FLEETNEWS #77

14.09.20 #77 12 Η πλέον πρόσφατη μελέτη παρα - κολούθησης του CO 2 από την Jato δείχνει πως, αντί να πλησιάζει τους στόχους της Ε.Ε., η αυτοκινητοβιο - μηχανία έχει μείνει ακόμα πιο πίσω σε σχέση με τα επίπεδα του 2014. Οι βελτιώσεις που έγιναν από τους κατασκευαστές στην απόδοση των καυσίμων και τις νέες τεχνολογίες, αντισταθμίστηκαν από την παραγωγή μεγαλύτερων αυτοκινήτων, λιγότε - ρων ταξινομήσεων πετρελαίου και περισσότερων SUV σε κυκλοφορία. Οκλάδος απέχει πολύ από την επίτευ - ξη του στόχου που περιγράφεται από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, επισημαίνει ο αναλυτής της Jato, Felipe Munoz : από το 2021 (σταδιακά από το 2020), ο μέσος στόχος εκπομπών ολόκλη - ρου του στόλου της Ε.Ε. για τα νέα αυτοκίνητα θα είναι 95 γρ CO2/χλμ. Το 2019, η διαφορά μεταξύ αυτού του στόχου και των μέσων εκπομπών CO2 ήταν 27,2 γρ/χλμ - η Jato καταδεικνύει πως αυτό απέχει πολύ από το σημείο που θα έπρεπε να βρίσκεται ο κλάδος σήμερα. Ωστόσο, υπάρχουν σημάδια ελπίδας. Η Toyota , η Citroën και η Nissan σημείωσαν τις καλύτερες επιδόσεις πέρυσι, μειώνοντας ακόμα περισσότε - ρο τη διαφορά μεταξύ των σημερινών εκπομπών και των στόχων τους. „ TOYOTA Πέρυσι, η Toyota ηγήθηκε στην κα - τάταξη και σημείωσε την καλύτερη βελτίωση στις εκπομπές CO2 σε σύ - γκριση με το 2018. Επίσης, υπήρξε ο μόνος μεγάλος παίκτης που μείωσε διαχρονικά τις μέσες εκπομπές του. Η εστίασή της σε οχήματα εναλλακτικών καυσίμων απέδωσε (φέτος) καταγρά - φοντας τη μικρότερη διαφορά από τους στόχους της Ε.Ε. Αυτό δείχνει μια σαφή συσχέτιση μεταξύ των ταξι - νομήσεων υβριδικών αυτοκινήτων και της μείωσης των μέσων εκπομπών στο σύνολο του κλάδου - καθώς οι μέσες εκπομπές των υβριδικών αυτοκινήτων ήταν 25,0 γρ / χλμ χαμηλότερες από αυτές των βενζινοκίνητων. Ωστόσο, φαίνεται ότι αυτές οι αλλαγές δεν θα έχουν βιώσιμο αντίκτυπο, εκτός εάν εμφανιστούν περισσότερες στρατηγι - κές τα επόμενα χρόνια, δεδομένουότι οι στόχοι γίνονται ακόμαπιοαυστηροί για το 2025 και το 2030. „ CITROEN ΗCitroën ακολουθεί την Toyota στην κατάταξη και παρουσιάζει καλή από - δοση για διάφορους λόγους. Ημάρκα εγκατέλειψε σταδιακά τα μεγαλύτερα σεντάν της, συμμετέχοντας με καθυ - στέρηση στην έκρηξη των SUV. Το 2017, οι ταξινομήσεις της αποτε - λούνταν από μικρά αυτοκίνητα (49%), compact (16%) και MPV / βαν (31%). Πέρυσι, τα SUV της αντιπροσώπευαν το 30% των οχημάτων της, αλλά η μάρκα δεν είναι παρούσα στις με - γαλύτερες κατηγορίες ή στα σπορ αυτοκίνητα. Στην πραγματικότητα, το 2019, η Citroën ανακοίνωσε ένα ΜΕΛΕΤΗ ΤΗΣ JATO ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΚΠΟΜΠΕΣ CO2 ΤΗΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑΣ ΣΤΗΝ Ε.Ε. Στόχοι CO 2 : Οι επιδόσεις των εταιρειών Μέσος σταθμισμένος όγκος εκπομπών CO 2 σε γρ/χλμ (βάσει NEDC) Επιβατικά Αυτοκίνητα Ευρώπη - 21 Τρέχων όγκος έναντι στόχου Μέσος σταθμισμένος όγκος εκπομπών CO 2 σε γρ/χλμ (βάσει NEDC) Επιβατικά Αυτοκίνητα Ευρώπη - 23 Μείγμα Ταξινομίσεων Toyota στην Ευρώπη - 27 ανά τύπο καυσίμου Βενζίνης EV Πετρελαίου

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=