FLEETNEWS #78

21.09.20 #78 11 Έρευνα που διεξήγαγε η Nielsen τον Ιούλιο μεταξύ 1.500 Ελλήνων πανελλαδικά, καταδεικνύει ότι το αυ - τοκίνητο παραμένει το βασικό μέσο μετακίνησης κατά τη διάρκεια της πανδημίας, με τους οδηγούς επιβα - τικών που χρησιμοποιούσαν και μέσα μαζικής μεταφοράς να δηλώνουν σε μεγάλο βαθμό την ανησυχία τους για τα θέματα υγιεινής και προστασίας. Οι ίδιοι, επίσης, είτε έχουν μειώσει σημαντικά τη χρήση ΜΜΜ είτε την έχουν καταργήσει εντελώς. Μεταξύ εκείνων που σκόπευαν να αγοράσουν καινούργιο αυτοκίνητο το επόμενο διάστημα, οι έξι στους δέκα ανέφεραν ότι αναβάλλουν την αγορά τους για περίπου 17 μήνες. Εκτιμάται σε πρώτο βαθμό ότι η αναβλητική αυτή καταναλωτική στάση για την αγορά καινούργιου αυτοκινήτου θα έχει σημαντικό αντίκτυπο 2020 στις πωλήσεις λιανικής το 2020. Επιπλέον, σημειώνεται ότι ο προϋπολογισμός αγοράς καινούργιου αυτοκινήτου έχει επηρεαστεί αρνητικά κατά 10%. Από την ίδια έρευνα προκύπτει ότι τα κίνητρα που προσφέρει η κυβέρνηση για την αγορά ηλεκτρικού αυτοκινή - του είναι γνωστά από την πλειονότητα των δυνητικών αγοραστών οι οποίοι είναι και θετικά προσκείμενοι να εξε - τάσουν την εναλλακτική αυτή. Παρ' όλα αυτά, οι καταναλωτές εξακολου - θούν να είναι σε ένα βαθμό διστα - κτικοί, αναφέροντας στις ανησυχίες τους την υψηλή τιμή απόκτησης του καινούργιου ηλεκτρικού αυτοκινήτου, καθώς και τις τρέχουσες υποδομές της χώρας για την φόρτιση του. Ως προς τον τρόπο απόκτησης, το 50% των δυνητικών αγοραστών γνω - ρίζουν τη δυνατότητα απόκτησης μέσω ιδιωτικής χρονομίσθωσης και οι μισοί από αυτούς είναι διατεθειμένοι να εξετάσουν την εναλλακτική αυτή. H πρόθεση απόκτησης καινούργιου αυτοκινήτου μέσω ιδιωτικής χρονο - μίσθωσης γίνεται εντονότερη μεταξύ εκείνων που προτίθενται να αγορά - σουν μια πολυτελή μάρκα. Σχετικά με τα κανάλια πώλησης, το φυσικό κατάστημα των επίσημων εμπόρων παραμένει το κύριο σημείο επαφής στην αγορά του καινούργιου αυτοκι - νήτου. Το διαδίκτυο και οι επίσημες ιστοσελίδες των μαρκών προτιμού - νται για το αρχικό στάδιο της έρευνας αγοράς και της διαμόρφωσης του αυτοκινήτου. Οι δυνητικοί αγοραστές πολυτελών μαρκών είναι περισσότερο πιθανό να χρησιμοποιήσουν υπηρεσίες δι - αδικτυακού καταστήματος (online dealership) όπως παραγγελία και διευθέτηση των εγγράφων και πλη - ρωμών κατά το στάδιο αυτό. Τέλος, στην ίδια έρευνα μελετήθηκε η αγορά μεταχειρισμένου αυτοκινή - του. Όπως προκύπτει, μεταξύ αυτών που προτίθενται να αγοράσουν μετα - χειρισμένο αυτοκίνητο, το 46% θα το κάνει μέσω κάποιου ιδιώτη, ενώ το 22% από επίσημο έμπορο της μάρκας του κατασκευαστή. ΕΡΕΥΝΑ NIELSEN Βασικό μέσο μετακίνησης το αυτοκίνητο Πριν από λίγες ημέρες, η LeasePlan παρέλαβε τα κλειδιά 30 αυτοκινήτων Polestar 2 στα περίχωρα των Βρυξελλών. Για την Polestar , τέτοιου μεγέθους παράδοση στο Benelux συμβαί - νει για πρώτη φορά από εταιρεία leasing. Πριν από δέκα χρόνια, η LeasePlan υπήρξε η πρώτη εται - ρεία leasing που θέσπισε ηλεκτρι - κά οχήματα στο χαρτοφυλάκιό της στο Βέλγιο. Έκτοτε η εταιρεία δεσμεύτηκε να καταστεί 100% ουδέτερη εκπομπών έως το 2030. Τα 30 αυτοκίνητα Polestar παρα - δόθηκαν σε εργαζόμενους της LeasePlan Βελγίου, αυξάνοντας το ποσοστό των ηλεκτρικών οχη - μάτων του εταιρικού της στόλου στο 60%. Η LEASEPLAN ΠΑΡΕΛΑΒΕ 30 POLESTAR 2 ΣΤΟ ΒΕΛΓΙΟ

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=