FLEETNEWS #77
14.09.20 #77 13 από τα χαμηλότερα ποσοστά βάρους άνευ επιβατών (kg) μεταξύ των ευ - ρωπαϊκών εταιρειών. Αυτό συνέβαλε στη διατήρηση των χαμηλών μέσων εκπομπών από το 2015 - μεταξύ 105,6 γρ/χλμ και 106,5 γρ/χλμ πέρυσι. Πα - ράλληλα, τα ηλεκτροκίνητα Citroën δεν αντιπροσωπεύουν περισσότερο από το 0,4% των ταξινομήσεων της εταιρείας κατά τη διάρκεια αυτών των ετών, πράγμα που σημαίνει πως οι αυ - τοκινητοβιομηχανίες μπορούν να δια - τηρήσουν τις εκπομπές τους χαμηλές, δραστηριοποιούμενες σε κατηγορίες μικρότερης αξίας. Ωστόσο, και πάλι είναι πιθανό να μην καθίσταται βιώσι - μο τα επόμενα χρόνια. Η Citroën σύντομα θα ενταχθεί στον νέο όμιλο Stellantis και θα χρειαστεί να μεταφέρει αυτά τα καλά αποτελέ - σματα στις νέες αδελφές της μάρκες της FCA . NISSAN Η Nissan κατέγραψε υψηλότερους μέσους όρους από τη Citroën διαχρο - νικά, αλλά κατάφερε να μειώσει τον μέσο όρο της. Τα αποτελέσματα είναι υψηλότερα από αυτά της Citroën επειδή, σε αντίθεση με τη γαλλική εταιρεία, η Nissan εγκατέλειψε τις μεγαλύτερες κατηγορίες και επικε - ντρώθηκε στα SUV. Επιπλέον, πωλεί το αμιγώς ηλεκτρικό compact Leaf από το 2011. Πέρυσι, τα ηλεκτροκίνη - τα αυτοκίνητα αντιπροσώπευαν το 9% των ταξινομήσεων της Nissan στην Ευρώπη, ωστόσο κανένα από αυτά δεν ήταν SUV, γεγονός που αντιστοι - χούσε στο 72% του όγκου της. Στην περίπτωση της Nissan, η «ροπή προς τα SUV» της γκάμας της είναι πιο έντο - νη από την ηλεκτροκίνησή της. Κατά συνέπεια, οι εκπομπές παραμένουν σταθερά πάνωαπό τα 110 γρ/χλμ. Η Toyota, η Citroen και η Nissan μειώνουν τις εκπομπές τους, πλησιάζοντας τους στόχους CO 2 Μέσος σταθμισμένος όγκος εκπομπών CO 2 σε γρ/χλμ (βάσει NEDC) Επιβατικά Αυτοκίνητα Ευρώπη - 23 Ταξινομήσεις Μικρών & Compact αυτοκινήτων ως ποσοστό στην Ευρώπη - 27 Μέσος σταθμισμένος όγκος εκπομπών CO 2 σε γρ/χλμ (βάσει NEDC) Επιβατικά Αυτοκίνητα Ευρώπη - 23 Μερίδιο των ταξινομήσεων SUV & BEV Nissan στην Ευρώπη - 27 Έρευνα
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=