FLEETNEWS #70

22.06.20 #70 4 Η DS Automobiles συνεχίζει τη στρατηγική της ηλεκτροκίνησης. Παράλληλα με το DS 3 Crossback E-Tense (100% ηλεκτρικό) και το DS 7 Crossback E-Tense 4x4 (4-κί - νηση, 300 ίππων plug-in hybrid), η γκάμα συμπληρώνεται με ένα νέο μοντέλο DS 7 Crossback E-Tense 225 . Το μοντέλο διαθέτει βενζινο - κινητήρα 180 ίππων (πρότυ - πο εκπομπών Euro 6,3) με ροπή 300Nm, συνδυαζόμενο με έναν ηλε - κτροκι νητή - ρα 110 ίππων τοποθετημένο κατ ‘ευθείαν στο αυτόματο οκτατάχυτο κιβώτιο. Κατά την εκκίνηση χρησιμοποιείται μόνον ο ηλεκτροκινητήρας, επι - τρέποντας διαδρομές μηδενικών εκπομπών με ταχύτητα μέχρι και 135 χλμ. / ώρα. Ο οδηγός μπορεί στη συνέχεια να επιλέξει υβριδική λειτουργία, που βελτιστοποιεί τη χρήση ενέργειας ή σπορ λειτουργία που εκμεταλλεύεται όλη τη διαθέ - σιμη ισχύ (225 ίππους και 360Nm συνδυαστικά). Η μπαταρία των 13,2kWh, τοποθετημένη κάτω από το δάπεδο, δίνει εμβέλεια έως 55 χλμ. (πρότυποWLTP) ή έως 72 χλμ. (πρότυπο WLTP χαμηλής ταχύτη - τας) σε ηλεκτρική λειτουργία. Οι εκπομπές CO2 κυμαίνονται μεταξύ 31 και 36g / χλμ. και η κατανάλω - ση καυσίμου κυμαίνεται με - ταξύ 1,4 και 1,6 λίτρων / 100 χλμ. (WLTP). Σε υψηλές ταχύ - τητες η κατα - νάλωση καυσί - μου κυμαίνεται μεταξύ 6,1 και 6,5λίτρων/100χλμ., σύμφωνα με τον εξοπλισμό δοκι - μών. Η μπαταρία φορτίζεται κατά την κύλιση χάρη σε ένα σύστημα που απορρέει από τις εξελίξεις και την εμπειρία που έχει αποκτήσει η DS στη Formula Ε . Όπως και με άλ - λα ηλεκτρικά μοντέλα της μάρκας, το DS 7 Crossback E-Tense 225 δια - τίθεται με δύο καλώδια φόρτισης. Λεπτομέρειες στο fleetnews.gr PLUG-IN ΥΒΡΙΔΙΚΟ DS 7 Crossback E-Tense 225 Η CITROΕN ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ ΤΗ ΝΕΑ ΓΕΝΙΑ HATCHBACK Συνεχίζοντας την επιτυχή καμπά - νια SUV με το λανσάρισμα των C3 Aircross SUV και C5 Aircross SUV (300.000 και 200.000 πωλήσεις, αντίστοιχα, από το λανσάρισμά τους στα τέλη του 2017), η Citroën είναι έτοιμη για την επόμενη φάση ανάπτυξης της στρατηγικής προ - ϊόντων της, εστιάζοντας σταθερά στην αγορά hatchback. Τα συμπα - γή hatchback παίζουν σημαντικό ρόλο στην ευρωπαϊκή αγορά, αντι - προσωπεύοντας σχεδόν το 28% των πωλήσεων κατηγορίας C το 2019. Το νέο ë-C4 - 100% ηλεκτρι - κό και το νέο C4 συμπληρώνουν την κατηγορία, προσφέροντας μια μοντέρνα, χαρακτηριστική  του σημερινού κόσμου αντίληψη. ΤΡΕΙΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΊ ΚΙΝΗΤΉΡΕΣ Το νέο ë-C4- 100% ηλεκτρικό και το νέο C4 είναι το ίδιο σύγχρονο και τεχνολογικά προηγμένο αυτοκίνη - το με ευρύτερη δυνατότητα επιλο - γής κινητήρων: 100% ηλεκτρικό, βενζίνης ή ντίζελ. Οι πελάτες επι - λέγουν απλώς το σύστημα υψηλών επιδόσεων και απόδοσης που αντα - ποκρίνεται καλύτερα στις ανάγκες τους. Το νέο ë-C4 - 100% ηλεκτρικό είναι το πέμπτο ηλεκτροκίνητο μοντέλο που θα ανακοινωθεί το 2020 ως μέρος της στρατηγικής ηλεκτροκίνησης της Citroën - μετά τα C5 Aircross SUV Hybrid , Ami , ë-Jumpy και ë-SpaceTourer . Η πρεμιέρα του νέου ë-c4 και του νέου c4 θα πραγματοποιηθεί στις 30 Ιουνίου 2020. Αναλυτικά στο fleetnews.gr H ΓΚΑΜΑ E-TECH HYBRID ΤΗΣ RENAULT Μια γκάμα τριών μοντέλων E-Tech Hybrid της Renault , τα Clio E-TECH Hybrid , Captur και NewMegane E-TECH Plug-in Hybrid διατίθενται για αγορά και δοκιμαστική οδήγηση. Το σύστημα μετάδοσης κίνησης που απαντάται σε όλους τους υβριδικούς κινητήρες της Renault διατίθεται σε δύο παραλλαγές: E-TECH Hybrid (HEV ή «hybrid») και E-TECH Plug-in Hybrid (PHEV ή «plug-in hybrid»), που προσαρμόζονται σε όλες τις χρή - σεις, περιορίζοντας τις εκπο - μπές CO2 και ελέγχοντας την κατανάλωση καυσίμου, ακόμα και για μεγάλες αποστάσεις. Το Clio E-TECH Hybrid μπορεί να προσφέρει έως και το 80% του χρόνου οδήγησης στην πόλη με αμιγώς ηλεκτρική ισχύ, με εξοικονόμηση κατανάλωσης καυσίμου έως και 40% σε σχέση με ένα βενζινοκινητήρα σε αστικό κύκλο. Το νέο Captur E-TECH Plug-in Hybrid και το NewMégane E-TECH Plug-in Hybrid διαθέτουν εμβέλεια έως 135 χλμ. μικτής χρήσης (WLTP) και έως 65 χλμ. αστικής χρήσης (WLTP City) με 100% ηλεκτρική λειτουργία άνω των 50 χιλιομέτρων. Περισσότερα στο fleetnews.gr

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=