FLEETNEWS #75

27.07.20 #75 10 Η Ford ανακοίνωσε σχέδια εγκα - τάστασης συστημάτων υποστή - ριξης οδηγού Mobileye στην επόμενη γενιά της παγκόσμιας γκάμας προϊόντων της. Η αυτο - κινητοβιομηχανία θα εφαρμόσει την τεχνολογία ανίχνευσης EyeQ της Mobileye στα συστήματα προειδοποίησης εμπρόσθιας σύ - γκρουσης, ανίχνευσης οχημάτων, πεζών και ποδηλατών, καθώς και διατήρησης λωρίδας. Η Lisa Drake , COO της Ford Βό - ρειας Αμερικής, δήλωσε: «Η πα- ροχή μεγαλύτερης αυτοπεποίθησης στους οδηγούς είναι ανεκτίμητη». Η αναβαθμισμένη συνεργασία με τηMobileye θα βοηθήσει τη Ford να αποδώσει στην κυκλοφορία αυτόνομα συστήματα οδήγησης επιπέδου 1 και 2. Η αυτοκινητοβι - ομηχανία θα ενσωματώσει επίσης το λογότυπο SYNC της Mobileye στις οθόνες υποβοήθησης οδή - γησης. Είναι η πρώτη φορά που η Ford δεσμεύεται στην τεχνολογία της Mobileye για ολόκληρο τον κύκλο ζωής των οχημάτων της επόμε - νης γενιάς, αν και οι δύο εταιρείες συνεργάζονται πολλά χρόνια. Επιπλέον, η Ford αξιολογεί τη χρήση ανώνυμων δεδομένων πλήθους από κάμερες οχημά - των για τη δημιουργία ενός χάρ - τη υψηλής ευκρίνειας. Αυτές οι πληροφορίες θα μπορούν στη συνέχεια να γίνουν προσβάσιμες σε οχήματα και να υποστηρίξουν την τεχνολογία υποβοήθησης οδηγού, συμπεριλαμβανομένης της αυτόνομης οδήγησης. Η FORD ΘΑ ΕΓΚΑΤΑΣΤΗΣΕΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΥΠΟΒΟΗΘΗΣΗΣ ΟΔΗΓΟΥ MOBILEYE Στον απόηχο της κρίσης του κορω - νοϊού, οι παγκόσμιες πωλήσεις του Groupe PSA σχεδόν διπλασιάστηκαν τον Ιούνιο έναντι του Μαΐου, ενώ το α΄ εξάμηνο του έτους ανήλθαν σε 1 εκατομμύριο μονάδες. Η Peugeot α υξάνει το χαρτοφυλάκιο παραγγελιών της κατά 42%, διατη - ρώντας παράλληλα τις τιμές της, τη στρατηγική ανοδικής πορείας στην αγορά και την ηλεκτροκίνηση σε μια φθίνουσα αγορά. Η Peugeot είναι στην πρώτη θέση σε πωλήσεις στην Ισπανία και την Πορτογαλία και βελτιώνει το μερίδιο αγοράς της στη Γαλλία (+0,2 μονάδες), στην Ιταλία (+0,3 μον.) και στην Αυστρία (+0,2 μον.). Η Peugeot βιώνει μια εξαιρετική εκκίνηση της νέας γκάμας της ηλεκτροκίνητων επιβατικών και επαγγελματικών οχημάτων. Η Citroën λανσάρισε την ηλεκτρική της καμπάνια το 2020 με το μο - ντέλο κινητικότητας Ami - 100% ηλεκτρικό και μοντέλα όπως το SUV C5 Aircross Hybrid , το ë-Jumpy, το ë-SpaceTourer και το νέο ë-C4 - 100% ηλεκτρικό, που παρουσίασε μόλις τον Ιούνιο. Η Citroën βελ - τίωσε το μερίδιό της σε μεγάλες αγορές όπως η Ιταλία (+0,2 μον.), η Ισπανία (+0,2 μον.) και η Γερμανία (+0,1 μον.). Η μάρκα συνεχίζει την καμπάνια της με έμφαση στις δια - δικτυακές πωλήσεις και σημαντικά λανσαρίσματα κατά το δεύτερο εξάμηνο του 2020, συμπεριλαμβα - νομένης της ανανέωσης του λίαν επιτυχημένου C3. Η απόδοση της DS Automobiles υποστηρίχθηκε ιδιαίτερα από νέα ηλεκτροκίνητα μοντέλα (33% των πω - λήσεων) και η μάρκα ηγείται μεταξύ των premium εμπορικών σημάτων κίνησης πολλαπλής ενέργειας με τις χαμηλότερες εκπομπές CO2. Το με - ρίδιο της DS Automobiles αυξήθηκε κατά 0,4 μονάδες στη συγκεκριμέ - νη ευρωπαϊκή αγορά και έφτασε σε ρεκόρ μεριδίου στην πρώτη της αγορά, τη Γαλλία (11,5%), όπου τα DS 7 Crossback και DS 3 Crossback κατα - λαμβάνουν τις πρώτες θέσεις. Η Opel / Vauxhall αναμόρφωσε το χαρτοφυλάκιο των προϊόντων της με μελλοντικά μοντέλα και κινητή - ρες και πέτυχε σημαντικές μειώσεις εκπομπών CO2, ενώ σημειώθηκε αντίκτυπος στις πωλήσεις λόγω από - συρσης ορισμένων μοντέλων υψη - λών εκπομπών CO2. Από την άλλη, οι πωλήσεις της νέας γκάμας, όπως το Grandland X και το νέο Corsa -και οι δύο διαθέσιμες και σε ηλεκτρικές εκδόσεις- είχαν σταθερή ανάπτυξη παρά τις δύσκολες συνθήκες της αγοράς το πρώτο εξάμηνο του 2020. Το ίδιο ισχύει και για τις πωλήσεις LCV. Αναλυτικά στο fleetnews.gr GROUPE PSA Πωλήσεις 1 εκατ. οχημάτων το α΄ εξάμηνο

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=