnaud Belloni είναι απόφοιτος του Compiegne Business School της Γαλλίας και κάτοχος μετα - πτυχιακού στην επικοινωνία από το Toulouse Business School. ΝΕΕΣ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΙΣ ΣΤΗ RENAULT Ο Arnaud Belloni στο Groupe Renault ΒΡΑΒΕΙΑ ΣΕ MERCEDES, PEUGEΟT, RENAULT Ο δέκατος τρίτος «διαγωνισμός καλύτερης μάρκας» (Grand Prix des Marques Automobiles) πραγ - ματοποιήθηκε στη Γαλλία από το περιοδικό “le Journal de l’ Automobile” και την Kantar . Η έρευνα, στην οποία βασίσθηκε η βράβευση, πραγματοποιήθηκε τον Ιούλιο του 2020 σε ένα αντι - προσωπευτικό δείγμα 1.500 πο - λιτών. Τα αποτελέσματα έδειξαν πως η τιμή σε συνδυασμό με την αξιοπιστία, την ασφάλεια και το περιβαλλοντικό αποτύπωμα είναι οι πλέον αποφασιστικοί παράγο - ντες για την αγορά ενός αυτοκινή - του. Με γνώμονα αυτό το εύρημα, το περιοδικό δημιούργησε τρία ξεχωριστά βραβεία: αξιοπιστίας, ασφάλειας και περιβαλλοντικού αποτυπώματος. Για την ασφάλεια βραβεύθηκε η Mercedes-Benz και για το περιβαλλοντικό της αποτύ - πωμα η Renault , ενώ η Peugeot κέρδισε το βραβείο αξιοπιστίας, στην εκδήλωση που πραγματο - ποιήθηκε στις 16 Σεπτεμβρίου, στο Pavillon Vendôme.

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=