FLEETNEWS #74

20.07.20 #74 8 Η κεντρική ανάπτυξη μιας πλατφόρ - μας λογισμικού του Volkswagen Group έγκειται στην επιτάχυνση. Στο πλαίσιο της ευθύνης του για την έρευνα και ανάπτυξη ολόκλη - ρου του Ομίλου, ο CEO της Audi , Markus Duesmann , ανέλαβε επίσης τον τομέα  λογισμικού. Με δικό της λειτουργικό σύ - στημα για όλα τα μοντέλα του Volkswagen Group , ένα cloud δεδομένων αυτοκινή - των και μια νέα αρχιτεκτο - νική ηλεκτρονικών, η Car. Software , που καλύπτει όλα τα σήματα του Ομίλου, έθε - σε στις αρχές Ιουλίου ένα αυστηρό πρόγραμμα για τα επόμενα χρόνια. Ο νέος CEO της εταιρείας θα είναι ο Dirk Hilgenberg , μέχρι πρόσφα - τα Ανώτερος Αντιπρόεδρος Manufacturing Engineering του BMWGroup . Η εστίαση στην οργάνωση της Car. Software αποσκοπεί στην παρουσία της στο κέντρο υψηλής τε - χνολογίας IN Campus στο Ingolstadt. Ο Markus Duesmann , CEO της Audi δήλωσε, «Ξεκινάμε τώρα τη μεγαλύτερη επανάσταση στην αυτοκινητοβιομη- χανία. Σε λίγα χρόνια, το λειτουργικό σύστημα ενός αυτοκινήτου και η συν- δεσιμότητά του με ένα πολύ ασφαλές cloud δεδομένων θα κάνουν τη διαφο- ρά. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίον η ισχυρή θέση του οργανισμού Car. Software ως μονάδας ανάπτυξης λογι- σμικού πολλαπλών εμπορικών σημάτων του Volkswagen Group αποτελεί βασικό βήμα για το μέλλον». ΠΛΉΡΗΣ ΓΚΆΜΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΏΝ ΤΟΥ VW.OS ΣΕ ΔΟΚΙΜΑΣΤΙΚΌ ΜΟΝΤΈΛΟ ΤΗΣ AUDI Το πλήρες φάσμα λει - τουργιών του συστήμα - τος VW.OS , για το οποίο είναι αρμόδιος ο οργανι - σμός Car.Software, θα χρησιμοποιηθεί για πρώτη φορά σε ένα δοκιμαστικό μοντέλο της Audi που θα αναπτυχθεί τάχιστα στην “Artemis” - μια νέα ευέ - λικτη μονάδα η οποία θα διευκολύνει, σε στενή συ - νεργασία με τον οργανισμό Car.Software, την άμεση επιτάχυνση των διαδικασι - ών ανάπτυξης. ΤΑΧΕΊΑ ΠΡΌΟΔΟΣ ΜΕ ΜΕΤΑΚΊΝΗΣΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΎ ΣΤΟΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΌ CAR.SOFTWARE Με τη μετάβαση σε ευέλικτο τρόπο λειτουργίας την 1η Ιουλίου, πολλοί ειδικοί των μαρκών και των εταιρειών του Ομίλου θα συμμετάσχουν στον οργανισμό Car.Software. Κατά τη διάρκεια της τρέχουσας φάσης μετα - κίνησης, πάνω από το 75% των εμπει - ρογνωμόνων που ερωτήθηκαν μέχρι τώρα αποφάσισαν να εργαστούν στη νέα μονάδα λογισμικού. Αυτή η με - τακίνηση προσωπικού θα συνεχιστεί. Μέχρι το τέλος του έτους, περίπου 5.000 ειδικοί μπορεί να εργάζονται στον οργανισμό Car.Software. ΧΆΡΤΗΣ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΎ ΓΙΑ ΌΛΑ ΤΑ ΨΗΦΙΑΚΆ ΠΡΟΪΌΝΤΑ Η Car.Software εστιάζει στην ανά - πτυξη κοινού λογισμικού για όλες τις μάρκες και τις αγορές του Ομίλου. Αυτό αφορά κυρίως το λειτουργι - κό σύστημα αυτοκινήτων VW.OS και τη συνδεσιμότητα με το cloud αυτοκίνησης Volkswagen. Επιπλέ - ον, ο οργανισμός Car.Software θα ενοποιήσει τις τεχνολογικές λύσεις πλατφόρμας για επιχειρηματικά μο - ντέλα και καινοτομίες του Ομίλου που βασίζονται σε δεδομένα. Επεν - δύσεις άνω των επτά δισεκατομμυ - ρίων ευρώ έχουν προγραμματιστεί για αυτά τα έργα έως το 2025. Ο οργανισμός Car.Software θα συγκε - ντρώσει διεθνή εμπειρογνωμοσύνη. Έχει την οργανωτική του βάση στο Ingolstadt και, με τις θυγατρικές του, είναι εγκατεστειμένος και σε άλλα σημεία στη Γερμανία, στο Βερολίνο, τη Στουτγκάρδη, το Βόλφσμπουργκ και, στο μέλλον, το Μόναχο. Επιπλέ - ον, ο οργανισμός Car.Software έχει εγκαταστάσεις στην Ευρώπη, καθώς και στην Κίνα, τις Ηνωμένες Πολιτεί - ες, το Ισραήλ και την Ινδία. Περισσότερα στο fleetnews.gr ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ ΑΝΩ ΤΩΝ 7 ΔΙΣ. ΕΥΡΩ ΕΩΣ ΤΟ 2025 Markus Duesmann: επικεφαλής της Car.Software του Volkswagen Group ΑΥΤΟΝΟΜΑ ΦΟΡΤΗΓΑ ΚΑΙ ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ NAVISTAR ΚΑΙ TUSIMPLE Η Navi star Internat ional Corporation , παραγωγός επαγ - γελματικών φορτηγών μάρκας International® , κινητήρων ντί - ζελ, και σχολικών και επαγγελ - ματικών λεωφορείων μάρκας IC Bus® , και η TuSimple , μια παγκό - σμια εταιρεία τεχνολογίας αυτό - νομης οδήγησης, ανακοίνωσαν ότι προχώρησαν σε στρατηγική συνεργασία για να αναπτύξουν οχήματα αυτόνομης οδήγησης επιπέδου 4 που προορίζονται για παραγωγή έως το 2024. Η στρατηγική συνεργασία είναι το αποτέλεσμα μιας επιτυχημέ - νης τεχνικής σχέσης μεταξύ των εταιρειών για περισσότερα από δύο χρόνια. Επιπλέον, η Navistar έχει μειοψηφικό μερίδιο στην TuSimple. M. Duesmann D. Hilgenberg

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=