FLEETNEWS #77

14.09.20 #77 3 Με ποιον τρόπο διαφέρουν οι νέες απαιτήσεις ευελιξίας από αυτές που η ALD Automotive αντιμετώπιζε πριν; Οι πελάτες ζητούν περισσότερη ευε - λιξία εδώ και χρόνια και για διάφορες πτυχές των συμβολαίων: χιλιόμετρα, πρόωρη επιστροφή, λήξη της μίσθω - σης, διάρκεια, συμπληρωματικές υπηρεσίες μετακίνησης, πληρωμή ανά χρήση κ.λπ. Η ALD Automotive ανέπτυξε με συ - νέπεια νέες προτάσεις για να ανταπο - κριθεί σε αυτές τις ανάγκες. Ωστόσο, τα αιτήματα για περισσό - τερη ευελιξία αυξάνονται. Ιδιαίτερα σημαντικά είναι αυτά που αφορούν ευελιξία στη διάρκεια μίσθωσης, λόγω της αβεβαιότητας: „ όταν οι εταιρείες δεν μπορούν να προβλέψουν τη διάρκεια ενός έργου „ για οργανισμούς με εποχική δρα - στηριότητα ή όταν μια εταιρεία λανσάρει νέο προϊόν, και η αντα - πόκριση της αγοράς εξαρτάται από το μέγεθος του στόλου που απαιτείται για την προώθησή του „ όταν προσφέρεται μετακίνηση σε νέους υπαλλήλους κατά τη διάρ - κεια μιας δοκιμαστικής περιόδου ή „ για δοκιμή νέων κινητήρων (υβριδι - κά / ηλεκτρικά οχήματα) Μήπως αυτές οι ευέλικτες λύσεις καλύπτουν ή/και ανταγωνίζονται το παραδοσιακό προϊόν λειτουργι- κής μίσθωσης; Αντιθέτως. Η λειτουργική μίσθωση καλύπτει συνήθως περιόδους από 24 μήνες και πάνω. Οι πιο ευέλικτες λύσεις μπορούν να καλύπτουν από 1 έως 24 μήνες. Προσφέροντας στους πελάτες μια επιλογή ανά κατηγορία οχήματος και όχι συγκεκριμένα μο - ντέλα, διασφαλίζοντας την άμεση παράδοση του οχήματος όταν προ - κύπτει ανάγκη. Επιπλέον, περιλαμβά - νουν την επιλογή λήξης και επιστρο - φής του οχήματος ανά πάσα στιγμή, χωρίς κόστος πρόωρης λήξης. Επομένως, πρόκειται για πολύ συ - γκεκριμένη ανταπόκριση σε πολύ συγκεκριμένη ανάγκη, η οποία συ - μπληρώνει και δεν ανταγωνίζεται την λειτουργική μίσθωση. Ποιος τύπος πελάτη θα επωφεληθεί; Αυτό θα μπορούσε να ωφελήσει κάθε τύπο εταιρικού πελάτη, ιδίως εκείνους που αντιμετωπίζουν κίνδυ - νο μείωσης μεγέθους ή αναδιάρθρω - σης. Επίσης, τις εταιρείες με μεγά - λους στόλους: αυτοί οι στόλοι έχουν μακροπρόθεσμες ανάγκες αλλά και βραχυπρόθεσμες όπως: περιόδους δοκιμασίας νέων υπαλλήλων ή εποχι - ακή εργασία, όπως αναφέρθηκε ήδη. Οι ευέλικτες λύσεις μπορούν επίσης να ταιριάξουν στις ΜμΕ που χρειάζο - νται μετακίνηση, αλλά δεν επιθυμούν να δεσμευτούν σε μακροπρόθεσμη λύση μίσθωσης αυτήν τη στιγμή. Βλέπετε τις ευέλικτες λύσεις να εισχωρούν σε στόλους με μακρο- χρόνια στρατηγική μίσθωσης; Η ALD Automotive πιστεύει ότι το κλειδί είναι η επιλογή. Οι fleet managers πρέπει να γνωρίζουν ότι έχουν την ευελιξία να προσαρμόσουν την πολιτική μετακίνησής τους βάσει των βραχυπρόθεσμων, μεσοπρόθε - σμων και μακροπρόθεσμων αναγκών τους. Πρέπει να διασφαλίσουν ότι οι υπάλληλοί τους κινούνται χρησιμο - ποιώντας τις σωστές λύσεις κινητι - κότητας με το καλύτερο TCO (total cost of ownership). Από αυτή την άποψη, οι ευέλικτες λύσεις είναι ένα ουσιαστικό «εργαλείο» που πρέπει να υπάρχει στην εργαλειοθήκη κινη - τικότητας. ALD AUTOMOTIVE Οι ευέλικτες λύσεις είναι το μέλλον Μετά από κάθε κρίση, οι εταιρείες θέλουν να επικεντρωθούν εκ νέου στις βασικές τους δραστηριότητες διατηρώντας τη συνέχειά τους. Επιπλέον, ιδιαίτερα σε αυτήν την κρίση, η υγεία και η ασφάλεια των εργαζομένων είναι κορυφαία προτεραιότητα. Εάν θέλετε να μάθετε περισσότερα, επικοινωνήστε με τους συμβούλους διαχείρισης της ALD Automotive στο salesgr@aldautomotive.com ή στο www.aldautomotive.gr. Για την ALD Automotive, όλα αυτά μεταφράζονται σε τρεις τύπους αναγκών: „ Ανάγκη φροντίδας της υγείας / ευημερίας των εργαζομένων παρέχοντάς τους εναλλακτικές λύσεις κινητικότητας έναντι των μέσων μαζικής μεταφοράς. „ Ανάγκη μείωσης των ανανεώ - σεων του εταιρικού στόλου. „ Ανάγκη αντιμετώπισης της αβεβαιότητας με λύσεις που απαιτούν λιγότερη δέσμευση (χλμ - διάρκεια). advertorial

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=