FLEETNEWS #72

06.07.20 #72 11 Τα νέα C4 και ë-C4 - 100% ηλε- κτρικό, είναι η 10η γενιά compact hatchback της Citroën που σημα- τοδοτούν την εποχή τους με την άνεση και το χαρακτήρα τους. Πρόκειται για ένα εντελώς νέο compact hatchback, που ανταπο- κρίνεται στις προσδοκίες της κα- τηγορίας με όλα τα χαρακτηριστικά της ταυτότητας Citroën: „ Στιβαρότητα του νέου μοντέ- λου: με ένα πρωτοποριακό βήμα στο σχεδιασμό του, το Citroën προσφέρει μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος με τροχούς μεγά- λης διαμέτρου, έτοιμο να χυμήξει, με μια δυναμική, αεροδυναμική και σύνθετη γραμμή που ενσωμα- τώνει πρότυπα SUV, μια δυναμική και παραστατική σχεδίαση που προσφέρει πολλές δυνατότητες προσωπικών προσαρμογών. „ Επιλογή κινητήρα: Το νέο ë-C4 - 100% ηλεκτρικό, είναι το πέ- μπτο της ηλεκτρικής καμπάνιας της Citroën, μετά τα C5 Aircross SUV Hybrid, Ami, ë-Jumpy και ë-SpaceTourer. Το νέο C4 διατίθε- ται επίσης σε βενζίνη ή ντίζελ. „ Άνεση: όλα τα οφέλη του προ- γράμματος Citroën Advanced Comfort για βελτιωμένη άνεση με αναρτήσεις Progressive Hydraulic Cushions της Citroën, καθίσματα Advanced Comfort και Citroën Smart Pad Support σε μια παγκό- σμια πρεμιέρα. Μια εμπειρία άνε- σης μέσω 20 τεχνολογιών οδηγικής υποστήριξης, συμπεριλαμβανο- μένων του Highway Driver Assist, του ημι-αυτόνομου συστήματος οδήγησης επιπέδου 2 και 6 τεχνο- λογιών συνδεσιμότητας. Αυτές οι ιδιότητες ενισχύονται ακόμα περισσότερο στο νέο ë-C4 - 100% ηλεκτρικό, προσφέροντας την ησυ- χία της εμπειρίας ë-Comfort. Περισσότερα στο fleetnews.gr Η 10Η ΓΕΝΙΑ COMPACT HATCHBACK ΤΗΣ CITROEN Νέο Citroën C4 και ë-C4 - 100%ηλεκτρικό BRIDGESTONE - MICROSOFT : ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΤΩΝ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ Η Bridgestone συνεργάζεται με τη Microsoft , για να αναπτύξει σε παγκόσμια πρώτη ένα σύστημα παρακολούθησης που θα εντοπί- ζει θέματα ζημιάς ελαστικών σε πραγματικό χρόνο. Αυτά τα ζητή- ματα αποτελούν σοβαρό θέμα, καθώς αφορούν περίπου στο 30% όλων των τροχαίων ατυχημάτων που προκλήθηκαν λόγω τεχνικής αστοχίας. Τα προβλήματα των ελα- στικών προκύπτουν λόγω τεσσά- ρων βασικών θεμάτων: ανεπαρκής πίεση, κόπωση, ανομοιόμορφη φθορά και, τέλος, ζημιά από πεζο- δρόμια/κράσπεδα, λακκούβες ή αντικείμενα στο δρόμο. Το σύστημα παρακολούθησης ζημιάς ελαστικών της Bridgestone εντοπίζει σε πραγματικό χρόνο τη ζημιά. Χρησιμοποιεί το πλαίσιο λειτουργίας cloud της MCVP μαζί με τα υπάρχοντα δεδομένα του αισθητήρα, από το λογισμικό που είναι ήδη εγκατεστημένο και χρησι- μοποιεί αλγόριθμους για τον εντο- πισμό συμβάντων που επηρεάζουν την επιφάνεια του ελαστικού και το σκελετό. Ο οδηγός μπορεί στη συνέχεια να ειδοποιηθεί αμέσως για τον κίνδυνο και να ενεργήσει ανάλογα, για να διορθώσει την κατάσταση. Το σύστημα δεν κα- ταγράφει μόνο πότε έχει συμβεί η ζημιά, αλλά και πού. Προσφέρει επομένως τη δυνατότητα μιας ευρύτερης εικόνας των οδικών συνθηκών και υποδομών, χάρη στην οποία μπορεί κανείς να προβεί σε ειδοποίηση των υπευθύνων για θέματα οδικών ζημιών. Αναλυτικά στο fleetnews.gr ΑΚΥΡΩΘΗΚΕ ΤΟ ΣΑΛΟΝΙ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΤΗΣ ΓΕΝΕΥΗΣ Το Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης - GIMS 2021 - που ήταν προγραμ- ματισμένο για τον Μάρτιο του 2021 δεν θα πραγματοποιηθεί. Την από- φαση αυτή έλαβε το Συμβούλιο του Ιδρύματος «Salon International de l’Automobile» στις 29 Ιουνίου, ως απόρροια της δύσκολης οικονομικής κατάστασης στην οποία περιήλθε μετά την ακύρωση της 90ης διοργάνωσης τον Μάρτιο του 2020 λόγω του Covid-19. Το ίδρυμα είχε ζητήσει δάνειο για να αντεπε- ξέλθει στην κρίση, το οποίο εγκρίθηκε μεν, αλλά οι όροι του κρίθηκαν ασύμφοροι. Παράλ- ληλα, διενήργησε έρευνα μεταξύ των εκθετών και διαπίστωσε ότι δεν ήταν διατεθειμένοι να συμμετάσχουν σε έκθεση το 2021. Έτσι έλαβε απόφαση της ακύρωσης της έκθεσης του 2021, τη μη αποδοχή του δανείου και την πώληση της έκθεσης στην Palexpo. H Palexpo είναι ένα μεγάλο συνεδριακό κέντρο στη Γενεύη, στο οποίο πραγματοποιείται ετησίως η έκθεση, που παρέχει πέραν των εγκαταστά- σεων, διαχείριση εκδηλώσεων και συμβουλευτικές υπηρεσίες. Τα κτίρια ανήκουν στο καντόνι της Γενεύης, ενώ η εταιρεία είναι ένα ημι-ιδιωτικό ίδρυμα. Λεπτομέρειες στο fleetnews.gr

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=